AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Er denne en versting hvis man er på slankern? Erstatter risen med ekstra grønnsaker.Anonymous poster hash: bb28d...5ee
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Jeg lever nesten på wok med teriyakisaus og vekta går ned i et bra tempo her. Hender jeg har ris til også, men som regel bare kylling/fisk og grønnsaker. Anonymous poster hash: 940a4...6ca
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Tusen takk for svar:) vet dere sånn ca kaloriinnholdet? Bestod av kylling, noe gulrot og sånne grønne, korte ting?! Haha vetke hva det heter. Var paprika også, men liker ikke det.Anonymous poster hash: bb28d...5ee
Gjest Lille-pus Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Jeg vil mene en middag på Egon utgjør et musepiss i havet med hensyn til det å gå ned i vekt. Spiller det det virkelig så stor rolle at det er viktig å identifisere kaloriinnholdet i mat som alt er fortært? 3
anerikkee Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Mitt råd er å ikke henge seg opp i kalorier.. det kan fort gå gale veien.. Spis frukt og grønnt, litt mindre karbohydrater enn du muligens gjorde tidligere.. Men ikke kutt ut alt.. Spis mørk sjokolade og drikk rødvin i helgen og lag bananpannekaker med cottage cheese som ukesdigg!! Det er heeelt nyyydelig!!! Man kommer lenger ved å ikke telle, men ved å starte en kost og livstil som varer livet ut! :D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå