Gå til innhold

Var du tiltrukket av nettdaten før du møtte han irl?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller kom det seg etterhvert? Evt. noen som har opplevd det motsatte, at de ikke var fysisk tiltrukket av h*n på nett, men i virkeligheten?

Anonymous poster hash: ec23e...f97
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var tiltrukket av personligheten, verdiene, humoren og sjarmen hans, men tenkte at han så helt vanlig ut på bildene, ingen jeg ville snudd meg etter på gaten.

Viste seg at han faktisk var veldig kjekk, bra trent og med et smil som gjør meg mo i knærne, så nå er jeg fysisk tiltrukket også...

Anonymous poster hash: 3a413...662

Skrevet

Jeg er tiltrukket av en jeg snart skal møte. Tiltrukket av hva han forteller, og hvordan han ser ut på bildene. Eneste som trekker ned er at han har tre barn med to eller tre damer...

AnonymBruker
Skrevet

Eller kom det seg etterhvert? Evt. noen som har opplevd det motsatte, at de ikke var fysisk tiltrukket av h*n på nett, men i virkeligheten?

Anonymous poster hash: ec23e...f97

Jeg syns han så ekstremt femi ut på bildene, litt ekkel nesten, men jeg tenkte: ok. Vi pratet godt sammen så det ble en date. Han var så rålekker at jeg ble helt mo i knærne....

Anonymous poster hash: 5f6c8...db8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var tiltrukket av en mann fra nettet før jeg møtte han(utseende). Møtte han irl, viste seg at han var veldig monoton av seg i samtalene og var heldig med det ene bildet som jeg hadde sett. Han gikk fra å være mystisk og attraktiv, til lite tiltrekkende og kjedelig. Var på 2 dater, men følte ingen gnist eller videre interesse, så avsluttet det. Aldri opplevd det motsatte, men håper det skjer en dag :hug:

Anonymous poster hash: e36bb...ded
Skrevet

Ja, det var jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Han var som en bestevenn for meg, kunne snakke om alt i timesvis, men følte han var mer venn enn kjæreste. Så vi møttes, det var ikke særlig gnister, men jeg var glad i han som en venn. Tredje gangen vi møttes forstod jeg at han kanskje ville mer og han lente seg inn for å kysse meg. Jeg tenkte at gutten har jo alt, jeg kan vel prøve? Han kysset meg og det var fantastisk. Beste krysseren jeg har vært borti. Vi fortsatte å møtes, følelsene vokste og plutselig en dag forstod jeg at jeg var forelsket. Det er over fire år siden nå, og vi er fremdeles sammen. Det finnes ikke noe bedre enn å være sammen med (og tiltrukket av) sin beste venn.

Tror flere burde prøve å møte folk de har en god tone med, men ikke nødvendigvis er tiltrukket av over nettet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tiltrukket av en jeg snart skal møte. Tiltrukket av hva han forteller, og hvordan han ser ut på bildene. Eneste som trekker ned er at han har tre barn med to eller tre damer...

Og dette er mannen du ønsker og slå deg til ro med??

Jau jau personlig hadde jeg løøøøøøøøøøøøøpt..

Anonymous poster hash: edee3...b36

Skrevet

Og dette er mannen du ønsker og slå deg til ro med??

Jau jau personlig hadde jeg løøøøøøøøøøøøøpt..

Anonymous poster hash: edee3...b36

Nei, det har jeg ikke sagt. Ikke møtt fyren en gang ennå.

Hvorfor løpe?

Skrevet

Jepp det var jeg. Både av personligheten, verdiene og fysisk.. :) Det viser seg at det vokser seg frem gradvis mer og mer så her er det bare å vente og se hva det blir tilslutt ;)

Har ellers vært på date med nettflørter som jeg har vært tiltrukket av på de samme måtene på nettet. En gang var tiltrekningen svært sterk fysisk men ikke mer. For meg er ikke det nok, så ble ikke mer.

En annen gang var det ingen tiltrekning der utover vennskapelig irl.

Sånn kan det gå.. :)

Skrevet

Har hatt én nettflørt jeg var tiltrukket av før jeg møtte han, og jeg var ikke tiltrukket etter å ha møtt han. Vi klikka ikke like godt.

Skrevet

Han var som en bestevenn for meg, kunne snakke om alt i timesvis, men følte han var mer venn enn kjæreste. Så vi møttes, det var ikke særlig gnister, men jeg var glad i han som en venn. Tredje gangen vi møttes forstod jeg at han kanskje ville mer og han lente seg inn for å kysse meg. Jeg tenkte at gutten har jo alt, jeg kan vel prøve? Han kysset meg og det var fantastisk. Beste krysseren jeg har vært borti. Vi fortsatte å møtes, følelsene vokste og plutselig en dag forstod jeg at jeg var forelsket. Det er over fire år siden nå, og vi er fremdeles sammen. Det finnes ikke noe bedre enn å være sammen med (og tiltrukket av) sin beste venn.

Tror flere burde prøve å møte folk de har en god tone med, men ikke nødvendigvis er tiltrukket av over nettet.

Dette var en skikkelig fin historie. Jeg kommer alltid til å huske dette her fordi jeg har alltid trodd at om den gnisten ikke er der så må man takke nei. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg i hvertfall ikke funnet tiltrekkende! Tvert i mot! Det ville vært en megastor turn-off!!!!!

Anonymous poster hash: 80db6...f75

AnonymBruker
Skrevet

Oh yes. Jeg ble så kåt av å se bilder av ham.

Anonymous poster hash: 77946...91b
Skrevet

Jeg blir alltid tiltrukket av nettdatene før jeg møter dem (De som er seriøse, I hvert fall.) Som oftest blomstrer tiltrekningen når vi møtes.

Skrevet

Dette var en skikkelig fin historie. Jeg kommer alltid til å huske dette her fordi jeg har alltid trodd at om den gnisten ikke er der så må man takke nei. :)

Så koselig å høre :)

Jeg trodde det samme, og har vært stormende forelsket før. Så har forelskelsen dabbet av og følelsene ellers også. Dette er liksom en annen type forelskelse og kjærlighet som bare bli sterkere. Trodde ikke det kunne fungere sånn, men plutselig føler jeg at det er sånn det burde være :)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig. Og ble enda mer tiltrukket når vi traff hverandre.

Anonymous poster hash: 0a525...3f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...