Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så det er en fyr som har lagt meg til på FB, det er et par måneder siden. Vi har en felles venn, men har aldri møttes. Usikker på hvorfor han la meg til. Jeg vet hvem han er fra før, og jeg har alltid synes han er fin og jeg føler meg helt latterlig tiltrukket av han selv om jeg ikke kjenner han. Utifra hva jeg har sett og kan se virker det ikke som han har dame.

Han har likt noen av bildene av meg selv jeg har lagt ut, men det trenger jo ikke bety noe. Han har ellers ikke tatt noe initiativ til samtale e.l.

Hadde han sagt noe selv hvis han var intr i å bli kjent? Er litt redd for å fremstå som desperat og merkelig hvis jeg tar kontakt..

Hvordan hadde dere gutta likt det å bli kontaktet via FB? Hva burde jeg skrive? Han er 26, jeg er 24.

Anonymous poster hash: 3eb19...112

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt! Når han liker bildene dine så er det et godt tegn, og du merker fort om han er interessert i å snakke :)

Anonymous poster hash: 2a0b5...09f

AnonymBruker
Skrevet

Tips til hva jeg kan skrive? TS

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere at det å like bildene til noen på facebook er et tegn på at han kan være tiltrukket..?

Anonymous poster hash: c9f73...941

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere at det å like bildene til noen på facebook er et tegn på at han kan være tiltrukket..?

Anonymous poster hash: c9f73...941

Nei? Hvor har jeg skrevet det? TS

AnonymBruker
Skrevet

Skriv hei til han?

Anonymous poster hash: 4438e...3f5
AnonymBruker
Skrevet

Hei? Hmm.. kanskje litt kjedelig? Jeg burde kanskje stille et spørsmål om noe, men vet ikke hva.. får vel bare droppe hele greia:/

Skrevet

Er det noe han har publisert på Facebook i det siste som du kan kommentere/si noe artig til? Eller at det er noen fellesinteresser dere har som du kan bruke som unnskyldning? F.eks: "Kult at du liker... blablabla" eller noe sånt. ?

AnonymBruker
Skrevet

Herregud du leser dårlig mellom linjene..

Første som slo meg er at han er litt sjenert. Tenk på det at for alt du veit så har han sittet og ventet på at du skulle sende en melding

Send han en møding og se hva som skjer eller fortsett og lete..

Ditt valg.

Ps merkelig og ta kontakt? Hjelpes..

Det er kun så merkelig som du gjør det til..

Forskjell på: hey :-) har du det bra om dagen og fy faen du var et bra stykke kjøtt, skal vi møtes?

Anonymous poster hash: a76f0...aa0

AnonymBruker
Skrevet

Herregud du leser dårlig mellom linjene..

Første som slo meg er at han er litt sjenert. Tenk på det at for alt du veit så har han sittet og ventet på at du skulle sende en melding

Send han en møding og se hva som skjer eller fortsett og lete..

Ditt valg.

Ps merkelig og ta kontakt? Hjelpes..

Det er kun så merkelig som du gjør det til..

Forskjell på: hey :-) har du det bra om dagen og fy faen du var et bra stykke kjøtt, skal vi møtes?

Anonymous poster hash: a76f0...aa0

Hæ? Leser dårlig mellom hvilke linjer? At han la meg til på Facebook? Er jo mange som bare legger til folk uten å ha noen dypere mening bak det, bare for å få flere "venner" der. Eller hva mener du?

Og han er ikke sjenert, ihvertfall ikke sånn til vanlig, da hadde han ikke kunnet hatt den jobben han har nå. Men kan jo hende han er sjenert med damer, det vet jeg jo ikke.

Skal prøve å skrive noe til han, er bare usikker på hva, men kan prøve forslaget til lillsunshine over her om vi har noe felles greier jeg kan ta opp eller kommentere på en status ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...