Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha mens i dag. Ikke tatt gtest! Men det finnes ikke en eneste symptom på at jeg kan være gravid. Føler alle har flust med symptomer når de er gravide. Er det normalt å ikke ha noen symptomer i det hele tatt? Det er jo tidlig..

Anonymous poster hash: d40b8...563

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer i starten. Eller hadde jo murringer, men det trodde jeg kom av mensen som var på vei. I stedet var det graviditetsmurringer. ;) Ble aldri kvalm heller, så følte meg ikke gravid før jeg fikk mage. Ømme pupper var jo uansett normalt for meg å få rett før mensen. Ikke var de sånn kjempeømme som jeg hører andre har heller.

AnonymBruker
Skrevet

Selv om du ikke har symptomer akkurat ved ventet mens, så kan de komme veldig snart. Bare en test kan gi deg svaret, og den vil evt være positiv nå:) Jeg fikk svært ømme pupper og var veldig trøtt. Dette begynte rett etter ikm. Kvalmen kom rundt uke 5

Anonymous poster hash: 0d853...83c

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer (annet enn festeblødning, som jeg ikke forstod at var dette før etterpå) ved begge mine positive tester. Symptomene kom først noen uker etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...