Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spurte kjæresten min om hva han følte for meg. Det er en stund siden han har uttrykt det så jeg spurte. Ikke masete altså. Han sa han elsket meg og jeg ble utrlig glad for å høre det....så sa jeg at jeg elsket han også. Så sa han plutselig ca noe sånn 'forskjellen er at jeg elsker deg for deg og den du er, mens du elsker meg for det jeg gjør for deg.'....Jeg viste ikka hva jeg skulle si, så gikk han bare å la se sånn en halvtime senere. Hva mener han? Anonymous poster hash: 254a2...1b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du ikke elsker han for den han er vel. At du elsker han bare pga alt han gjør for deg

Anonymous poster hash: 97a03...171
  • Liker 14
Skrevet

At han elsker deg som person, mens du elsker han pga det han gjør for deg? Du må nesten bare snakke med han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oioioi. Dette er ikke bra. Han tror ikke lenger du elsker han, og det er nok like før han gjør det slutt.

Anonymous poster hash: 2734c...f45
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

At du ikke elsker han for den han er vel. At du elsker han bare pga alt han gjør for deg

fyfaen hvordan kan han tenke sånn om meg?

Anonymous poster hash: 254a2...1b9

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje bare lei av å ikke føle seg elsket..

• Liker 10
Skrevet

Hvis du har listet opp en masse grunner til at du elsker han og alle grunnene er ting han gjør for deg, er det kanskje grunnen.

Jeg hadde en sånn dame en gang.

Hun elsket ikke meg. Hun elsket måten jeg viste at jeg brydde meg om henne på.

Etter hver gikk det opp for meg at så lenge hun fikk den typen omsorg beytdde det ingenting om det var meg eller en annen hun fikk det fra.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Så hva er det kjæresten din gjør for deg ts?

Er han spandabel med penger? Trøster deg når du er lei deg? Gir deg sex når du er kåt? Gir deg selskap når du er ensom?

Hva gjør ts for sin kjæreste da?

Anonymous poster hash: bfc76...033
Skrevet

Hvis det er en stund siden han uttrykte følelser for deg, så er det nok en stund siden du viste ham skikkelig hvor glad du er i ham?

Det går begge veier, vet du. Du må prate med ham, og virkelig se litt på hva du selv gjør og sier til ham. Du hørtes aggressiv i posten, tviler du kommer langt om du tar den tonen overfor han. :-S

• Liker 2
Gjest Linneah2013
Skrevet

Spurte kjæresten min om hva han følte for meg. Det er en stund siden han har uttrykt det så jeg spurte. Ikke masete altså. Han sa han elsket meg og jeg ble utrlig glad for å høre det....så sa jeg at jeg elsket han også. Så sa han plutselig ca noe sånn 'forskjellen er at jeg elsker deg for deg og den du er, mens du elsker meg for det jeg gjør for deg.'....Jeg viste ikka hva jeg skulle si, så gikk han bare å la se sånn en halvtime senere. Hva mener han?

Han mente akkurat det han sa, han mener du elsker han for det han gjør for deg. Ingen god følelse for han å ha dette....

Gjest Linneah2013
Skrevet

Du bør heller si til deg selv, fyfaen, hva er det jeg gjør som får han til å føle sånn

AnonymBruker
Skrevet

Han sier indirekte at du har vært en dårlig kjæreste for han den siste tiden.

I stedet for å gå rett i forsvar, slik du gjør, tenk litt over det han sa: Har du gjort noe for han i det siste? Eller er du den dominerende i forholdet, som krever og krever, men som gir mindre tilbake? I mange forhold så er det en ubalanse i "gi og ta". Dessverre.

Anonymous poster hash: b62b7...6f8
  • Liker 4
Skrevet

Du bør heller si til deg selv, fyfaen, hva er det jeg gjør som får han til å føle sånn

Jeg frykter at dette er ganske vanlig. At det finnes mange jenter der ute som "elsker" sin kjæreste på bakgrunn av hva han tilbyr av omsorg og oppmerksomheter, uten å egentlig ha et spesielt forhold til hans indre liv. Det er skummelt å tenke på.

• Liker 7
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Du må jo spørre hva han mente med det da!

Han har vært veldig ærlig med hvordan han føler det, åpnet seg om noe som han sikkert har gått rundt og kjent på lenge. Dette må du ta alvorlig og finne ut av hvor det kommer fra og hva du kan gjøre med det.

Det virker jo som han rett og slett ikke føler seg spesielt elsket av deg.

Du har behov for å bli sett og elsket av han, men du gir ikke det samme tilbake. Du elsker at han elsker deg, men du elsker ikke han bare for den han er, i stedet for bare for det han gjør. En egoistisk type kjærlighet, som i bunn og grunn dreier seg rundt deg selv i stedet for han. Sånn tolker jeg det.

Men du må jo spørre han for å finne ut av hva han faktisk mente.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? En mann har sagt noe som en kvinne har følt at såret henne og ingen har enda ropt om at hun må dumpe han? hva har skjedd med kg?

Anonymous poster hash: 46860...4ea
  • Liker 5
Skrevet

Jeg frykter at dette er ganske vanlig. At det finnes mange jenter der ute som "elsker" sin kjæreste på bakgrunn av hva han tilbyr av omsorg og oppmerksomheter, uten å egentlig ha et spesielt forhold til hans indre liv. Det er skummelt å tenke på.

Hvordan, da? At noen jenter liksom liker å få oppmerksomheten og egentlig ikke bryr seg så mye om gutten hun er med?

Jeg forstår ikke hvorfor .. man får jo slik oppmerksomhet fra familie og venner?

Skrevet

Hvordan, da? At noen jenter liksom liker å få oppmerksomheten og egentlig ikke bryr seg så mye om gutten hun er med?

Jeg forstår ikke hvorfor .. man får jo slik oppmerksomhet fra familie og venner?

Får du samme type oppmerksomhet fra familie som en kjæreste?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hva har du gjort for å få ham til å føle sånn da.

• Liker 1
Skrevet

Får du samme type oppmerksomhet fra familie som en kjæreste?

Jeg prøver kun å forstå :)

Jeg bare skjønner ikke hvordan jenter kan søke den slags oppmerksomhet fra kjæresten hvis det er den eneste grunnen for at de er sammen med gutten. Hva er den verdt hvis man ikke føler like mye tilbake, om du skjønner? Hvordan kan det muligens kjennes godt. Er det som ikke gir mening

Skrevet

Her er det mye synsing ute og går. Jeg tror nesten du bare må snakke mer med han, TS :) Spør han hva han mente med det han sa. Det høres kanskje ille ut nå, men det er jo en liten mulighet for at han ikke mente det på samme måten som mange her har tolket det som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...