Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer alltid før sex. Hvordan kan jeg få kjæresten til å gjøre det samme uten å direkte be han om å gjøre det?

Anonymous poster hash: 99e37...43d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta han med i dusjen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta han med i dusjen?

Skal jeg gjøre det hver eneste gang? Og hvordan, skal jeg bare dra han inn? :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Skal jeg gjøre det hver eneste gang? Og hvordan, skal jeg bare dra han inn? :fnise:

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

Tør du ikke å si det til ham? Hva er du redd for at han skal gjøre? Banke deg opp?

Anonymous poster hash: 98417...330
Skrevet

Det er en start, hvertfall. Si at dere kan starte i dusjen før dere begynner i senga ;)

Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si at du foretrekker at han er ren?

Anonymous poster hash: 7f0ca...421

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang etter at han har dusja, så slenger du deg over han og har deilig sex. Etter hvert vil underbevisstheten fange opp mønsteret, dusj = sex. Så hvis han er kåt, så tar han kanskje en dusj for da vet han at det blir noe :) Tungvindt metode men hvis du absolutt ikke vil si det med ord, så..

Anonymous poster hash: 057c9...a7f
Skrevet

Hvorfor må han dusje før sex? Er det ikke bedre og dusje etterpå? :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mannen min altså. Det var ikke meningen å fremstille han som ekkel og skitten her på KG :fnise: Han dusjer hver dag, men jeg tenkte mer på når vi har vært ute (om sommeren) eller ute på byen og kommer hjem og skal ha sex.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må han dusje før sex? Er det ikke bedre og dusje etterpå? :fnise:

Jeg dusjer etterpå også :fnise: Han må ikke være nydusjet før sex, kan godt ha sex, men jeg vil ikke ned på han hvis han har vært ute på byen eller settet i sommervarmen :)

Skrevet

Jeg dusjer etterpå også :fnise: Han må ikke være nydusjet før sex, kan godt ha sex, men jeg vil ikke ned på han hvis han har vært ute på byen eller settet i sommervarmen :)

Åja, daaa skjønner jeg det veldig godt :fnise: Oralsex har litt andre hygienestandarder en vanlig sex for min del, så skjønte ikke helt greia her :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Åja, daaa skjønner jeg det veldig godt :fnise: Oralsex har litt andre hygienestandarder en vanlig sex for min del, så skjønte ikke helt greia her :fnise:

:fnise:

Skrevet

`MÅ du ha sex når han er udusja da?

AnonymBruker
Skrevet

`MÅ du ha sex når han er udusja da?

Ja, får ikke nok av han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig det er en greit å ha en samtale om akkurat det der som gjelder oralsex og hygiene.

Jeg og typen prata faktisk om det tidlig i forholdet, at det er best om partner dusjer før man suger / slikker.

Ingen vil smake på urin, klumpete utflod eller svettelukt...

Så det ble en vane for begge å dusje før sex, dersom man var keen på litt oralsex i tillegg. Ikke verre enn det.

Dette bør ikke være noe problem, i forhold skal man kommunisere om alt og ingenting.

Anonymous poster hash: c25e2...581

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...