Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Meg og min kjære har litt "problemer" eller ikke problemer.. mer utfordringer.. Jeg er syk, både fysisk og psykisk og han har en bakgrunn som gjør at han må jobbe mye med seg selv for å ikke falle tilbake i gamle vaner..

Og jeg elsker han mer enn alt i hele verden, jeg er villig til å være sammen med en person som ikke bor i Norge og er i en "læringsprosess" når det kommer til forhold og det å leve et nytt liv. Han elsker meg og har stått ved min side når ting har vært som verst. Lest seg opp på sykdommen min, fått meg til å se på livet med nye øyne, han er klippen min og jeg hans!

Jeg vet at jeg vil være med han for resten av mitt liv! Jeg vet at han skal være faren til mine barn og jeg skal ta hans etternavn. En gang langt uti framtiden når vi begge har jobbet mye med oss selv.

Jeg har vurdert å kjøpe promiserings til oss. Promiserings er jo ikke en forlovelses ring, men mer et løfte om at jeg er hans og jeg kommer til å være hans så lenge han vil. At jeg er villig til å stå ved hans side og han ved min.

Men hva tror dere han tror om det? Kanskje han tror det er helt sløkket?? Vi er på samme page og jeg vet at han ikke kommer til å tro at jeg frir til han :P Jeg elsker amerikanske tradisjoner og han har familie i amerika og vi har snakket om hvor mye kult de gjør mtp kjærlighetserklæringer.. Men kommer han til å gå med noe sånn? Ville din kjæreste ha gått med noe sånn? Han kan godt ha den rundt halsen liksom, om han er redd for at folk kommer til å tro at det er en forlovelsesring... ;)

$_1.JPG

Anonymous poster hash: 10534...c59
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg ser ikke helt hvorfor han i k k e skal sette pris på det? :-)

Skrevet

Jeg ser ikke helt hvorfor han i k k e skal sette pris på det? :-)

jeg vet ikke, men kan jo være litt rare og kanskje få litt angst når det kommer en ring på fingen :P?

Skrevet

Det er jo en veldig fin gest, jeg tror han ville satt pris på det :) Om dere også har like meninger om den typen ting, tror jeg nok ikke du trenger å overtenke det så veldig.

Min kjæreste hadde antageligvis dødd på seg om jeg kom med en sånn en, men det er nok mer fordi han er litt sær og gammeldags. :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Det er jo en veldig fin gest, jeg tror han ville satt pris på det :) Om dere også har like meninger om den typen ting, tror jeg nok ikke du trenger å overtenke det så veldig.

Min kjæreste hadde antageligvis dødd på seg om jeg kom med en sånn en, men det er nok mer fordi han er litt sær og gammeldags. :vetikke:

Vi har snakket om det med en "løftering" Og han sa det var en kul ting.. Men jeg er litt redd for at han skal tro at jeg frir! også må jeg begynne å forklare, da kan det fort bli en dårlig opplevelse.! Men kanskje jeg får snakke litt om det i forkant sånn at han vet hva det faktisk er snakk om! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Virker ganske sært og umodent, hvis du vil ha folks ærlige mening. Enten forlovelses- eller giftering, eller ingenting.

Anonymous poster hash: 9bdcd...122
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol ex`en var amerikansk, og der er det normalt med såkalte Promise-rings. Kjøpte en slike en til a, men dumpa a to uker etterpå. Litt av et promise gutt.

Anonymous poster hash: 43311...7b8
Skrevet

Selvfølgelig vil jeg ha folks ærlige mening! :) Hvis ikke hadde jeg ikke spurt ;) Og du syns kanskje det er umodent. Men i mitt hode skal man gifte seg ganske kjapt etter at man har fridd. At det er et løfte om å gifte seg. Og ingen av oss er klare for det nå! Men det er som en fin gest, vise han hva han betyr for meg uten å fri. om du forstår?

Lol ex`en var amerikansk, og der er det normalt med såkalte Promise-rings. Kjøpte en slike en til a, men dumpa a to uker etterpå. Litt av et promise gutt.

Hehe! Man gir jo ikke noen en sånn ring om ting er turbulent, eller man er usikker på hva man vil..

Gjest Blomsterert
Skrevet

jeg vet ikke, men kan jo være litt rare og kanskje få litt angst når det kommer en ring på fingen :P?

Ettersom du forklarer forholdet deres, fornemmer jeg at han vil bli rørt/glad.

Og han kan jo ha den i kjede rundt halsen.

Jeg

AnonymBruker
Skrevet

Hehe! Man gir jo ikke noen en sånn ring om ting er turbulent, eller man er usikker på hva man vil..

Joa, sant nok.

Uansett synes jeg det er en tulleting. Mitt forslag er at man kjøper noe den andre kan bruke, men som ikke er ringer. Du kan f.eks. kjøpe en klokke til han, og han kan kjøpe ett pent smykke til deg. På den måten har dere begge noe fint fra den andre, men slipper unna en amerikansk klisje for tenåringer.

Skrevet

^ Litt enig der, det er kanskje litt mer personlig om du gir han noe han faktisk vil bruke. Du kan jo få det inngravert, så blir det litt ekstra spesielt :)

Skrevet

Joa, sant nok.

Uansett synes jeg det er en tulleting. Mitt forslag er at man kjøper noe den andre kan bruke, men som ikke er ringer. Du kan f.eks. kjøpe en klokke til han, og han kan kjøpe ett pent smykke til deg. På den måten har dere begge noe fint fra den andre, men slipper unna en amerikansk klisje for tenåringer.

Hvorfor er det klisjé? Jeg syns det er litt kult mtp at det er ingen andre som gjør det.. :)

Og mannen har dyr smak, jeg har ikke råd til å kjøpe en breitling klokke til han som koster mer enn hva jeg tjener på et halvt år! Og jeg vi ikke at han skal gå med noe han egentlig ikke liker kun fordi jeg har kjøpt det..

Og han har et smykke som det står "pappa til én" på og føler det er mer viktig å gå med enn noe fra meg.

Skrevet

Kjæresten min og jeg har noe lignende, vi kjøpte matchende sølvringer sammen som vi begge går med. Vi bor i forskjellige land (han flytter hit neste år) og da vi ikke har penger ennå hverken til forlovelsesringer eller å gifte oss, så var et par billigere (enn gull/diamanter altså) sølvringer noe vi begge synes var koselig.

Han ønsker å fri på en spesiell måte, så dette blir litt som deg og din versjon, TS, noe ala "promise ring". En liten kjærlighetserklæring og en koselig måte å bære hverandre med seg hver dag.

Jeg er hvertfall utrolig glad i ringen min og den får meg alltid til å tenke på ham og oss.

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Jeg er TS, har ikke peiling på hvorfor den første meldingen min ble anonym :/ har vel kommet borti noe..

Jeg får no bare gjøre det også får jeg se hvordan han reagerer.. Men uansett så kommer han til å fortelle meg hva han syns. Han er heldigvis ikke typen som bare smiler pent og tar på seg noe han ikke liker ;)

Skrevet

Veldig fine ringer.

Synes du skal gjøre det som føles riktig for deg. Noen synes slike ringer bare er tull, andre synes det er en fin ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...