Gå til innhold

Det der "hopp i havet" - kan man bli nominert flere ganger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hey! Ble nominert av ei venninne her forrige uke men jeg gjorde det ikke, og måtte gi henne noe

Nå har jeg blitt utfordret igjen av en kompis, og hvis jeg ikke gjør det må jeg gi han en flaske vodka. Men kan man bli nominert flere ganger?? Gidder ikke bade ute nå, og gidder ikke gi alle som nominerer meg et eller annet..

Fins det noen regler på denne trenden??

Anonymous poster hash: ff88b...3b6

Videoannonse
Annonse
Gjest Genic
Skrevet

Må du gjøre noe, da? Er det ikke bare å drite i hele tullet?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

This.

Anonymous poster hash: 83e89...e9d

Skrevet

Enig. Hvis ikke kan man jo bare kreve både penger, alkohol, vesker og klær fra folk. Fordi de ikke vil bade en kald maidag... Slitsomt opplegg

• Liker 1
Skrevet

Du bryter neppe noen lov ved ikke å gi dem noe.

Skrevet

Du kan vel gjøre som du vil? Det er jo ikke akkurat som om de kan ta bankkortet ditt å gå på polet liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo utpressing hvis de krever å få sprit, vin eller andre ting, og utpressing kan jo anmeldes..

Anonymous poster hash: 436a6...a48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har IKKE NOE VALG. DU MÅ GI DEM DETTE HVIS DU IKKE UTFØRER DET! SLIK ER REGELEN, REGELEN MÅ FØLGES!

Anonymous poster hash: 4f334...5ad
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 04 May 2014 - 20:41, said:

Du har IKKE NOE VALG. DU MÅ GI DEM DETTE HVIS DU IKKE UTFØRER DET! SLIK ER REGELEN, REGELEN MÅ FØLGES!

Anonymous poster hash: 4f334...5ad

Redd du ikke får vinen du mener å ha krav på? Er vel ingen regel at noen skal bestemme når andre skal bade, og hvis de ikke gjør det må de betale for det... Utpressing vil jeg kalle det... Utpressing er vel brudd på Norsk lov!! Anonymous poster hash: 436a6...a48
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt utfordringen så er du ferdig med den. Har du ikke tatt den så kan du jo alltids gi noe til den første som utfordret deg om dere er gode venner, men er ikke slik at du må gi til alle som utfordrer deg.

Dette skal være morsomt, ingen skal få tvinge noe ut av deg. Hvis du ikke vil, så gjør du ikke det. Ferdig med den saken.

Anonymous poster hash: db305...23c

Skrevet

Ignorerer du hele greia risikerer du å få purring fra Nasjonal Badenemd. I verste fall ender du med en dyr tur gjennom rettsapparatet, samt betinget fengsel.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Legg ut en status på siden din om at det er bortkastet tid å utfordre deg, at du ønsker å bestemme hvor, når og om du vil bade selv og at det samme gjelder hvilke foreninger du vil støtte og når du vil gi en flaske vin.

Blir jeg utfordret så kommer jeg bare til å gi blaffen, så langt er det kun en venn som har hoppet i havet og vedkommende utfordret ingen av sine venner.

Endret av NoFuss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...