AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hey! Ble nominert av ei venninne her forrige uke men jeg gjorde det ikke, og måtte gi henne noe Nå har jeg blitt utfordret igjen av en kompis, og hvis jeg ikke gjør det må jeg gi han en flaske vodka. Men kan man bli nominert flere ganger?? Gidder ikke bade ute nå, og gidder ikke gi alle som nominerer meg et eller annet.. Fins det noen regler på denne trenden??Anonymous poster hash: ff88b...3b6
Gjest Genic Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Må du gjøre noe, da? Er det ikke bare å drite i hele tullet? 10
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Må du gjøre noe, da? Er det ikke bare å drite i hele tullet? This. Anonymous poster hash: 83e89...e9d
globalagogo Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Må du gjøre noe, da? Er det ikke bare å drite i hele tullet? Enig. Hvis ikke kan man jo bare kreve både penger, alkohol, vesker og klær fra folk. Fordi de ikke vil bade en kald maidag... Slitsomt opplegg 1
Pottepalme Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Du kan vel gjøre som du vil? Det er jo ikke akkurat som om de kan ta bankkortet ditt å gå på polet liksom.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Det er jo utpressing hvis de krever å få sprit, vin eller andre ting, og utpressing kan jo anmeldes..Anonymous poster hash: 436a6...a48 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Du har IKKE NOE VALG. DU MÅ GI DEM DETTE HVIS DU IKKE UTFØRER DET! SLIK ER REGELEN, REGELEN MÅ FØLGES! Anonymous poster hash: 4f334...5ad
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 AnonymBruker, on 04 May 2014 - 20:41, said: Du har IKKE NOE VALG. DU MÅ GI DEM DETTE HVIS DU IKKE UTFØRER DET! SLIK ER REGELEN, REGELEN MÅ FØLGES!Anonymous poster hash: 4f334...5ad Redd du ikke får vinen du mener å ha krav på? Er vel ingen regel at noen skal bestemme når andre skal bade, og hvis de ikke gjør det må de betale for det... Utpressing vil jeg kalle det... Utpressing er vel brudd på Norsk lov!! Anonymous poster hash: 436a6...a48 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Har du tatt utfordringen så er du ferdig med den. Har du ikke tatt den så kan du jo alltids gi noe til den første som utfordret deg om dere er gode venner, men er ikke slik at du må gi til alle som utfordrer deg. Dette skal være morsomt, ingen skal få tvinge noe ut av deg. Hvis du ikke vil, så gjør du ikke det. Ferdig med den saken. Anonymous poster hash: db305...23c
likeasir Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Ignorerer du hele greia risikerer du å få purring fra Nasjonal Badenemd. I verste fall ender du med en dyr tur gjennom rettsapparatet, samt betinget fengsel. 2
NoFuss Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Legg ut en status på siden din om at det er bortkastet tid å utfordre deg, at du ønsker å bestemme hvor, når og om du vil bade selv og at det samme gjelder hvilke foreninger du vil støtte og når du vil gi en flaske vin. Blir jeg utfordret så kommer jeg bare til å gi blaffen, så langt er det kun en venn som har hoppet i havet og vedkommende utfordret ingen av sine venner. Endret 5. mai 2014 av NoFuss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå