AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Har blitt utfordra av en venninne til å "hoppe i havet". "alle" vennene mine har gjort det, så kjenner på at jeg kan ikke være verre. I tillegg bor flere av disse nordpå og jeg sørpå. Og orker ikke høre etterpå "din pysate søring". Men sannheten er at jeg liker ikke å eksponere meg så mye. Og hvertfall ikke i badetøy. Anonymous poster hash: 30586...1e9
Gjest Tekola Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Bad i t-skjorte og lang shorts, da, for eksempel? Om du har lyst. Og så er det jo bare å slette videoen igjen etter litt
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Har sett mange som hopper med ullundertøysett :-) Anonymous poster hash: ece7c...0e4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har og litt lyst, men er det ikke gyldig om man ikke legger ut video? Anonymous poster hash: b78e4...47f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Jeg velger dog å hoppe i havet om jeg skulle finne det for godt selv. Jer er ikke så idiot og lett påvirkelig at jeg gjør det pga en eller anne jævla "trend". Som det der med planking og naking. Ufattelig hvor mange sauer det finnes i saueflokken, ser det ut som. Anonymous poster hash: 65fef...08d 3
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Jeg hadde ikke gjort det men nå er ikke jeg en slave av alt som skal være på mote slik noen mennesker er 4
Kjempeliten Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Du gjør jo akkurat som du vil. Jeg er glad ingen ber meg om å gjøre det. Tror de fleste vennene mine vet at jeg syns sånt er superteit.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Stå over. Bare et sunnhetstegn at du ikke har lyst til å eksponere deg selv. Anonymous poster hash: 478a2...485
Sapientia Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Hadde ikke hoppet om jeg fikk den utfordringen. Så kjip er jeg
NoFuss Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har vært i forkant og gitt klar beskjed om at mine venner kan glemme alt om utfordringer, kaster meg ikke ut i annet enn badekarvarmt vann inne på mitt eget oppvarmede bad!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Har blitt utfordra av en venninne til å "hoppe i havet". "alle" vennene mine har gjort det, så kjenner på at jeg kan ikke være verre. I tillegg bor flere av disse nordpå og jeg sørpå. Og orker ikke høre etterpå "din pysate søring". Men sannheten er at jeg liker ikke å eksponere meg så mye. Og hvertfall ikke i badetøy.Anonymous poster hash: 30586...1e9 Mange som bader med klær. Heller ikke alle som holder tale først, bare skriver. Men det er ditt valg. Hien ei som hoppa i sjøen, fordi det er jo gøy Anonymous poster hash: e047f...e3b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #13 Skrevet 6. mai 2014 Største tullet jeg har hørt om. Anonymous poster hash: baa4a...001 1
Blablaa Skrevet 6. mai 2014 #14 Skrevet 6. mai 2014 Ååå, er så lei av alle disse tåpelige utfordringene på facebook. Hvor kommer det fra?? 2
Molte Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 Går det ikke an å begrense hvem som kan se videoen da? De du utfordrer og den som utfordret deg?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Du kan jo filme litt fra avstand, der du f.eks. løper ut på ein brygge (bort fra kamera) og hopper uti Du trenger ikke snakke til kamera som mange gjør, du trenger ikke ha nærbilde eller filme kroppen forfra, du bestemmer jo selv Og hvis du ikke vil, så gjør du det bare ikke.. Anonymous poster hash: 24a09...362
Skywalker Skrevet 6. mai 2014 #18 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ramlet igjennom isen under vinterturer, kakket bort iskant ved elv i Finnmark for å svømme ut garn, og foretatt nødvendig kroppsvask på tur. Jeg kan altså godt hoppe i isvann dersom jeg ser det formålstjenlig. Jeg anser ikke "hopp i havet" -trend på Facebook som formålstjenlig. Derimot kan det være direkte livsfarlig, så jeg fatter ikke at noen våger å oppfordre andre til noe slikt. Kuldesjokket kan bli for stort, særlig for folk som ikke driver med isbading regelmessig. Det virkelig skumle er at denne Facebooktrenden ser ut til å utsette unge mennesker for et press som kan ende veldig galt. 2
Gjest Ingaborga Skrevet 6. mai 2014 #19 Skrevet 6. mai 2014 Går det ikke an å begrense hvem som kan se videoen da? De du utfordrer og den som utfordret deg? Ja, jeg gjorde det da jeg la ut
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #20 Skrevet 6. mai 2014 Har blitt utfordra av en venninne til å "hoppe i havet". "alle" vennene mine har gjort det, så kjenner på at jeg kan ikke være verre. Anonymous poster hash: 30586...1e9 Nei, men du kan være bedre. Tenke sjæl og mene. Anonymous poster hash: 0954b...df1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå