AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg synes typen min er ekkel, rettogslett fordi at han nyser i hendene sine (uten å vaske dem etterpå, ja) og bare fortsetter som før uansett hva han holder på med.. Og når jeg sier at det er ekkelt og tenkte ikke voksne nyste i hendene sine, men innsiden av albuen, for å slippe både smitte via hendene eller sånn gørr rundt omkring. Og han er så snørrete hele tiden, snufser og gnir seg i nesen og tørker seg overalt, helt sikkert uten å tenke over det! Nå er det jo pollenallergi og enda mer nysing og snørr og gørr, fantastisk .. Så.. ehm, overdriver jeg? Er dette helt normalt og at det er bare jeg som er overrenslig?Anonymous poster hash: bc476...722
Samosa Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Æsj, nei! Syns ikke du overdriver. Man skal jo ikke nyse seg i hendene sine :s
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Æsj, nei! Syns ikke du overdriver. Man skal jo ikke nyse seg i hendene sine :s Takk!!!!♥Anonymous poster hash: bc476...722 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 kjæresten min nyser seg i papir og tvinger meg til å se den store snørrklysa han fikk ut. tror ikke han er noe bedre. Anonymous poster hash: 45411...58d 1
Gjest Whitestripes Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Kjøp en boks Kleenex og sett på bordet foran ham. Sørg for at boksen er i nærheten av han til en hver tid
Pottepalme Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Nei æsj! Skikkelig uhygienisk. Du overdriver absolutt ikke.
cattleya Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Jeg syntes du overdriver, det er mange som gjør sånt. Og som du sier så er han sikkert ikke klar over det selv engang....
Rosadotten Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Tror de fleste har et eller annet de irriterer seg over x) Samboeren min smatter så sykt at jeg kjenner at jeg blir skikkelig sur, hehe. Men å nyse i hendene er jo direkte uhygenisk, spesielt hvis han skriver på et tastatur eller noe etterpå
Spaghetti Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Man skal ikke nyse i hendene. Ikke i albuen heller, som folk ser ut til å tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå