AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hei! Noen som har erfaring med Storksak stellevesker? Har så lyst på en, men koster jo litt da, så lurte på om noen har gode/dårlige erfaringer med disse? Jeg vurderer Sofia Taupe eller Caroline Blue:http://hgvesker.no/categories/storksak Anonymous poster hash: b8560...de7
My_Lady Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Kan ikke svare på spørsmålet ditt dessverre, men ville bare si at babyshop har 25% rabatt på alle stellevesker i nettbutikken idag.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Herregud så dyrt....kommer du til å bruke dette som vanlig veske etterpå? De ser jo ikke ut som typiske stellevesker.Anonymous poster hash: c20ff...f67
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Har en storksak veske og er storfornøyd. Brukte den tidligere til vanlig stelleveske, nå bruker jeg den som vanlig veske. Ser like bra ut nå som når jeg kjøpte den. Har storksak elisabeth. Anonymous poster hash: cde4b...1c2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Kan ikke svare på spørsmålet ditt dessverre, men ville bare si at babyshop har 25% rabatt på alle stellevesker i nettbutikken idag. Oj, takk for svar! Så det ikke før nå jeg! Synd jeg ikke fikk med meg det Anonymous poster hash: b8560...de7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Herregud så dyrt....kommer du til å bruke dette som vanlig veske etterpå? De ser jo ikke ut som typiske stellevesker.Anonymous poster hash: c20ff...f67 Ja, de koster jo litt, men ja - ser ut til å kunne brukes til mer enn bare stelleveske, så det er det jeg tenker. Og de er jo så fine! Anonymous poster hash: b8560...de7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Har en storksak veske og er storfornøyd. Brukte den tidligere til vanlig stelleveske, nå bruker jeg den som vanlig veske. Ser like bra ut nå som når jeg kjøpte den. Har storksak elisabeth.Anonymous poster hash: cde4b...1c2 Takk for den tilbakemeldingen! Høres veldig bra ut! Ja, har sett på Elizabeth også... får tenke litt, men tror det blir en storksak på meg Synes de er såå fine! Anonymous poster hash: b8560...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå