prilla Skrevet 11. juni 2004 #1 Skrevet 11. juni 2004 Oppdaget denne i går. Synes den virker veldig bra. De selger kosmetikk, parfyme og hudpleie til taxfree priser. :-) Kommer nok til å bestille derfra neste gang tenker jeg, så slipper jeg bekymre meg for om pakkene blir stoppet i tollen. De selger bl.a. decleor og dermalogica til ok priser Her er link til butikken: www.duft.no
Gjest Ethereal Skrevet 11. juni 2004 #2 Skrevet 11. juni 2004 Jeg var inne og tittet, og prisene virket overraskende OK til å være en norsk nettbutikk. Selv om utvalget egentlig var litt vel traust; skulle ønske de fikk inn noen merker som man ellers ikke finner her hjemme.
prilla Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2004 Mener jeg leste et sted på siden deres at de kunne skaffe, om det var noe spesielt man var ute etter, som de ikke hadde i nettbutikken
prilla Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2004 Produkter som ikke finnes i nettbutikken: Vi kan via vårt leverandørnett skaffe andre merker og produkter som du ikke finner i vår nettbutikk. Ta kontakt med oss enten på e-post [email protected] eller via vårt kontaktskjema her og fortell oss hva du ønsker! Fant det, så da var det som jeg trodde. Ikke værst dette da
Lumiah Skrevet 11. juni 2004 #5 Skrevet 11. juni 2004 Jøss, prisene virker jo MEGET ok! Så til eksempel Dermalogica`s Daily Microfoliant til 330 kroner! Den koster vel sånn ca. 550 hos hudpleier!
Gjest Odense Skrevet 11. juni 2004 #6 Skrevet 11. juni 2004 Det kommer porto i tilleg på kr. 58. Var jo ikke alt som var så billig da, ble ikke så veldig overasket over prisene..
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2004 #7 Skrevet 11. juni 2004 Dermalogica-produktene jeg hadde tenkt å kjøpe på lookfantastic kommer jeg heller til å kjøpe på denne siden... Clea
vilde Skrevet 11. juni 2004 #8 Skrevet 11. juni 2004 DEtte såg bra ut! Jeg har fått nok av Strawberrynet og norsk tollvesen for en stund! :-)
Skravla Skrevet 11. juni 2004 #9 Skrevet 11. juni 2004 Har nettopp fornyet noen av produktene fra Decleor i salong og for at det skal bli merkbart billigere så må dere nok over 2000 kr for å slippe frakt.
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #10 Skrevet 12. juni 2004 Var inne og titta litt nå, og det var jo en veldig delikat og oversiktlig nettbutikk da! Og jeg fikk shoppa litt også, jeg! :oops: K
prilla Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2004 Har nettopp fornyet noen av produktene fra Decleor i salong og for at det skal bli merkbart billigere så må dere nok over 2000 kr for å slippe frakt. Med 58kr i frakt kan ikke den utgjøre stort... Kan ikke skjønne at man må over 2000kr for at det skal lønne seg :klø: (men så har ikke jeg fullstendig oversikt over prisene i salong heller da, men i forhold til prisene på SN var det jo ikke så ille..)
Gjest Cuddly Skrevet 12. juni 2004 #12 Skrevet 12. juni 2004 Har nettopp fornyet noen av produktene fra Decleor i salong og for at det skal bli merkbart billigere så må dere nok over 2000 kr for å slippe frakt. jeg skjønte egentlig ikke den der teorien... Frakta er jo langt ifra hårreisende
Gjest Cuddly Skrevet 12. juni 2004 #13 Skrevet 12. juni 2004 Var inne og så litt, og begynte å lure på at 58,- er et gebyr de tar i tillegg til prisen på varene, og så kommer porto i tillegg til det igjen... Fordi det sto at 58,- kommer i tillegg på ordrer under 1000, og ordrer over 2000 sendes gratis. Altså betaler man "kun" frakt på ordrer over 1000,- Litt knotete
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #14 Skrevet 12. juni 2004 Når man bestiller fra duft.no, så får man beskjed om at beløpet man har handlet for blir reservert på kontoen, men ikke trukket før varene er sendt. Reserverer de da det eksakte beløpet eller bare ca-beløp? Gjorde som sagt en bestilling der i dag, og rett etterpå ble det trukket et beløp fra kontoen min som ikke stemte overens med det jeg bestilte for... K
Gjest Coral Skrevet 12. juni 2004 #15 Skrevet 12. juni 2004 Godt tips, her var det jo rimelige priser
Gjest Odense Skrevet 12. juni 2004 #16 Skrevet 12. juni 2004 Når man bestiller fra duft.no, så får man beskjed om at beløpet man har handlet for blir reservert på kontoen, men ikke trukket før varene er sendt. Reserverer de da det eksakte beløpet eller bare ca-beløp? Gjorde som sagt en bestilling der i dag, og rett etterpå ble det trukket et beløp fra kontoen min som ikke stemte overens med det jeg bestilte for... Ble det trekt mer eller mindre enn du hadde handlet for da? Mye i forsjell?? K
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #17 Skrevet 12. juni 2004 Jeg fikk beskjed om at jeg skulle betale 527 kr, men beløpet som er borte fra pengebeholdningen min er 500,00 kr. K
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #18 Skrevet 12. juni 2004 Gjorde som sagt en bestilling der i dag, og rett etterpå ble det trukket et beløp fra kontoen min som ikke stemte overens med det jeg bestilte for... K Dette høres jo litt rart ut... Trakk de for mye?
Gjest Ethereal Skrevet 13. juni 2004 #19 Skrevet 13. juni 2004 Når du bruker Visa til å betale, reserverer de et ca-beløp fra kontoen, som så blir korrigert til eksakt beløp et par dager senere.
Cilla Skrevet 14. juni 2004 #20 Skrevet 14. juni 2004 Var inne og så litt, og begynte å lure på at 58,- er et gebyr de tar i tillegg til prisen på varene, og så kommer porto i tillegg til det igjen... Fordi det sto at 58,- kommer i tillegg på ordrer under 1000, og ordrer over 2000 sendes gratis. Altså betaler man "kun" frakt på ordrer over 1000,- Litt knotete Jeg sendte dem en mail og spurte og fikk til svar at man betaler KUN 58 kr i tillegg til det varen koster, uansett hvor mange varer en kjøper og hvor tungt det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå