AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg skal besøke en venninne (ikke kjempenær, vi har vel sporadisk kontakt siden vi ble kjent) som bor i utlandet, og jeg besøker henne i 2 uker omtrent en måned før bryllupet hennes. Jeg tenkte derfor at det kanskje er litt "forventet" at jeg har med en bryllupsgave (uansett så vil jeg forsåvidt gjerne ta en med), men jeg har aldri vært i bryllup og kjenner ingen som tidligere har giftet seg. Bryllupet er i USA, både brud og brudgommen er amerikanske. Skal jeg ta med noe fra Norge? Eller kjøpe noe der borte, om de vil returnere det? Hva kjøper man egentlig til et brudepar? De leier boligen de bor i, har hund, er i midten av tjueårene og har fast jobb begge to, om det er informasjon som en trenger. Selv er jeg student og er helt blank på dette, og setter utrolig stor pris på om noen kan hjelpe meg! Anonymous poster hash: a6f5a...6ba
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Har de skrevet en ønskeliste av noe slag? 😊 Jeg skal besøke en venninne (ikke kjempenær, vi har vel sporadisk kontakt siden vi ble kjent) som bor i utlandet, og jeg besøker henne i 2 uker omtrent en måned før bryllupet hennes. Jeg tenkte derfor at det kanskje er litt "forventet" at jeg har med en bryllupsgave (uansett så vil jeg forsåvidt gjerne ta en med), men jeg har aldri vært i bryllup og kjenner ingen som tidligere har giftet seg. Bryllupet er i USA, både brud og brudgommen er amerikanske. Skal jeg ta med noe fra Norge? Eller kjøpe noe der borte, om de vil returnere det? Hva kjøper man egentlig til et brudepar? De leier boligen de bor i, har hund, er i midten av tjueårene og har fast jobb begge to, om det er informasjon som en trenger. Selv er jeg student og er helt blank på dette, og setter utrolig stor pris på om noen kan hjelpe meg! Anonymous poster hash: a6f5a...6ba Anonymous poster hash: 11c33...79d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Har de skrevet en ønskeliste av noe slag? Anonymous poster hash: 11c33...79d Ikke som jeg vet om! Er det noe man kan bare spørre dem om? Anonymous poster hash: a6f5a...6ba
Åselin Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Bare spør om de ønsker seg noe. bryllupsgave skal være noe til deres fremtid sammen, feks noe til huset. Men det er vanskelig å kjøpe uten å vite hva de ønsker seg. Du kan kjøpe noe annet, siden det ikke er en "vanli" bryllupsgave som de skal få i bryllupet, men tror fortsatt det er lurt å høre med de hva de ønsker seg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Bare å spørre dem, eller spør om det er noe spesielt de ønsker seg 😊 Ikke som jeg vet om! Er det noe man kan bare spørre dem om? Anonymous poster hash: a6f5a...6ba Anonymous poster hash: 11c33...79d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå