Gjest Blubbs Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Så det var en eksiterende tråd med lignende overskrift, men følte ikke det dekka temaet, så ville gjerne opprette en ny tråd. Dere som er feite, hvor handler dere treningstøy for å se vel ut? Jeg er småfeit, overvektig, men kan enda kjøpe "ok" treningstøy. Finner Puma osv. Kaaan bruke L, helst XL, men trives godt i XXL. Men der ser helt galt ut. Jeg har lyst til å føle meg fresh på trening. (Ikke misforstå, jeg står ikke å sminker meg, retter hår osv, men med alle speila rundt over, så vil jeg ønske å ikke spy av det i speilet). Jeg har litt ulikt treningstøy, noe fra HM, annet fra XXL og G-max, Kari traa, Rönich, og lignende. Men felles er at ingenting holes stramt. T-shortene er luftige og alt tyter og vises gjennom. Lyst å bruke singlett, men med armer som disser er det ikke særlig delikat. Jeg ser liksom bulk etter bulk i speilet. Hvor handler du klær? (Har forøvrig nylig handlet Anti shake Lydia, og håper det vil være noelunde greit)
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 p.s. Ordet "feite" er et skjellsord. Anonymous poster hash: e4ea1...7a1
Gjest Blubbs Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 p.s. Ordet "feite" er et skjellsord.Anonymous poster hash: e4ea1...7a1 Ok. Det er ikke ment nedlatende til andre, men det bare beskriver veldig greit hvordan jeg føler meg. Jeg er overvektig. Størrelsesmessig så sliter jeg ikke med å finne treningsklær, men jeg er slapp i fisken, så ting tyter ut og jeg "disser" litt. Jeg føler meg feit. Tenkte ikke over at andre kan ta det negativt, når jeg er i den båten selv. I såfall, beklager jeg, virkelig. Er ikke min intensjon å spre drit over på andre.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 p.s. Ordet "feite" er et skjellsord.Anonymous poster hash: e4ea1...7a1 Då må vi vel også konkudere med at order "tynne" er et skjellsord? Anonymous poster hash: 8cf73...d72
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Ellos har en egen Pluss Collection. Finn gjerne tights med høyt liv, da dette holder magen mer på plass. Capri ser best ut om man er litt fyldig. Og finn topper med litt sterke farger f.eks. http://www.ellos.no/ellos/dame/overdeler/sport/dim46_2/ellos-plus-collection_1 Det kan også være fint med en stram og lang singlet under en løsere og litt kortere topp. Flere treningstights har kontrastfarget midje som kan brettes opp Tights med høyt liv - http://www.zalando.no/roehnisch-lydia-tights-sort-r6341e000-q11.html?size=XL Dette bryter opp Anonymous poster hash: a09aa...959
vimsa30 Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Egentlig syns jeg dette er et litt viktig tema. Har gått opp nesten 25 kilo på et år og skulle nå komme i gang med trening igjen, ikke noe av treningstøyet mitt passet lenger! Og jakten på treningstøy som passer ble et mareritt. Jeg har hatt dårlig erfaring med treningstøy fra billigkjedene, og har vært veldig glad i MXDC, Nike og Rønisch. Men etter at jeg la på meg følte jeg at jeg ikke lenger var i dems målgruppe. Jeg syns det burde vært større størrelser tilgjengelig fordi det er faktisk er vi som trenger å virkelig komme i gang med trening. Og da er første skritt på vei og finne treningstøy hvor man føler seg litt vel.. Akkurat nå ble mitt første trening/vektmål og få på meg normalt treningstøy uten å føle at jeg går "walk of shame" på treningssenteret. *hjertesukk* 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Kanskje det kunne vært en forretningsidé for en kreativ sjel der ute? Kule, behagelige treningsklær for overvektige!Anonymous poster hash: 1fc40...f4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå