Gjest Badabing Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har ikke hatt tid til å lese så mye i det siste pga studier, men nå skal jeg straks ut å reise og må kjøpe meg noe å lese på. Jeg har ikke fått fulgt med på hva som har kommet av bra bøker, og søker derfor tips. Tenker da på virkelig gode, kritikerroste bøker. Ikke krim eller kiosklitteratur.
Dreamworld Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Ektemannens hemmelighet virker veldig spennende http://lesmye.blogspot.no/2014/04/ektemannens-hemmelighet.html
stonem Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Den siste boken jeg falt fullstendig for var "Where'd you go, Bernadette?" av Maria Semple. Veldig morsom (forfatteren var screenwriter for Arrested Development, om du har sett det) og annerledes bok, handlingen blir fortalt gjennom e-mailer, notater og lignende. Nå kan det jo diskuteres hvor "ny" den er da den kom på engelsk i 2012, men det er ikke så lenge siden den kom på norsk, i alle fall. :-)
Hecubaa Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Agnes Ravatn - Fugletribunalet Jojo Moyes - Et helt halvt år Beth Hoffmann - Antikvitetshandleren i Charleston Jenny Wingfield - Alle sommerens dager Toni Morrison - Hjem 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå