Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sexpartner som jeg hovedsakelig har sex med (koser, prater også sammen. En gang i blant sover jeg over og vi spiser noen ganger sammen). Først var jeg redd for at hun skulle bli forelsket. Jeg var veldig klar på at jeg ikke ville ha et forhold og bare møtes max én gang i uka og at jeg dater og har sex med andre. Hun var helt med på leken. Vi har holdt på nå i nesten et år og sexen er veldig bra.

Men jeg føler at vi bare blir tettere og tettere og jeg er usikker på om hun vil noe mer. Vi har gått fra å knulle til mykere sex (om enda bedre, men føles før første gang som å "elske" sammen). Hun kysser meg på en måte som forvirrer meg. Her om dagen så sa hun "jeg liker deg så veldig godt". Jeg ble helt paff og sa ingenting, tror hun så jeg ble redd, hun la da på "som sengevarmer" og lo. Jeg l og tok det som en vits, men jeg fikk det ikke ut av hodet i ettertid. Hun sier også andre ting, som at vi passer så bra sammen osv. Hun har heller ikke hatt sex med eller deita andre etter vi møttes.

Jeg vil vite hva hun føler, men vil vel egentlig ikke ta samtalen opp. Føler vi snakka nok om det i starten. Jeg vil ikke miste en så god sexpartner, ting fungerer så bra nå. Men jeg merker at jeg ikke lenger er redd for at hun skal være forelsket, kanskje til og med tvert imot.

Har dere noen tips? Hvordan kan jeg vite om hun liker meg eller bare sexen?

Anonymous poster hash: c2173...293
Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Det kan du bare vite om du faktisk prater med henne. Da løper du selvfølgelig risikoen ved at hun sier hun har følelser for deg, og at du kutter ut. Men nå er det en gang sånn her i livet at man sjelden får i pose og sekk. Dette er minuset med pulevenner. På et tidspunkt får gjerne den ene følelser og vil noe mer, mens den andre bare vil ha sex.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det vanligvis som skjer når eventuelle følelser kommer på bordet? I det siste har jeg nemlig tenkt at jeg gjerne kunne tilbringe mer tid med henne og også gjøre venne-ting. Men jeg er ikke interessert i en samboer eller noe sånt. Hvordan pleier det å utvikle seg?

Er det noen andre måter å finne ut av det på enn å spørre? Er det en måte jeg kunne åpnet opp for at hun kunne følt seg trygg på å fortelle (om det var noe å fortelle) uten å være så direkte? Hvordan kunne jeg eventuelt spurt?

Gjest Whitestripes
Skrevet

Hva er det vanligvis som skjer når eventuelle følelser kommer på bordet? I det siste har jeg nemlig tenkt at jeg gjerne kunne tilbringe mer tid med henne og også gjøre venne-ting. Men jeg er ikke interessert i en samboer eller noe sånt. Hvordan pleier det å utvikle seg?

Er det noen andre måter å finne ut av det på enn å spørre? Er det en måte jeg kunne åpnet opp for at hun kunne følt seg trygg på å fortelle (om det var noe å fortelle) uten å være så direkte? Hvordan kunne jeg eventuelt spurt?

Det er jo umulig å svare på, alle er forskjellige og vil reagere forskjellig på dette. Du kommer nok ikke utenom å snakke med henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo umulig å svare på, alle er forskjellige og vil reagere forskjellig på dette. Du kommer nok ikke utenom å snakke med henne.

For min egen del, for å få nattessøvn, mener du? Eller tenker du for hennes del? Jeg føler jeg også har et anvar for å være en god sexpartner og ha åpnenhet. Men så tenker jeg at hvis hun er interessert, så burde hun jo si det selv?

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan jeg skal spørre, det er jo kjempestor forskjell på å ringe og rett ut spørre "er du forelsket i meg?" eller å etter sex si at jeg liker situasjonen godt sånn som den er nå, og så spørre om hun synes det samme? Ellers kan jeg jo si at jeg føler at sexen har forandret seg og spørre henne hvorfor hun tror det har blitt sånn?

Arg, føler meg som en jente som overanalyserer alt. Jeg er ikke noe god på følelser, men føler ansvar.

Skrevet

Virker som du er litt småforelsket i henne :smilyblomst:

• Liker 5
Gjest Whitestripes
Skrevet

For min egen del, for å få nattessøvn, mener du? Eller tenker du for hennes del? Jeg føler jeg også har et anvar for å være en god sexpartner og ha åpnenhet. Men så tenker jeg at hvis hun er interessert, så burde hun jo si det selv?

Hun kommer nok sannsynligvis ikke til å gjøre det, så lenge du har vært så tydelig på at du bare ønsker sex. Hun har vel litt stolthet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker som du er litt småforelsket i henne :smilyblomst:

Jeg tror kanskje det. Ikke sånn vill forelskelse, men litt hvertfall. Har lyst til å være med henne hele tiden (dog tenker jeg kun "sex sex sex" og ikke nusse-tanker). Etter det med "jeg liker deg så veldig godt" så har jeg tenkt mye.

Skrevet

Liker du personligheten hennes?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker du personligheten hennes?

Ja, veldig. Jeg trives veldig godt i hennes selskap og føler meg nær henne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde et helt likt forhold der han var den som sa at jeg ikke måtte finne på å bli forelsket. Jeg syntes dette var veldig greit å sa at da måtte han heller ikke det. Etter et halvt år begynte han og bli "myk" og vi endte opp med å bli kjærester. Det varte ikke så lenge da jeg ikke var klar (han visste dette og vi snakket ofte om denne muligheten) for et nytt forhold. Vi er utrolig gode venner i dag da :)

Anonymous poster hash: f5a94...9b8
Skrevet

Ikke unormalt at dere har utviklet følelser for hverandre. Foreslår dere snakker sammen om hva dere føler for hverandre. Tipper dere blir sammen etterhvert :blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke bli kjæresten hennes. Er ikke interessert i å være eksklusiv. Ikke på dette tidspunkter hvertfall.

Når og hvordan kan man ta opp temaet? Føler det blir rart nå som vi har holdt på så lenge...

Skrevet

Jeg tror kanskje det. Ikke sånn vill forelskelse, men litt hvertfall. Har lyst til å være med henne hele tiden (dog tenker jeg kun "sex sex sex" og ikke nusse-tanker). Etter det med "jeg liker deg så veldig godt" så har jeg tenkt mye.

Hva hadde du følt hvis hun traff en ny fyr i morgen? At du må lukke et kapittel og finne en ny elskerinne som er like bra, eller at du har tapt noe virkelig viktig?

Jeg synes ikke du virker forelsket. Å bare ha døren åpen for en en liker er ikke en livsforandrende forelskelse eller dypere kjærlighet. Hadde du vært forelsket hadde du prioritert høyt å vise at du er den hun skal satse på. Du har forbeholdt deg å like gjerne ha sex med andre.

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du følt hvis hun traff en ny fyr i morgen? At du må lukke et kapittel og finne en ny elskerinne som er like bra, eller at du har tapt noe virkelig viktig?

Jeg synes ikke du virker forelsket. Å bare ha døren åpen for en en liker er ikke en livsforandrende forelskelse eller dypere kjærlighet. Hadde du vært forelsket hadde du prioritert høyt å vise at du er den hun skal satse på. Du har forbeholdt deg å like gjerne ha sex med andre.

Jeg tror jeg ville blitt skuffa. Vet ikke hvordan jeg ville reagert. Ville ikke blitt sint eller noe slikt. Tror jeg hadde tatt det ok. Dog tror jeg ikke hun vil det. Hun har aldri hatt en skikkelig kjæreste og hun har ikke holdt på med noen etter hun møtte meg. Hadde overrasket meg veldig.

Det er hvertfall ingen stor forelskelse. Men når jeg fikk et direkte spørsmål, så sa jeg kanskje. Jeg tenker på henne hele tiden og har lyst til å være med henne. For øyeblikket er hun den personen jeg liker best. Men jeg vil ikke at hun skal satse på meg som kjæreste. Har blitt dumpa hardt to ganger før og vil aldri sette meg selv i den situasjonen igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville blitt skuffa. Vet ikke hvordan jeg ville reagert. Ville ikke blitt sint eller noe slikt. Tror jeg hadde tatt det ok. Dog tror jeg ikke hun vil det. Hun har aldri hatt en skikkelig kjæreste og hun har ikke holdt på med noen etter hun møtte meg. Hadde overrasket meg veldig.

Det er hvertfall ingen stor forelskelse. Men når jeg fikk et direkte spørsmål, så sa jeg kanskje. Jeg tenker på henne hele tiden og har lyst til å være med henne. For øyeblikket er hun den personen jeg liker best. Men jeg vil ikke at hun skal satse på meg som kjæreste. Har blitt dumpa hardt to ganger før og vil aldri sette meg selv i den situasjonen igjen.

Du er redd for å bli dumpa ts? Her er det bare å komme opp i salen igjen, synes denne jenta høres så bra ut at du bør fortelle hvordan du ser anderledes på "forholdet" deres nå.

Anonymous poster hash: d26ed...4bf

AnonymBruker
Skrevet

Du er redd for å bli dumpa ts? Her er det bare å komme opp i salen igjen, synes denne jenta høres så bra ut at du bør fortelle hvordan du ser anderledes på "forholdet" deres nå.

Anonymous poster hash: d26ed...4bf

Hvordan sier jeg det? For jeg føler meg ikke klar for et forhold, vil ikke plutselig ende opp med det. Men jeg vil gjerne prøve ut hvordan det eventuelt er å være mer sammen med henne og se om det føles naturlig. Min erfaring er at en relasjon men noen man har sex med enten er sexvenn eller kjæreste, men jeg er nysgjerrig på om det går ann å være et sted i mellomrommet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan sier jeg det? For jeg føler meg ikke klar for et forhold, vil ikke plutselig ende opp med det. Men jeg vil gjerne prøve ut hvordan det eventuelt er å være mer sammen med henne og se om det føles naturlig. Min erfaring er at en relasjon men noen man har sex med enten er sexvenn eller kjæreste, men jeg er nysgjerrig på om det går ann å være et sted i mellomrommet.

Klart det går ann å være noe midt i mellom, men det er veldig få som velger den løsninga. Jeg synes du skal fortelle henne hva du tenker jeg, så har du tatt ansvar og kanskje får henge mer med henne. Fortell henne også at du er litt redd og at du virkelig ikke vet hva du vil. Hva hun sier til det, vet ingen av oss her, men du må bare ta sjansen å prate med henne.

Jeg synes midt i mellom forhold er best, for da er det ikke så mange forpliktelser, mest koselig.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: a388c...ea8

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bare parrere neste gang hun sier noe om at dere passer sammen osv- så sier du at du er enig. Dersom du forblir taus når hun sier slikt så vil hu iallefall ikke lette på sløret og fortelle om hun føler noe mer, tror jeg.

Eller du kan jo bare foreslå å finne på noe konkret og se hva hu sier?

Jeg tror du er forelska, gutten min ;)

Anonymous poster hash: b0181...818

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...