AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hei. For noen mnd siden møtte jeg en fyr på byen som jeg likte veldig godt. Vi flørtet en masse og snakket senere på sms. På grunn av at begge har reist og jobbet veldig mye de siste mnd har jeg ikke sett han siden den gangen vi møttes første gang. Den siste mnd har jeg fått litt mer fritid i helger o.l og har prøvd å tatt initiativet til og møtes igjen. Hvis han er bortreist får jeg som regel ikke svar/kort svar, og for noen uker siden når jeg var ute på byen og vi skulle treffes trakk han seg i siste liten og dro hjem(han var hos en kompis først og dro senere hjem. Denne helgen sendte jeg mld til han og spurte om vi ikke skulle ta oss en bytur nå på lørdag(i går). Jeg så for meg å kanskje ta noen rolige glass vin et sted hvor det ikke var så ståkete og mye folk. Han sa han skulle tenke på det. Når lørdagen kom sendte jeg mld til han rundt kl 18 og lurte på hva han tenkte om å møtes denne helgen, og han sa igjen han skulle tenke på det. Timene gikk og hørte ingenting fra han. Ble lei meg da jeg hadde regnet med at dette var helgen. Hadde pyntet meg med kjole spesielt kjøpt inn for anledningen og følte meg veldig fin. Når klokka tippet midnatt gikk jeg og la meg. Våknet så av at en mld tikket inn kl halv fire i natt, han: vært i bursdag og endte opp på ******(utested), hvor er du? jeg: du kunne ikke sagt fra litt før da? hørte jo ikke noe fra deg så jeg regnet med det ikke bli noe av. Jeg er hjemme, har lagt meg. han: full og ivrig vet du jeg: ja.. trodde det var meg du var ivrig etter. litt skuffet nå, men sånn er det. God natt. han: nå spiller du kostbar. men ja, tar selvkritikk God natt etterfulgt av ett par til mld som bare var fyllemld. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han, eller om jeg i det hele tatt gidder forholde meg til han mer. Er jeg virkelig kostbar? Når jeg traff han hadde han nylig avsluttet et forhold og ønsket ikke å hoppe inn i et forhold igjen med det første. Det var jo greit nok, jeg var i ca samme situasjon selv. Men ja...føler meg som jeg er "siste utvei" for han sånn som han driver på. Innspill? Anonymous poster hash: 91db1...897
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Booty call kl halv fire om natta? Glemt det. Han er neppe interessert. Anonymous poster hash: 36bd3...418 13
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Booty call kl halv fire om natta? Glemt det. Han er neppe interessert. Anonymous poster hash: 36bd3...418 Dette Anonymous poster hash: b8812...942 2
Gjest Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Han er nok ikke mye interessert, nei! Han svarer ikke/svarer kort, og skal "tenke på det" når du spør om å møtes? Finn deg heller en annen, du.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Takk for svar. Var det jeg fryktet... Anonymous poster hash: b7f2f...c32
Annie70 Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Om dette er å være kostbar, så er det bra å være kostbar. Ikke gå med på å få "restene" langt på natt. 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Takk for svar. Var det jeg fryktet... Anonymous poster hash: b7f2f...c32 Det du beskriver er ikke engang en halvveis interessert mann. Gå videre, slett nummeret hans. Anonymous poster hash: 36bd3...418 5
Zouk Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Ta det som et kompliment. Å være mer kostbar enn det han synes er greit skal du ta som et bevis på at du har selvrespekten i orden. Herregud, du prøver å ta kontakt for å møte ham igjen og han svarer ikke/svarer kort... Dere avtaler og han trekker seg i siste sekund.. Han finner det for godt å "følge opp" en avtale kl 4 om morgenen etter å ha gått på fylla.. Og så er du i følge ham kostbar i negativ forstand ??? NEI NEI NEI Hvis han trenger å være full for å bli ivrig som han skrev i melding så kan han dra til et varmt sted. (og jenta, det vet du innerst inne...) Saken hadde selvsagt stilt seg annerledes hvis du hadde gitt uttrykk for du var interessert i fylleopplegg. Men så lenge du ikke har det er saken greit. Legg minimal vekt på at han sier han tar selvkritikk. Hvis selvkritikk faktisk var tilstede var det uansett ikke nok. Få ham ut av hodet, mobilen, mail, chat, ALT. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Han vil til nød ligge med deg etter kl 4.. Det er ikke halvinteressert en gang Anonymous poster hash: 806b5...9b0
Hypnotica Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Dette minner meg litt på hvordan guttene gjerne holdt på da de var 18 år (umodne), og hadde ei jente de holdt på gress, som kunne friste hvis de ble fulle eller ensomme nok, men ikke ellers. Men andre ord; Ikke gidd å være med på leken hans, du fortjener bedre. Jeg hadde blitt irritert dersom jeg hadde sendt noen en meld kl 18, og de svarte avvisende, for så å plutselig si "kom kom" kl halv 4. Jeg synes dette sier ganske mye om personen. Han er tydelig ikke interessert, men fikk vel et innfall når han ble full nok, litt sånn "bootycall" som en annen her skrev. Ikke bra.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 Om dette er å være kostbar, så er det bra å være kostbar. Ikke gå med på å få "restene" langt på natt. Enig.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 Jeg blir litt overrasket over at du faktisk hadde et håp om at han var interessert etter alt det du har skrevet her, men vi jenter pleier vel ofte å finne på en masse unnskyldninger og finne oss i mye rart hvis det er en fyr vi liker godt.. Husk på denne erfaringen neste gang du treffer noen, så rekker du å trekke deg ut av det MYE før og slipper å kaste bort masse tid, kjøpe inn nye kjoler fordi du tror han er keen og at dere skal på date osv. Det kan du gjøre når du har truffet en mann som virkelig er interessert i å bli kjent med deg og ikke bare underlivet ditt. Anonymous poster hash: 101f2...b47 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #14 Skrevet 4. mai 2014 Bra du viste selvrespekt her ts. Som du sikkert skjønner er han ikke interessert. Utrolig ufint å komme med en bootycall seint på natta, det er sånt jeg blir sur for. Glem mannen, slett nr og finn deg en som er litt mer voksen og vil bli kjent med deg. Ikke bare bruke musa di som søplekasse for spermen sin. Anonymous poster hash: 3d9fc...a7a 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #15 Skrevet 4. mai 2014 Som de andre sier, glem han. Men hvis han sender deg melding igjen, så synes jeg du bare kan la være å svare. Så lite respekt har han vist deg, at det kan være deilig for deg å ignorere han. Det er jo dette menn gjør med damer når de ikke er interessert lenger, lar være å svare. Anonymous poster hash: 7dbf3...a6e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #16 Skrevet 4. mai 2014 Som de andre sier, glem han. Men hvis han sender deg melding igjen, så synes jeg du bare kan la være å svare. Så lite respekt har han vist deg, at det kan være deilig for deg å ignorere han. Det er jo dette menn gjør med damer når de ikke er interessert lenger, lar være å svare. Anonymous poster hash: 7dbf3...a6e Har ikke hørt noe fra han og kommer ikke til å svare han mer heller. Tusen takk for alle svarene jeg har fått<3 Må si jeg føler meg litt "skitten", at han faktisk trodde han kunne behandle meg på denne måten. Som et bruk-og-kast-objekt:( Anonymous poster hash: b7f2f...c32
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #17 Skrevet 4. mai 2014 Har ikke hørt noe fra han og kommer ikke til å svare han mer heller. Tusen takk for alle svarene jeg har fått<3 Må si jeg føler meg litt "skitten", at han faktisk trodde han kunne behandle meg på denne måten. Som et bruk-og-kast-objekt:( Anonymous poster hash: b7f2f...c32 Ingen grunn til å føle deg skitten, du har jo ikke gjort noe! Hadde du latt deg bruke så hadde jeg skjønt det, men du har stått på ditt. Om han syns du er prippen eller hva som helst er hans problem. Jeg blir kalt prippen stadig vekk men det bryr meg ikke. Det er faktisk en bra ting! Anonymous poster hash: 3d9fc...a7a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #18 Skrevet 4. mai 2014 Du skulle svart med samme mynt igjen, TS. Så kunne han sett hvor dumt det virket Send han en melding kl 5 på natta med; "Kommer du hit en tur nå, eller?" Anonymous poster hash: 5651b...d8c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #20 Skrevet 5. mai 2014 Han er helt klart ikke så interessert. Ikke nødvendigvis fordi det har gått en stund men når man svarer kort og skriver at man skal tenke på det når klokka er 18 på en lørdagskveld så er man ikke mye interessert. Anonymous poster hash: 4e857...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå