AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har datet en mann en del ganger. Nå er det en stund siden jeg har datet han. Grunnen er at jeg har hatt nok med meg selv, barna, jobb og situasjoner i livet mitt. Jeg har prøvd å forklare han litt om dette. Men han maser fortsatt. Jeg har vært litt usikker på han , pga en rekke ting. Dette har jeg sagt til han. Han lover å rette opp i alt som gjør meg usikker. Men jeg er uansett skeptisk. Jeg har blitt "brent" før, og jeg er veldig lite lysten på å stresse meg ut i noe feil igjen. Han minner meg om det jeg har opplevd før. Han ser på meg med et surt kontrollerende blikk, og det er det jeg ikke klarer. Han virker kontrollerende ut. Og sier at han vil passe på meg osv. Det skremmer meg. Og da har jeg fortalt han at jeg klarer pent å passe på meg selv . Nå skriver han slike smser: " Det er ikke meningen å mase, men kan vi treffes i dag eller morgen. Please. Du betyr så mye for meg". Kjære deg, hva sier du? Kan vi treffes i dag eller i morgen?" " Kjære deg, Hva gjør du på? Kunne du bare gitt meg en tilbakemelding på i morgen? . Kjære deg, jeg bare lurer på hvorfor du ikke vil møte meg, Er det noe jeg har gjort galt , det var ikke slik det var da vi traff hveandre, osv. Disse meldingene kommer ganske raskt etter hveandre. Jeg går ikke på mobilen hele tiden når jeg har barn i huset, og får ikke svart i tide, før han sender nye. Han vet at jeg har barn i huset denne helgen, og jeg blir rett og slett stresset av alt det maset. - Han skriver også: Savner å se det nydelige ansiktet ditt. Du er så vakker, om igjen og om igjen. Jeg har opplevd at menn har sagt slike ord til meg selv, også viser det seg at de er enten noen kontrollerende typer, som ikke er til å holde ut med, eller at de smisker og utnytter meg. Dette orker jeg ikke. Hva ville dere sagt og gjort? jeg har sagt at jeg ikke føler meg klar pga personlige ting som har oppstått. Men nå må jeg nesten skrive en forklaring igjen. Anonymous poster hash: 9985a...42a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Herregud, jeg ville droppet ham. Du vet det jo selv. Anonymous poster hash: 0399a...840 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Og ikke skriv en "forklaring" som inviterer til diskusjon. Det er jo fordi du skriver disse tingene at han skal "rette opp" alt mulig. Bare bryt tvert av, skriv at det var hyggelig mens det varte, men det blir dessverre ikke noe mer. Anonymous poster hash: 0399a...840 2
Gjest Nanna87 Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Høres ut som han mangler noen sosiale antenner, og slike menn er det dessverre ingen som vil ha. Jeg dreiv på med en slik mann, og til slutt måtte jeg fortelle han at jeg ikke hadde følelser for han og at jeg ikke ville møte han. Bare en uke senere fortsatte han å sende meldinger som om ingenting hadde skjedd, og i helgen fikk jeg et frieribrev... De er meget slitsomme!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Høres ut som han mangler noen sosiale antenner, og slike menn er det dessverre ingen som vil ha. Jeg dreiv på med en slik mann, og til slutt måtte jeg fortelle han at jeg ikke hadde følelser for han og at jeg ikke ville møte han. Bare en uke senere fortsatte han å sende meldinger som om ingenting hadde skjedd, og i helgen fikk jeg et frieribrev... De er meget slitsomme! Trådstarter: Ja, og nå forklarte jeg han atter en gang at jeg ikke er klar for noe nå, og har nok med meg selv og barna for tiden. Da svarte han: Må møte deg i dag! Du ser så vakker ut!. Jeg har forsøkt å forklare han mange ganger om situasjonen, men han overser det jeg skriver. Det er ikke rart at den mannen er singel. Han virker altfor desperat ut. Itillegg kontrollerende, og slikt skremmer meg vekk. Anonymous poster hash: 9985a...42a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 0399a...840
Sandie Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Forstår deg godt, slike typer går meg fullstendig på nervene. Hadde dumpet ham. 1
Gjest Whitestripes Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Røde varsellamper over hele linja! Bare kutt kontakten. Sånne typer sluker deg med hud og hår hvis du gir dem lillefingeren. Og ikke noe rundt grøten snakk, vær tydelig på at du ikke ønsker kontakt. Det at han bare maser om det samme om og om igjen, uten å svare på noe av det du kommer med, tyder på at han ikke er helt god.
Gjest Snuppi Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 For en slitsom type! Bare kutt ham ut! Blokker nr hans og slett og blokker ham på sosiale medier. Han vil aldri ta hintet. Du kan skrive så mange meldinger du vil, men han vil aldri skjønne det.
got2go Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Dette er jo en som ikke respekterer privatlivet ditt! Jeg ville ha droppet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå