Haribo24 Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Er det bare meg som synes jenter i joggebukser er sexy og tennende? Leser ofte kommentarer som: "dama går alltid i joggebukse hjemme, blir ikke kåt" og "jeg elsker å gå i joggebukse hjemme, stakkars mannen min" osv.
Gjest Amortentia Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Jeg synes gutter i joggebuske er deilig... Liksom wow-deilig. Jeg rett og slett elsker det! Grå joggebukse, men også mørkeblå/svart. deilig. Så det er vell fult mulig at det går andre veien også. Jeg er jente btw. så veit ikke om jenter i joggebukse er sexy. Men, jeg synes det er sexy hvordan den henger på hoftebeinene da... til både gutter og jenter, skulle ønskje jeg var syltynn, da hadde jeg brukt joggebukse hele tiden. 1
gulfrosk Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Kjæresten min elsker det, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Jeg er bare glad til, fint at han syns jeg ser fin ut selv når jeg ikke gjør det 1
Påfugl Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Jeg synes gutter i joggebuske er deilig... Liksom wow-deilig. Jeg rett og slett elsker det! Grå joggebukse, men også mørkeblå/svart. deilig. Så det er vell fult mulig at det går andre veien også. Jeg er jente btw. så veit ikke om jenter i joggebukse er sexy. Men, jeg synes det er sexy hvordan den henger på hoftebeinene da... til både gutter og jenter, skulle ønskje jeg var syltynn, da hadde jeg brukt joggebukse hele tiden. Jeg er så enig! Joggebukse på gutter er så sinnsykt hot.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Har lest mye her inne om at jenter liker gutter med boner i joggebukser... Så jeg har testet det ut og jeg kan ikke si at responsen var overveldende Er en kjekk gutt som ikke har noen problemer med å sjekke om jenter men når de så at jeg hadde en stor ståpikk i buksa var de absolutt ikke interessert Anonymous poster hash: e4fa0...7de 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Deilig når dama går i jobbebukse, spesielt uten truse under. Da er godsakene veldig "Tilgjengelig" for å si det slik, og tanken på det gjør meg veldig kåt Og da blir det kort vei til..... Anonymous poster hash: 0c9d6...458 1
Maximillian Cohen Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Det finnes knapt noe styggere enn jenter i joggebukse og Uggs, særlig i kombinasjon oransje dekkbeis i trynet og bleket, pistrete hår. Joggebukse er et inneplagg. Skal man ut kler man på seg noe annet...om en er interessert i å se bra ut, selvfølgelig. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Æsj gutter i joggebukse er usexy ! Hater de myke joggebuksene som bare henger å slenger. Heldigvis liker ikke samboeren min dette heller. Og å bruke de i offentligheten er ikke pent. Jeg er heller ikke veldig glad i å bruke dette. Foretrekker tights. Men kan ikke svare for guttenes vegne. Men er heller ikke noe samboer foretrekker hos jenter. Husker ikke hvorfor Anonymous poster hash: c7603...39c 1
Gjest Coolaid Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Greit om vedkommende kommer hjem fra trening og ser digg ut...men treningstøy er misbrukt av halve Norges befolkning. Er så lei å se folk som tusler i treningsbuke hjemme, på butikken, på senteret osv... det er oppbrukt og ikke sexy ! Det viser bare en slapp holdning
Sukkerklumpen! Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 (endret) Gutter i joggebukse er jo digg, og er enig med damon! Endret 4. mai 2014 av Sukkerklumpen!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 Greit om vedkommende kommer hjem fra trening og ser digg ut...men treningstøy er misbrukt av halve Norges befolkning. Er så lei å se folk som tusler i treningsbuke hjemme, på butikken, på senteret osv... det er oppbrukt og ikke sexy ! Det viser bare en slapp holdning Er ikke hjemme et sted en kan gå med hva en vil? Hvorfor dømmer du folk fordi de går med en joggebukse hjemme? Det er OK om du ikke har lyst på en kjæreste som gjør det, men hvorfor henger du deg opp i hva andre har på seg når de er hjemme hos seg selv? Anonymous poster hash: 3cbb7...737
Gjest Coolaid Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 Er ikke hjemme et sted en kan gå med hva en vil? Hvorfor dømmer du folk fordi de går med en joggebukse hjemme? Det er OK om du ikke har lyst på en kjæreste som gjør det, men hvorfor henger du deg opp i hva andre har på seg når de er hjemme hos seg selv? Anonymous poster hash: 3cbb7...737 Dette var da ikke å dømme noen. At jeg mener en ting betyr ikke at du skal mene det samme. Og så snakket vi i tråden om det var sexy med treningsbukse eller ikke. Jeg finner det særdeles lite sexy å laffe i noe sånt hjemme. Og ja jeg skrev at det er en slapp holdning. Har jeg sagt at det ikke er greit å ha en slapp holdning hjemme hos seg selv? Du var kjapp i tankene og leste det som noe negativt. Jeg har slapp holdning hjemme hos meg selv hele tiden . Hjemmet er for å slappe av i og hente seg inn.
smilo Skrevet 4. mai 2014 #15 Skrevet 4. mai 2014 Mannfolk i joggebukse uten noe under er sexy :D Ellers tusler jeg stadig rundt i kun joggebukse og t-skjorte hjemme. Skulle bare hatt noen som kunne blitt litt fristet 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #16 Skrevet 3. august Joggebukse er utrolig digg, men dessverre blir jeg veldig fort varm og klam av det innendørs, spesielt på sommeren........ Når det begynner å bli kaldt, er det derimot utrolig digg med en joggebukse......... Ta den gjerne på under en boblebukse/varmedress.......... Herlig !! Anonymkode: 59647...0ce
AnonymBruker Skrevet 3. august #17 Skrevet 3. august Jenter med joggebukser er sexy ja. Samme med type arbeidsbukser. Jeg syntes også dama mi er mye mer sexy når hun drar på en bokser shorts, en typisk «sexy» undertøy. Anonymkode: 90534...bc6
AnonymBruker Skrevet 3. august #18 Skrevet 3. august Kommer vel an på joggebuksen. Hva definerer dere som joggebukse her? Anonymkode: f7086...3a3
AnonymBruker Skrevet 3. august #19 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer vel an på joggebuksen. Hva definerer dere som joggebukse her? Anonymkode: f7086...3a3 De 2 øverste. Sexy 😊 Sånn de to nederste har på seg kaller jeg tights og ikke joggebukse. Syntes ikke det er «hverken eller». Anonymkode: 90534...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå