Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du da gått videre med en annen etter noe tid eller ville du ikke gjort det?

hva om du var den som døde? Ville du da at den gjenlevende skulle gått videre eller at den personen skulle være alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forhåpentligvis ville vi begge kunnet finne noen for neste etappe i livet. Men vi er kresne så ikke hvemsomhelst.

• Liker 1
Gjest Naria
Skrevet

Jeg både håper og regner med at vi begge ville funnet kjærligheten på nytt dersom en av oss skulle falle fra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle disse "ville du"/ "kunne du" - trådene her inne på KG... Idiotisk. Helt umulig å vite hvordan ting hadde vært om jeg hadde mistet min samboer på grunn av et dødsfall.

Anonymous poster hash: 9408d...5f9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg dør håper jeg virkelig at han finner seg ei ny, snill dame, som kan ta vare på han, og barna om de ikke har flyttet hjemmefra. Håper hun kunne elsket han, og han elsker henne... Sårt å tenke at han skal elske noen andre, men er jeg borte håper jeg det.

Og hadde nok funnet meg noen, jeg er ikke god på egenhånd. Men klarer ikke å se for meg at jeg skal elske noen andre, hvertfall så mye jeg elsker mannen min.

Anonymous poster hash: f524f...1f2

Skrevet

Selvfølgelig! nå er vi i tidlig i 20-årene da, kunne ikke akkurat levd de neste 50 årene alene.

Skrevet

Jeg ville ønsket meg ny kjærlighet, og ønsker det samme for ham.

Skrevet

Om jeg skulle bli enke er det ikke usannsynlig at jeg med tiden hadde funnet kjærligheten på ny. Men det er ikke noe jeg hadde stressa med.

AnonymBruker
Skrevet

Det vet man ikke. Ikke for min del. Er godt voksen, vet hva jeg har. Ville uansett ikke latt en mann flytte inn i huset her som min mann har lagt ned tid, penger.

Kanskje en venn bare

Anonymous poster hash: ef18c...180
Gjest Coolaid
Skrevet

Ville du da gått videre med en annen etter noe tid eller ville du ikke gjort det?

hva om du var den som døde? Ville du da at den gjenlevende skulle gått videre eller at den personen skulle være alene?

Jeg tror jeg ville brukt lang tid på å være klar for noe nytt, vet ikke om det noen gang ville skjedd. Håper at jeg aldri opplever det. Dersom jeg går under først ønsker jeg henne all lykke og hell, og håper hun finner noen som er glad i henne.

Skrevet (endret)

Regner jeg med at jeg/han (hvis jeg skulle falle fra) ville gått videre, men det ville nok tatt lang tid for min del (tror jeg).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet (endret)

Jeg ville aldri ha ønsket at kjæresten min skulle leve alene, så dersom noe slikt skulle skje så hadde jeg håpet at han fant en ny kjærighet.

Hvordan jeg ville ha reagert dersom han falt fra, er et scenario jeg ikke engang klarer å se for meg.

Endret av skyflakes
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde greid å funnet en annen. Rett og slet fordi mannen min er så perfekt for meg og vi forstår hverandre på alle plan. Hadde jeg allikevel funnet meg en ny (etter laaaang tid) tror jeg det ville vær en mann som hadde mistet sin kone, nettopp for å forstå at man aldri helt kan være den store kjærligheten. Dessuten ville jeg hatt svigerfamilien min som jeg er veldig glad i, og det kan jeg se for meg er vanskelig å forstå for noen som ikke har opplevd å miste sin kjære selv.

Håper det aldri skjer!!

Anonymous poster hash: 9e6ea...9ea

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg hadde håpet å finne en ny om mannen min døde. Jeg trives i forhold, og hadde syns det vsr trist å skulle være alene resten av livet.

Håper selvfølgelig at han finner seg en ny også hvis jeg skulle bli borte.

Skrevet

Nei min mann skal selvfølgelig dø av hjertesorg, eller kaste seg i graven sammen med meg :sarkasme:

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde greid å funnet en annen. Rett og slett fordi mannen min er så perfekt for meg og vi forstår hverandre på alle plan. Hadde jeg allikevel funnet meg en ny (etter laaaang tid) tror jeg det ville vær en mann som hadde mistet sin kone, nettopp for å forstå at man aldri helt kan være den store kjærligheten. Dessuten ville jeg hatt svigerfamilien min som jeg er veldig glad i, og det kan jeg se for meg er vanskelig å forstå for noen som ikke har opplevd å miste sin kjære selv.

Håper det aldri skjer!!

Anonymous poster hash: 9e6ea...9ea

Tenker det samme som deg.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg ville nok gått videre etter ei tid, ville også ha ønsket at han fant ei ny ei. En så god mann kan ikke bare leve alene hele livet. Han må utnyttes :)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde klart å komme meg videre om min mann hadde dødd.

Skrevet

JEg vet ikke hvordan jeg skulle overlevd om han døde, det hadde tatt mange mange år å komme over noe sånt. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å bli forelsket på ny...

Hvis jeg døde hadde jeg håpet at han hadde funnet seg en ny og vært lykkelig!

Skrevet

Vi har faktisk snakket om dette (vært sammen i over 20 år) og vi begge ønsker at den andre skal finne seg en ny. Dette gjelder også hvis en av oss blir i en vegitabilsk tilstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...