AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Du er en mann som egentlig foretrekker store damer. Du har dog aldri turt å være sammen med ei i full offentlighet pga du vet ingen av din familie, venner eller omgangskrets generelt vil ha noe som helt aksept eller forståelse for dette.Så går du hen og møter ei dame, som er og har alt du noen gang har ønsket deg i ei dame. Er bare, hun er ekstremt stor.Ville du turt å vise dine følelser for henne i full offentlighet, eller ville du holdt på i det skjulte med henne og dermed mistet henne? Anonymous poster hash: 7d6e5...ed8
Gjest Whitestripes Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Hvorfor skulle andre mennesker ha noe som helst å si for valg av partner, basert på utseende? Hadde hun vært en gal øksemorder eller noe sånn, kunne jeg skjønt det, men fordi hun er stor? Nei, enten så står du for valget ditt i full offentlighet eller så lar du henne være. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Ja jeg gir totalt faen i hva andre mener om kjæresten min. Det er jeg som skal være sammen med han, jeg tar ansvar for egen lykke.Anonymous poster hash: 875e9...7b0 1
Veggdyret Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Jeg ville absolutt ha turt, men jeg ville ikke begrunnet hvorfor jeg var sammen med henne med størrelsen hennes. Ville ha hatt klar på forhånd en liten mental liste over alle fortrinnene hennes (kjærlig, intelligent, morsom, nydelig smil, etc) dersom noen skulle få det for seg å spørre hva du ser i henne - det finnes faktisk folk som har så lite sosiale antenner. 1
Gjest Coolaid Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 (endret) Du er mann. Step opp og vær deg selv!. Dette handler like mye om deg selv som den store kjæresten din. Og ja, jeg hadde turt å være sammen med en stor overvektig kvinne. Kjærlighet har ingen begrensinger på størrelse, farge, form eller kjønn. Jeg er blitt en person som har en aktiv livsstil. Jeg er sikker på at familie og enkelte venner ville reagert om jeg ble sammen med en stor damen. Men hva så, egentlig ? Følg hjertet ditt, ellers kommer du til å angre resten av livet. Endret 4. mai 2014 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Elsker man virkelig en person, vurderer man ikke engang i et kvart sekund å holde forholdet hemmelig. Anonymous poster hash: c985c...80f
minister-mio Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Det er du som skal være sammen med hu. Drit i hva andre mener
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Folk kan si hva de vil om det med at en ikke skal bry seg om abdres meninger. Det er vanskelig fordi jeg selv opplevde å bli snudd ryggen til pga. valg av venner og kjæreste. Nå er det samme historien igjen Jeg er forelsket i en fyr som ingen vil akseptere. Han har ikke tatt så mye som vdg! Foreldrene hans digger " harrylivet" også kjører han en senket rånerbil med en gigantisk anlegg. Jeg har alltid mobbet det miljøet og holdt meg langt unna. Anonymous poster hash: 0e8dc...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå