AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hei! Er i motsatt situasjon en de fleste her da min ex har hovedomsorgen for gutten vår. Etter en periode nå hvor han har mottatt minstebidrag/forhåndsbidrag fra NAV så skal jeg nå starte å betale. Vi ønsker å gjøre dette privat, men for at jeg nå skal regne ut rett bidrag så har jeg fått kopi av hans selvangivelsen. Problemet er bare at jeg ikke helt vet hva jeg skal se etter.., er det kun inntekt eller også andre ting? Tusen takk for råd! Anonymous poster hash: 5ce78...5d4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Bruk bidragveileder på NAV.no, legg inn dine inntekter og mottakers tall fra selvangivelsen og samværdager.Anonymous poster hash: 83b3f...803 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Selvangivelsen gir ikke alltid pekepinn på hva mottaker har i inntekt. Om du kun skal gå etter denne, så må du se på hva som er årsinntekten. Går mottaker stødnad til barnepass? Nav ber jo om både selvangivelse samt de siste tre lønnslippene. Lønnslippne gir bedre indikasjon på hva mottaker har i i inntekt. Anonymous poster hash: 43a1a...267
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Bruk bidragveileder på NAV.no, legg inn dine inntekter og mottakers tall fra selvangivelsen og samværdager.Anonymous poster hash: 83b3f...803 Hvilke tall? Anonymous poster hash: 5ce78...5d4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Tror ikke man får noe skattefradrag iforhold til barnebidrag lenger. Nye regler i år. Anonymous poster hash: 303b0...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå