Gå til innhold

Truse eller ikke truse, det er spørsmålet :)

98 stemmer

1. 1. Hva bruker du under strømpebukse

• Ingenting
      10
    • Truse, string eller noe annet undertøy
      88

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg ser alle reklamer nesten uten unntak viser modeller uten truse når det reklameres for strømpebukser.

Mange av strømpebuksene har jo en illustrasjon av f.eks string eller noe annet, og man behøver jo egentlig ikke truse under, såfremt man ikke bruker den flere dager etter hverandre, noe jeg regner med de fleste ikke gjør.

Noen hold-in og shaper-strømpebuksene "mister" også kanskje noe av sin funksjon hvis man bruker truse under ser det ut som.

Jeg synes personlig at strømpebuksene sagger mindre gjennom dagen hvis jeg ikke bruker noe under, og det føles bedre å ha på og penere å se på, men likevel bruker jeg noe noe under av og til, nesten litt automatisk.

Hvordan er det i praksis hos alle dere andre strømpebuksebrukere her?

Bruker dere truse sammen med stømpebukse, eller har dere ingen ting under?

Endret av Vantage
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det i praksis hos alle dere andre strømpebuksebrukere her?

Bruker dere truse sammen med stømpebukse, eller har dere ingen ting under?

En string eller ingenting her :)

Anonymous poster hash: a6896...f89

• Liker 2
Skrevet

kommer an på hva jeg har over. men jeg bruker stort sett aldri undertøy da.

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg bruker aldrig truse visst jeg har strømpebukse på,tror heller ikke det er meninga,det er kile i skrittet så det sier jo det meste

Skrevet

Ja bruker selvfølgelig truse, ellers blir det jo vått og klamt og man risikerer lukt.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker alltid en svart truse under strømpebukse. Bruker ikke hold-in-effekt så kan ikke svare på om en truse eventuelt ville ødelagt dette.

Anonymous poster hash: 3e0ad...178
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort om denne til en aldri så liten avstemning, håper du tar deg tid til å trykke. kjære KG-bruker :)

Enjoy,

Vantage

AnonymBruker
Skrevet

Bruker alltid truse.

Anonymous poster hash: 371a3...b03
Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for spørreundersøkelse.

Tekola, mod.

Skrevet

Oj! Har aldri hørt om noen som ikke bruker undertøy under strømpebukser. Men det er visst ikke uvanlig? Synes det virker ubehagelig, er ikke stoffet ganske hardt? Og føler man seg ikke naken?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Oj! Har aldri hørt om noen som ikke bruker undertøy under strømpebukser. Men det er visst ikke uvanlig? Synes det virker ubehagelig, er ikke stoffet ganske hardt? Og føler man seg ikke naken?

Det er absolutt ikke ubehagelig å ikke bruke undertøy under strømpebukse. Den er faktisk myk og god, føles godt med nylonstoffet rett på huden, og det er bomullskile på de fleste, som fungerer litt som en truse. Føler meg ikke naken når jeg ikke har noe under strømpebuksen. Slipper faktisk trusekanten på trange kjoler og skjørt og slipper at rumpa "deler seg", som det har lett for hvis jeg bruker truse under noen ganger.

Flere av venninnene mine bruker heller ikke noe under har jeg sett når vi har skiftet sammen. Samme på treningssenteret, noen bruker undertøy under, andre ikke.

Anonymous poster hash: bffb9...41c

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

kommer an på hva jeg har over. men jeg bruker stort sett aldri undertøy da.

Samme her, kommer an på hva jeg har over og hva jeg skal. Skal jeg ut på byen, så kan det godt hende at jeg "glemmer" å ta på trusa under.

Føles mer riktig å ikke bruke truse under faktisk, siden de fleste strømpebukser har bomullskile, og ser bedre ut uten truse under.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja bruker selvfølgelig truse, ellers blir det jo vått og klamt og man risikerer lukt.

Dette vil jeg påstå er motsatt. Vi er jo også skapt for å gå uten klær. Slik sett er truseløs det riktigste i forhold til fukt og lukt. Men kanskje ikke for hygienen?
  • Liker 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Bruker helst ingenting under strømpebukse, det både føles og ser best ut.

Til nød kan jeg bruke string, hvis jeg føler at jeg ha noe under.

Skrevet

Bruker string under.

Skrevet

Det er rett og slett uhygienisk å gå uten truse. Voksne mennesker med god personlig hygiene bruker truse.

Anonymous poster hash: 1bd22...1f3

• Liker 7
Skrevet

Jeg bruker ikke truse hvis jeg har stramme skjørt eller kjoler på meg. Nettopp fordi jeg ikke vil ha merker på rumpa. Løsere kjoler og skjørt bruker jeg truse under. Foretrekker faktisk uten truse. Aldri hatt noe problem med lukt eller spesiell fuktighet. Dessuten er det deilig å føle seg fri :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange grader vasker dere strømpebuksene på etter å ha gått uten truse?

Anonymous poster hash: c0850...b39
  • Liker 1
Skrevet

Må ha truse under. Og truseinnlegg. Ikke det beste sikkert, men hva skal man gjøre når man både sliter med utflod og urinlekkasje?

:forvirret:

Anonymous poster hash: 4de18...008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...