Gå til innhold

Her er førstehjelpen når du har fått sjolder av selvbruner!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fant dette ut da jeg skulle gå over med en bomullspads, dynket med pyrisett, etter barbering av leggene. Så da at noe av selvbruneren gikk av, noe som selvfølgelig ikke var meningen.

Men det positive med denne erfaringen var at jeg fant ut at man med en bomullspads dynket i pyrisett, kan fjerne områder hvor det har blitt formye selvbruner. Bare ikke ta formye, for da blir områdene helt hvite. Ta litt og litt.

Videoannonse
Annonse
Gjest 3llie
Skrevet

Takk for tips.

Brukte selvbruningskrem en gang for noen år tilbake og så da ut som jeg hadde smurt meg med skokrem i ansiktet, ikke spesielt gøy å gå på skolen med dagene etter. Kanskje jeg nå tør prøve igjen...

Skrevet

Peeling gjør sammen nytten. Gjerne sammen med en litt grov svamp eller en hampvott.

Gjest Ethereal
Skrevet

Sitron bleker også skjolder etter selvbruner.

Gjest Anonymous
Skrevet
Pyrisett?? = Pyrisept??

Nei.Pyrisett = banansjokolade...... :wink:

Skrevet

Er ikke pyrisept destillert vann? Da skulle en jo tro at vann gjør samme nytten? (Noe det heldigvis ikke gjør...)

Gjest gjest1
Skrevet
Er ikke pyrisept destillert vann? Da skulle en jo tro at vann gjør samme nytten? (Noe det heldigvis ikke gjør...)

Nei, pyrisept er ikke bare destillert vann. Den inneholder også cetylpyridinklorid og natriumedetat

Gjest Xavia
Skrevet

Nei.Pyrisett = banansjokolade...... :wink:

Banansjokolade???

Hvor får man kjøpt det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...