Gå til innhold

Treningssanger som får deg til å ville gi ALT?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen treningssanger som gir deg det lille ekstra og som får deg til å ville gi alt under treningen? Er på jakt etter nye treningssanger, trener hovedsaklig cardio.

Anonymous poster hash: 5ea10...2a7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bjørn Eidsvåg - Mysteriet deg

Anonymous poster hash: f6620...289
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Queen - "Another one bites the dust"

Anonymous poster hash: 8f340...02b
Skrevet

Rage Against the Machine - Killing in the Name

Rage Against the Machine - Bulls on Parade

Muse - Supermassive Black Hole

Red Hot Chili Peppers - Give It Away

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi alt under kardiotrening? Hva er poenget med det? Det er intet poeng i å få over 95 % av makspuls, 90-92 % er nok til å få fin framgang. Om man gir 'alt' vil det bare føre til at det blir nødvendig med mer restitusjon, uten at treningsutbyttet blir større.

Anonymous poster hash: 0acf5...525

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips :-)

"Supermassive black hole" og "another one bites the dust" kommer jeg til å laste, men Bjørn Eidsvåg sanger fungerer nok ikke for meg når jeg skal trene :P

AnonymBruker
Skrevet

Gi alt under kardiotrening? Hva er poenget med det? Det er intet poeng i å få over 95 % av makspuls, 90-92 % er nok til å få fin framgang. Om man gir 'alt' vil det bare føre til at det blir nødvendig med mer restitusjon, uten at treningsutbyttet blir større.

Anonymous poster hash: 0acf5...525

Når jeg skriver "gi alt" mener jeg å løpe slik at jeg kjenner melkesyre og er veldig andpusten - ikke nødvendgivs makspuls under hele løpeturen.

Skrevet

Jeg er veldig glad i techno når jeg løper, for jeg klarer ikke løpe uten sanger som gjør at jeg holder samme tempo som rytmen. Så jeg er veldig glad i å løpe til Cascada spesielt: "Miracle", "Everytime we touch" og "dangerous".

Jeg er og veldig glad i Manian, "Welcome to the club" og "Ravers in the uk"

Disse sangene setter jeg på når jeg begynner å bli ordentlig sliten , for å holde ut til slutten :laugh:

Gjest Anastasia
Skrevet

Enrique Iglesias -Bailando

Dr Dre - The next episode

Macklemore - Can't hold us

Britney Spears - Work bitch

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i techno når jeg løper, for jeg klarer ikke løpe uten sanger som gjør at jeg holder samme tempo som rytmen. Så jeg er veldig glad i å løpe til Cascada spesielt: "Miracle", "Everytime we touch" og "dangerous".

Jeg er og veldig glad i Manian, "Welcome to the club" og "Ravers in the uk"

Disse sangene setter jeg på når jeg begynner å bli ordentlig sliten , for å holde ut til slutten :laugh:

Sangen "Miracle" av Cascada høres ut som en fin løpesang. Hører på mye "tullete"-musikk når jeg jogger ;)
Jeg hører på mye forskjellig når jeg trener cardio. Punk rock, klassisk rock, hard rock, heavty metal, disco, techno og dance.

Skrevet

Bomfunk Mc -Freestyler

Knife Party-LRAD

Darude-Sandstorm

The chamical Brothers-Hey Boy Hey Girl

Gigi D'Agosttino-Bla Bla Bla

Ellers har jeg lastet ned endel workout musik fra Power Music Workout (spotify)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...