Gå til innhold

Du som skriver til Norske-hemmeligheter:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjerp deg.

Du syns så jævlig synd på deg selv. Jeg blir kvalm av å lese om de såkalte problemene dine, fordi du virker så ekstremt tafatt og hjelpeløs at du ikke fortjener bedre. Søsteren min er penere enn meg, buhu. Noen får bedre karakterer enn meg, buhu. Jeg fikk konstruktiv kritikk på jobben, buhu. Noen har det verre enn meg så jeg tørr ikke står frem om mine problemer, buhu.

Seriøst, hadde det vært virkelig kritisk så hadde du sagt ifra du og.

Sånn er livet. Noen glemte visst å lære deg at ingenting kommer gratis og at de aller fleste må jobbe for det de vil ha.

Jævla sytete NAV, barnepermisjon, AAP, drittkjerring.

Anonymous poster hash: 088e4...78d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norske-hemmeligheter? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

For en latterlig etterligning av PostSecrets.

Anonymous poster hash: 232a2...123

AnonymBruker
Skrevet

Alle slags folk skriver inn til den bloggen. Alt fra fjortiser til litt mer voksne folk. Alle har sine små problemer i hverdagen, og for noen er det til hjelp å få luftet det ut et sted de kan være anonyme og uten at de blir angrepet av sånne som deg. Hva har NAV osv med saken å gjøre. Fordomsfulle menneske.

Anonymous poster hash: 7d556...75d
  • Liker 2
Skrevet

Alle slags folk skriver inn til den bloggen. Alt fra fjortiser til litt mer voksne folk. Alle har sine små problemer i hverdagen, og for noen er det til hjelp å få luftet det ut et sted de kan være anonyme og uten at de blir angrepet av sånne som deg. Hva har NAV osv med saken å gjøre. Fordomsfulle menneske.

Anonymous poster hash: 7d556...75d

Samme tenkte jeg :fnise:

Tror ikke TS selv aner hvor patetisk hun fremstår

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda en tullete oppfordning på KG om å skjerpe seg. :regler:

Gjesp. :filer:

Anonymous poster hash: 130ce...8a2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg lest bloggen, men synes "norske hemmeligheter" høres ut som en dårlig idé, Norge er et for lite land til sånt...

Anonymous poster hash: 597c0...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...