Gå til innhold

Facebook - endre hvem som ser mine/andres innlegg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine innstillinger på facebook er nå slik at ingen kan se gamle bilder jeg er tagget i osv. Men da har heller ingen andre mulighet til å tagge meg i sine innlegg. For eksempel hvis noen sjekker inn et sted og skal legge til meg er ikke dette mulig. Dette er vel sikkert fordi at jeg har krysset av for at jeg ikke vil at andre skal se innlegg jeg er tagget i.

Men jeg ønsker at andre kan tagge meg i innlegg (og at dette kommer opp på siden min). Helst ved at jeg kan godkjenne det først.

Men det jeg ikke ønsker er at alle kan se ALLE GAMLE bilder jeg også er tagget i. Jeg vet det går an å fjerne navnet eller untagge seg, men det er jo greit å ha oversikten over hvilke bilder som ligger ute også synes jeg.

Håper noen forstår hva jeg spør etter her og at noen kan hjelpe meg med å endre innstillingene på facebook, hvis det i det hele tatt er mulig å få det slik jeg ønsker.

Mvh

Facebook-noob :)

Anonymous poster hash: 016a0...348
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg ønsker at andre kan tagge meg i innlegg (og at dette kommer opp på siden min). Helst ved at jeg kan godkjenne det først.

klikk på låsen oppe til høyre, snarvei for personvern, vis flere innstillinger, tidslinje og tagging:

Vil du gjennomgå innlegg som venner tagger deg i, før de vises på tidslinjen din?

Klikk PÅ :-)

AnonymBruker
Skrevet

klikk på låsen oppe til høyre, snarvei for personvern, vis flere innstillinger, tidslinje og tagging:

Vil du gjennomgå innlegg som venner tagger deg i, før de vises på tidslinjen din?

Klikk PÅ :-)

Takk for svar, men det har jeg allerede slått på! Men selv om jeg gjennomgår innleggene/godkjenner dem, kommer de ikke opp på tidslinja mi slik at andre kan se dem…

Det er sikkert fordi på denne linja: "Hvem kan se innlegg du er tagget i, på tidslinjen din?" kun meg. Hvis jeg trykker på venner der ser de også alle de gamle bildene som ble publisert lenge før godkjenningsfunksjonen ble opprettet…

Så jeg plages fortsatt like mye med spørsmålet mitt, desverre...

Skrevet

Hvis jeg trykker på venner der ser de også alle de gamle bildene som ble publisert lenge før godkjenningsfunksjonen ble opprettet…

Kan du ikke gå igjennom og skjule de enkelte bildene fra tidslinjen din? Er det snakk om mange bilder? :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...