AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Er 30 og vil finne meg en mann. Er nylig ute av et forhold med verdens beste og verste mann. Det var liksom han jeg skulle dele livet med, men siden han hadde trøbvel med alkohol, kuttet jeg ut. Det gjør vondt, men klar for å gå videre. Jeg må, rett og slett. Jeg vil ha barn. Venninnene nine er for voksne til å dra på byen. Den ene drar gjerne på fester med " eliten" men vil ikke be med meg. Jeg er ikke bra nok for den gjengen. De andre har barn, stort sett. Har vært en del med ei fra jobben som er mye yngre enn meg. Hun er 23. Vi har møtt en del av hennes kompiser. Vet ikke om dette er den ideelle start på nie nytt. Fordelen er at de ikke har bagasje. Har prøvd blind date, men det ble kleint. Ingen kjemi. Har prøvd tinder og sukker uten hell. Redd for at jeg havner hos eksen, og redd for at eksen finner seg eu dane og får barn med. I verste fall sitter jeg igjen uten noe. Det beste er om han finnerseg ei bra dame, om jeg finner meg en bra mann, og at det ordner seg for alle. Hvor mye is i magen skal en ha? Hvor fort gikk det for dere som gjorde det slutt i 30 åra og finne en ny?Anonymous poster hash: b0d76...dbe
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Det heter vel at den biologiske klokka "tikker". Har den kommet så langt at den har begynt å ringe, så er det for sent. Anonymous poster hash: 58fd1...084 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Datingsiden for verpesyke: http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Her-er-datingsiden-for-verpesyke-single-7301636.html#.U2ZBR_l_vgc Der finner du sikkert skikkelige menn, siden det er kun de som føler seg klar for unger stort sett. De som ikke har tinga på styr, vil nok vente. Anonymous poster hash: a735c...432
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Eller forresten, bare sats på datingsider kanskje, den der sida var ikke så populær såg jeg nå Anonymous poster hash: a735c...432
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 En ting er at du ønsker deg barn, men høres også litt ut som du ikke er over din eks?Anonymous poster hash: cad9d...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå