AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hei. Jeg er så dårlig til å sjekke opp jenter at det er helt tragisk. Trenger derfor hjelp og spør her etter hjelp. Heg er typen som når jeg er ute på en uteplass ogte blir sittende i baren på enden , eller stående ved siden av og se på dansegulvet og folkemengden der. Vet liksom ikke hvordan en skal sjekke opp damer. Hva hvordan begynner man. . Er i 30 års alderen og trenger sårt mange tips og ideer ifra dere erfarne sjekkere som finner kjærligheten. Anonymous poster hash: 3aabd...134 1
Gjest Steamboat Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 (endret) 1) Du kan lære deg å danse, ta kurs, se på youtube-videoer, osv slik at du kan danse med de andre 2) Drikk deg full slik at du tør å sjekke opp jentene. Er selvsagt noe som heter for full. Endret 4. mai 2014 av Steamboat
Ylajalii Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Ikke alle damer er like mottagelige for direkte oppsjekking. Slik kan en ofte lukte lang vei. Selv pleier jeg ofte å komme i snakk med hyggelige menn i baren. Du blir nødt til å komme deg ut av den passive sonen og inn i den aktive. Still deg opp i baren, smil til noen av damene. Smiler de tilbake, ser jeg ingen grunn til å ikke ta kontakt. Står det en dame ved siden av deg i kø f.eks. kan du alltids være hyggelig å la henne komme foran deg. Her er terskelen veldig lav for å spørre om hun har en fin kveld, gi et kompliment (ikke av pick-up-line-typen) eller noe lignende. Er hun ikke interessert i smalltalk, så la henne passere. Det viktigste er at du viser selvtillit, er hyggelig og høflig + kanskje litt morsom. Er hun hyggelig, så kan du alltids prate med henne senere på kvelden igjen. 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Gå ut så ofte du kan og snakk med tusenvis av kvinner både i hverdagen og på byen.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Et tips: ikke spør fisk hvordan man bør fiske, aka ikke spør kvinner hvordan de vil bli sjekket opp. De tror på den romansen man finner i noveller og filmer, og vil derfor ikke røpe at de liker det når en mann sjekker henne opp annerledes. Det beste du kan gjøre i begynnelsen er å snakke normalt med kvinner (ikke sjekk dem opp men ha en vanlig samtale) og holde øyekontakt med dem. Det er mange som ikke klarer å holdet blikket hvilket gjør at de fremstår som enten opptatt eller veldig sjenert. Selvsikkerhet er en av de største faktorene. Det er grunnen til at det er såkalte bad boys som får alle jentene, fordi de er sikre på seg selv og veldig dominant. Dette er noe som faller naturlig inn når mennesker (alle dyr faktisk) velger partner, når jenta ser at mannen er sterk (både fysisk og mentalt) så føler hun en viss attraksjon med han. En feil mange gjør er å begynne å innbile seg at jenter er søppel og at de ikke har noen personlighet (eller sjel), hvilket gjør at du ødelegger for deg selv når du eventuelt får lyst til å finne deg en langvarig partner. Det at du faktsik begynner å snakke med en jente helt ut av det blå gjør at du fremstår som veldig selvsikker. I norge er det veldig mange introverts, noe som jeg faktisk syntes er veldig bra (for meg) ettersom det gjør meg og min selvsikkerhet mer spesiell, altså det blir faktisk lettere å sjekke opp damer når konkuransen er så lav. Husk: selvsikkerhet er key når man skal sjekke opp damer.Anonymous poster hash: 3b548...999
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Men hva gjør man når jenter har avvist med og komme med spydige svar, ler av deg osv? Jeg har opplevd så mye negativt med sjekking at jeg har ikke selvfølelse på det punktet.. Anonymous poster hash: 295b0...1dc
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Men hva gjør man når jenter har avvist med og komme med spydige svar, ler av deg osv? Jeg har opplevd så mye negativt med sjekking at jeg har ikke selvfølelse på det punktet.. Anonymous poster hash: 295b0...1dc Da tar du simpelten å snur deg og sjekker opp noen andre... Hvis du skal leve live ved å fokusere på alle de dårlige momentene dine så kommer du ikke til å leve et godt liv. Enhver sukksesrik person ble til ikke for hvordan de hadde det på de gode dagene, men for hvordan de gjorde på de dårlige. Ikke la jenta vinne ved at du går til et hjørne og gråter, tenk heller hvor dum hun innser å ha blitt når du uten å hesitere tar å sjekker opp noen andre som om hun første var den mest ubetydelige personen i ditt liv.Anonymous poster hash: 3b548...999
Gjest .-L-. Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Men hva gjør man når jenter har avvist med og komme med spydige svar, ler av deg osv? Jeg har opplevd så mye negativt med sjekking at jeg har ikke selvfølelse på det punktet..Anonymous poster hash: 295b0...1dc Man vil alltid treffe på damer som ikke ønsker å bli sjekket sjekket opp, slik er det bare. Da respekterer man det og går videre til neste. Damer er som regel ikke frekke med mindre man invaderer deres "space" når de ikke ønsker det. Hvis du ser damer som virker veldig opptatte så kan du bare spørre om de er busy. Ofte vil det være en som sier: "Ja, vi er opptatt" Da svarer man bare: "Oki, ha en fin kveld :)" Har gjort det noen ganger og har fått invitasjon om å komme bort senere på kvelden. Hvis de er frekke ignorer du bare det. De kjenner ikke deg og ofte er bare damer lei av å ikke få være i fred. Å være frekk er bare en måte å få den andre vekk på, det trenger ikke å være personlig. Endret 8. mai 2014 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Du må være selvsikker og gi litt faen. Det er alltids en sjanse for at du blir avvist, så frykten for det må du legge av deg med en gang. Hvis ikke vil det synes på deg at du er nervøs. Rett deg opp i ryggen, smil og vær åpen og positiv. Du kan starte med og si "Hei! Jeg har ikke sett deg her før!" og deretter "Hva heter du?" og hold praten gående. Du kan si ting som "Hva driver du med?" "Hvem er du her med i kveld?" "Har du lyst på en drink?" "Du ser veldig flott ut!" "For et pent smil du har". Anonymous poster hash: c9e0f...c90
Jetlag Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Det du trenger er sjekkehjelp. Gå inn på Piratebay og søk på venusian arts. Søk opp Mystery Method og begynne med å sjekke opp damer. Eller søk på Venusianarts hvis du ikke finner mystery method. Klarer du ikke å finne det på nettet. Kjøp det her http://cdon.no/b%C3%B8ker/mystery/the_mystery_method-4606606 Gidder du ikke å bruke penger kan du lære det gratis her. http://www.youtube.com/watch?v=v7708Gd-Vy0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Klarer du ikke å sjekke opp jenter så fortjener du ingen damer. OG ÆSJ ÆSJ. Pick up Artister er horer. Du er født en taper. Stikk til Asia og skaff deg en asiatisk dame din sviker. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-politiker-raader-norske-menn-aa-hente-seg-asiatiske-koner/a/150944/ Anonymous poster hash: 8f978...ed8
Viventium Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Klarer du ikke å sjekke opp jenter så fortjener du ingen damer. OG ÆSJ ÆSJ. Pick up Artister er horer. Du er født en taper. Stikk til Asia og skaff deg en asiatisk dame din sviker.http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-politiker-raader-norske-menn-aa-hente-seg-asiatiske-koner/a/150944/ Anonymous poster hash: 8f978...ed8 Du er tydelighvis ikke den skarpeste kniven stakkar.. Pua er ment som og hjelpe gutter som ts og få et forhold. Problemet er når folk drar dette for langt. Selvsikkerhet Ts. Jeg drar damer på humor og få dem til og føle seg sikkre. Dem spoter om du er usikker med en gang Merk: det er forskjell på sjenert og usikker Jeg er selv litt sjenert og bruker det til egen vinning. Når jeg står der og øya går alle veier så klarer jo ikke damene og unngå og smile og du har allerede der kommet lengre en han fjotten som står og tror han eier stedet. Få frem at du har en personlighet, det er så mange menn som kvinner syntes er kjekke helt til dem åpner munnen. Merk igjenn. Jeg snakker om selvstendige kvinner. Ikke redde jenter som må ha en brautene mann, dem jentene burde du holde deg langt unna uansett. Du har ikke noen venner og gå ut med eller noe? Ikke for og sjekke damer men for og kose dere ute en kveld.. Når vi er på byen så er det sjelden vi bruker og jage jentene, dem pleier somregel og komme bort til oss før eller siden. Kvinner liker og være der det skjer så skap stemmningen selv når dere er ute.. Dette er ikke akkurat en fasit men en pekefinger i hvilken retning jeg hadde valgt hadde jeg vært deg. Husk du er også i en fase der mange er ute etter og etablere seg så det er drøssevis av jenter som føler akkurat det samme som deg ! Endret 8. mai 2014 av Viventium
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå