Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mamma og han jeg er sammen har aldri kommet overens. Dette har jeg på en måte bare måtte godta og har sluttet å prøve å være "the peacemaker" Som ikke ting var ille fra før av, så det ble det 100 ganger verre etter i går!!

Vel, mamma var i byen og skulle gå over et gangfelt. Bilen som stoppet foran henne var typen min og det fikk hun med seg. Hun gikk over og hun hadde ikke kommet seg over før han speeder på og holder på å kjøre over henne :sjokkert: Hun følte at bilen snittet henne eller hva jeg skal kalle det. Hun synes dette var skummelt og trodde hun skulle bli overkjørt. Heldigvis så gikk det greit men mamma er pissed.

Jeg får en sint tlf fra henne hvor hun forteller alt. Det er jo flaut. Flaut at kjæresten din prøver å kjøre ned mora de liksom. Han sa bare at han gjorde det for gøy og at han ikke hadde tenkt til å kjøre over henne. Bare skremme henne litt. Javel?

Mamma skal gifte seg på nytt i august og har nå sagt hun ikke vil ha han i bryllupet.

Synes det er så unødvendig av han altså. Tenk hvis hun gjorde det mot han da? Da VET jeg han hadde klikket mongo. Pga dette, så får han ikke kommet i bryllupet.

Nå blir forholdet mellom de to i alle fall aldri bedre :sukk:

Anonymous poster hash: 6fdf4...3d1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hva er grunnen til at han ikke liker din mor ?

Jeg tviler på at hun er helt uskylding

Anonymous poster hash: a381d...f5f
  • Liker 3
Gjest Nanne70
Skrevet

Burde du ikke si fra til kjæresten din at du ikke aksepterer den typen oppførsel? Selv om moren din og kjæresten din ikke kommer overens, så synes jeg at du kan forvente av begge to at de oppfører seg som voksne mennesker.

Skrevet

Enten er moren din et skikkelig svigermonster, eller så er typen din riv ruskende gal! Men hvorfor er de uvenner? Hvem er den urimelige av dem?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har jeg sagt hun er det? Jeg gidder ikke å skrive HELE historien da. Nå skrev jeg bare det som skjedde i går og trenger ikke å si hva grunnen er til hvorfor de ikke kommer overens?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og dette går begge veier, men uansett så det synes ikke jeg man skal holde på slik som kjæresten min gjorde. JA jeg har sagt det til han

AnonymBruker
Skrevet

Burde du ikke si fra til kjæresten din at du ikke aksepterer den typen oppførsel? Selv om moren din og kjæresten din ikke kommer overens, så synes jeg at du kan forvente av begge to at de oppfører seg som voksne mennesker.

Jeg gjorde det

Skrevet (endret)

Herregud hva grunnen er så kjører man nesten ikke ned svigermor! :nei:

Med mindre hun har gjort noe helt forferdelig grusomt mot han. Synes dette var utrolig barnslig gjort av han.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Uansett er ikke det en unnskyldning til å forsøke å kjøre mennesket ned! Jeg hadde dumpet han ts. For en gjøk.

Anonymous poster hash: 0285e...967

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok at folk kan mislike hverandre av ulike grunner. Gjorde det for å skremme henne? Tenk hvis hun hadde blitt påkjørt og i verste fall drept! Hvor uansvarlig går det an å bli?

Anonymous poster hash: f2862...aa9
  • Liker 6
Skrevet

Greit nok at folk kan mislike hverandre av ulike grunner. Gjorde det for å skremme henne? Tenk hvis hun hadde blitt påkjørt og i verste fall drept! Hvor uansvarlig går det an å bli?

Anonymous poster hash: f2862...aa9

ENIG!

Hvem er det som gjør sånt da? Tenk hvis han faktisk klarte å kjøre på henne? Da ha hadde jeg blitt kjempe sinna

Gjest Idollet
Skrevet

ENIG!

Hvem er det som gjør sånt da? Tenk hvis han faktisk klarte å kjøre på henne? Da ha hadde jeg blitt kjempe sinna

Tror ikke du hadde bare blitt kjempe sinna

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Som andre har skrevet her inne: dump ham!

Han burde vel strengt tatt ikke hatt lappen heller da han er så uansvarlig!,

For en idiot!

Gjest Violetta
Skrevet

Han burde vært anmeldt og mistet lappen. Slike holdninger har ingenting i trafikken å gjøre.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Tror ikke du hadde bare blitt kjempe sinna

Hadde hun blitt hardt skadet hadde jeg blitt fly forbannet!!!

Endret av smalls
AnonymBruker
Skrevet

Hadde min mann gjort noe sånt, så kan dere tro han hadde fått så øra hadde flagret!!

Håper typen din virkelig fikk høre det? At han bare gjorde dette for gøy/for skremme henne er ikke god nok grunn mener nå jeg. Kunne aldri ha falt meg inn i å gjøre dette mot min svigerfar.

Nei dette her ikke an å forsvare!

Han burde miste lappen ja.

Anonymous poster hash: 06b27...d16
Skrevet

Legger mora di kanskje på i den historien bare pga. det var typen din og de ikke er venner?

Gjest Jørild
Skrevet

Man skal være bra lei svigermoren sin om man vurderer å kjøre henne ned. Kanakje hun bør reflektere litt over hvorfor han er så sint på henne?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legger mora di kanskje på i den historien bare pga. det var typen din og de ikke er venner?

Nei alt hun har sagt er sant. Det har kjæresten bekreftet. Men han synes vi overdriver da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...