Gå til innhold

Bh-størrelser

Gjest Mona Lisa

Anbefalte innlegg

Gjest Mona Lisa

Heisann!

Husker jeg så her ikke engang at en skrev at cupen i en 80A er lik en i 75B, osv? Er dette riktig? Er det en B burde det liksom være samme cupen selv om omkretsen varierer? Merkelig, men jeg synes utsagnet stemmer bra med erfaringen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Er ikke helt sikker på om jeg egentlig skjønte spørsmålet ditt helt, men skal prøve å svare slik jeg tolket det...

Bokstaven (a-b-c- osv) er størrelsen på brystene (cupen/skåla)

Tallet (75-80-85 osv) er størrelsen rundt deg

75A er liten og tynn

85D er store bryster og stor omkrets rundt

Forstod jeg deg rett?

Såvidt jeg vet er ikke 75A den samme cupen som 80B. Jeg bruker 85D og kunne ikke passet i en 80C eller lignende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tviler.. Jeg får ikke på meg en 75D selv om jeg bruker 80C, den blir nok altfor trang rundt ryggen... Uansett så sitter den ikke helt bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

cup'en sier vel noe om forholdet mellom omkrets og bryst - og det er faktisk sånn at størrelsen på bøylen øker med omkretsen, ikke med størrelsen på brystet.. bøylen er like stor på en 75B som 75D, det er bare mere stoff, og større på 80B..

Hvis du ikke finner Bh i din størrelse, f.eks 75C, kan du prøve 80B, og se om den passer. Selv bruker jeg 80e og 85d om hverandre - så dette funker! Men det er ikke sånn at hvis du bruker 80c, kan du gå på 75c - da blir den for trang!!

Ragnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...