Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har innsett hva som gjør meg deprimert.

Det er all denne hersens teknologien med såkalte "smart telefoner", nettbrett og "sosiale" medier.

Jeg har bestemt meg for å fjerne dette så og si helt fra mitt liv. Jeg skal gi min iPhone 5 til kjæresten min hvis han vil ha den. Jeg skal kjøpe meg en nokia 3110, 3210 og 3310 (bare så jeg har reserve i tilfelle en går i stykker). Jeg skal ikke være på Facebook, jeg kommer nok ikke til å titte innom diverse forum. Nettbrettet mitt skal kun brukes til viktige mailsamtaler, backup lagring av bilder og å betale regninger. Jeg skal kjøpe meg et kamera og jeg skal fremkalle bildene jeg tar. Jeg reiser tilbake til 90-tallet/tidlig 2000.

Farvel usosiale, deprimerende, fordummende og tidsslukende teknologi.

Velkommen mitt nye(gamle) sunne og frie liv.

Dette er mitt personlige oppgjør med dagens teknologi. Ønsk meg lykke til.

Jeg starter så fort jeg har fått tak i nytt simkort og disse telefonene jeg skal ha. Forhåpentligvis iløpet av uken!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg støtter deg i det. Et godt tiltak for et bedre liv. :klappe:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får slette deg på KG også da.

Anonymous poster hash: 331bb...6ac
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har innsett hva som gjør meg deprimert.

Det er all denne hersens teknologien med såkalte "smart telefoner", nettbrett og "sosiale" medier.

Jeg har bestemt meg for å fjerne dette så og si helt fra mitt liv. Jeg skal gi min iPhone 5 til kjæresten min hvis han vil ha den. Jeg skal kjøpe meg en nokia 3110, 3210 og 3310 (bare så jeg har reserve i tilfelle en går i stykker). Jeg skal ikke være på Facebook, jeg kommer nok ikke til å titte innom diverse forum. Nettbrettet mitt skal kun brukes til viktige mailsamtaler, backup lagring av bilder og å betale regninger. Jeg skal kjøpe meg et kamera og jeg skal fremkalle bildene jeg tar. Jeg reiser tilbake til 90-tallet/tidlig 2000.

Farvel usosiale, deprimerende, fordummende og tidsslukende teknologi.

Velkommen mitt nye(gamle) sunne og frie liv.

Dette er mitt personlige oppgjør med dagens teknologi. Ønsk meg lykke til.

Jeg starter så fort jeg har fått tak i nytt simkort og disse telefonene jeg skal ha. Forhåpentligvis iløpet av uken!

Fornuftig :)

Jeg slenger meg på! Ut med sosiale medier, inn med en mer effektiv og produktiv hverdag.

Anonymous poster hash: 6d0d5...7e3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du får slette deg på KG også da. Anonymous poster hash: 331bb...6ac

Har ikke tenkt til å slette brukeren min. Kan jo hende jeg kommer med en oppdatering etter en stund. :-)

Edit: med om en stund menes om 6-12 mnd en gang :-)

Endret av Bixity
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig...hadde en tråd om dette før påske jeg. Jeg er og lei av å ha hele verden og alt og alle trykket i trynet hele tiden. Har merket fredfullheten som kommer hver gang det er strømbrudd og lignende når det er uvær. Verden blir normal igjen...

Jeg har nesten alle venner i andre byer nå og er singel så jeg trenger jo disse tingene. Når det blir bedre så skal jeg få mest mulig av alt dette vekk...

Anonymous poster hash: 8517d...f56

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...