AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 I over en lenger periode har jeg hatt en gutt i livet mitt, vi har data og hatt mye kontakt. Jeg spurte han for en mnd siden om hva han vil og da sa han at han var usikker og at han hadde det litt vanskelig m seg selv. En mnd etterpå drar han på besøk til ei venninne med fly, om det er en venninne eller "venninne" det vet jeg ikke. Kontakten har dabbet av og jeg hører ikke noe mer fra han, han jobber i butikk i nærheten av meg, og jeg har siden han var hos hu venninne vært overleggen mot han, jeg har ikke giddi å snakka med han, bare sagt hei og hade og gått, vanligvis så hadde vi stått å skravla litt. I natt så jeg at jeg hadde fått melding av han der han spurte om han har gjort meg noe?! Etter han dro til hu venninna si hadde jeg bestemt meg for vist jeg hører noe mer fra han så skal jeg si; vist du ikke vet hva du vil så ikke send meg meldinger, dette gidder jeg ikke lenger" nå er jo dagen har for å sende den meldingen, men jeg føler jeg kvier meg nå, jeg har vært så sint på han fordi han har oppført seg som en dritt mot meg, jeg har hatt åpne kort mot han hele veien og trodd at han var ærlig mot meg også, men tydeligvis ikke. Han hadde sendt meg denne meldingen i natt i fylla, og det er vanligvis da han er tøff og modig, det er jo tydelig at han har reagert på måten jeg plutselig har begynt å være mot han.. Så jeg trenger noen råd på om det er en ok måte å ta dette med han? at jeg skriver tilbake at vist han ikke vet hva han vil, trenger han ikke spørre meg/ eller ta kontakt.. Anonymous poster hash: ac4bf...7c6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Herre Gud da jente, send ham den meldingen. Han har sagt at han er usikker, og når du er overlegen mot ham da får han bekreftet at du ikke er den rette. Gå videre! Anonymous poster hash: 2bb87...e1f
Gjest Coolaid Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Når han spør eller sender melding... vær ærlig og si at det ikke er noe hyggelig for en jente at flørten involverer seg med andre - det et klart man mister interessen da. Og så kan du spørre om du har oppfattet noe feil.... selvfølgelig sier du ikke noe av dette med en sur tone... bare tenk på det som verdens største selvfølge at du stiller litt krav. Så ser du hvilke respons du får. Skriver du dette i en melding så bruke et smilefjes.. Såklart at ingen skal bli behandlet sånn...
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Når han spør eller sender melding... vær ærlig og si at det ikke er noe hyggelig for en jente at flørten involverer seg med andre - det et klart man mister interessen da. Og så kan du spørre om du har oppfattet noe feil.... selvfølgelig sier du ikke noe av dette med en sur tone... bare tenk på det som verdens største selvfølge at du stiller litt krav. Så ser du hvilke respons du får. Skriver du dette i en melding så bruke et smilefjes.. Såklart at ingen skal bli behandlet sånn... Enig, jeg fortjener ikke å bli behandlet slik av han eller noen andre. Jeg har bevist gått inn med å være "overleggen" mot han og valgt å ikke stå å mingle med han, når han plutselig besøker andre jenter. Når jeg verken hører noe mer fra han, plutselig så bør han jo skjønnet at jeg ikke er intr i noen som ikke er intr i meg. Men digger meg litt at han har skjønt og sett at jeg har endret atferd mot han, han var på fylla når jeg fikk denne meldingen, men jeg vet at han er ærligst når han har noe innabords og tørr å spørre om ting. Tror jeg kommer til å skrive "vet du, vist du ikke vet hva du vil, så sender du ikke meg meldinger, for jeg gidder ikke dette" Synes jeg har hatt nok tålmodighet med han oppgjennom måndene, så nå får det være han som får tenke litt.. Anonymous poster hash: ac4bf...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå