Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lest så mye om at omtrent alle nettbutikkene jeg vet om innen skjønnhet, selger falske produkter. Jeg er veldig glad i å bestille hårpleie + fra nettbutikker, siden de ofte er litt billigere enn i frisørsalsonger.

Så da lurer jeg på hvor det faktisk er trygt å bestille fra, uten at man blir lurt? :)

Anonymous poster hash: 2d56a...983
Videoannonse
Annonse
Gjest KrissyHart
Skrevet

coverbrands, blivakker, makestyle, frisørgrossisten

Gjest KrissyHart
Skrevet

om du melder deg inn på kickback.no er det linker der til butikker. du tjener også penger ved å handle gjennom den siden

Gjest Achlys
Skrevet

Jeg handler fra feelunique, coverbrands, blivakker(sett mye negativt om den siden, men jeg har aldri fått fake produkter eller produkter som har gått ut på dato), beautybay, lookfantastic. På de utenlandske passer jeg på å holde meg under 200kr og det er fri frakt.

Skrevet

Jeg handler fra feelunique, coverbrands, blivakker(sett mye negativt om den siden, men jeg har aldri fått fake produkter eller produkter som har gått ut på dato), beautybay, lookfantastic. På de utenlandske passer jeg på å holde meg under 200kr og det er fri frakt.

Hvordan ser du om produkter har gått ut på dato? Bare lurer :fnise: Har noe shampo jeg tror kan være utgått men aaner ikke..

Gjest KrissyHart
Skrevet

på britique har jeg fått gamle produkter, så der gidder jeg ikke handle mer

jeg så det pga innholdet hadde delt seg, og begynte lukte rart, noe krydderlukt ca

Gjest Achlys
Skrevet

Hvordan ser du om produkter har gått ut på dato? Bare lurer :fnise: Har noe shampo jeg tror kan være utgått men aaner ikke..

http://checkcosmetic.net bruker jeg :) Men nå ble jeg usikker på om jeg har sjekket hårprodukter på den siden :)

Skrevet

http://checkcosmetic.net bruker jeg :) Men nå ble jeg usikker på om jeg har sjekket hårprodukter på den siden :)

Det står at den er produsert 1 Juni 2012.. Men hvordan vet jeg hvor lenge den var holdbar fra produksjonsdato? :fnise: Kjøpte to flasker av samme shampo fra Blush, hvor den første flasken hadde innholdet en slags blå/sølvaktig farge lik som flasken. Derimot den andre flasken, som jeg bruker nå, har et slags gul/sølv-aktig innhold.. Samme shampo....

Gjest Achlys
Skrevet

Det står at den er produsert 1 Juni 2012.. Men hvordan vet jeg hvor lenge den var holdbar fra produksjonsdato? :fnise: Kjøpte to flasker av samme shampo fra Blush, hvor den første flasken hadde innholdet en slags blå/sølvaktig farge lik som flasken. Derimot den andre flasken, som jeg bruker nå, har et slags gul/sølv-aktig innhold.. Samme shampo....

På min shampo står det 12M inni et tegn som ligner en beholder. Tror det betyr at holdbarheten på den er 12mnd fra produksjonsdato. Var når jeg handlet fra blush at jeg googlet meg frem til den siden for å sjekke dato på sminke forresten :P

AnonymBruker
Skrevet

Sverger til feelunique.com! :)

Anonymous poster hash: 00e36...7d9
  • Liker 1
Skrevet

På min shampo står det 12M inni et tegn som ligner en beholder. Tror det betyr at holdbarheten på den er 12mnd fra produksjonsdato. Var når jeg handlet fra blush at jeg googlet meg frem til den siden for å sjekke dato på sminke forresten :P

Trodde det betydde 12 mnd fra man har åpnet produktet? :vetikke:

Gjest Achlys
Skrevet

Trodde det betydde 12 mnd fra man har åpnet produktet? :vetikke:

Nå ble jeg usikker. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Når det er bilde av en krukke/flaske e.l med 12 M tegn vil det si holdbar 12 mnd fra

den er åpnet, ikke fra produksjonsdato. For å sjekke prod.dato må man sjekke batchnr.

Men har hørt mange rykter om at Checkcosmetic ikke alltid viser riktig.

Så hva skal man da stole på..

• Liker 1
Skrevet

Når det er bilde av en krukke/flaske e.l med 12 M tegn vil det si holdbar 12 mnd fra

den er åpnet, ikke fra produksjonsdato. For å sjekke prod.dato må man sjekke batchnr.

En annen ting, ting man kjøper fra butikk/nett skal være produsert og solgt

godt innenfor 3 års grensen. Ting har holdbarhetsdato 3 år fra produksjonsdato

hvis produktet er uåpnet. Eldre enn dette så har du kjøpt gamle produkter.

Gjest Achlys
Skrevet

Ah, takk for info! :)

Skrevet

Jeg har god erfaring med feeluniqe, lookfantastic og hqhair :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Tusen takk for svar :blomst:

Anonymous poster hash: 2d56a...983
  • 1 måned senere...
Skrevet

Feelunique og Lookfantastic er bra, coverbrands har kjempelang levering. Bare vært surr hver gang jeg har bestilt derfra -og finnes det en eneste blogger de ikke sponser? Blir litt feil når alle meningene som ligger ute er kjøpt og betalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...