Gå til innhold

Skohylle inni garderobeskap?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Vi har en ganske stor speilgarderobe, men plassen er dårlig utnyttet. Begge to har vi ELFA (heter det vel?) kurver til klær, i tillegg til stang for klær som må henge. Men det er fortsatt endel uutnyttet plass i bunnen av skapet, der det har en tendens til å samle seg opp ting vi kaster inn.

Finnes det noen slags skohyller i ELFA-systemet? Noen som har noen andre tips til hvordan vi kan utnytte plassen under de klærne som henger? Det største behovet er nok å få satt bort endel sko som ikke brukes så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har skyvedørsgarderobe hvor vi har kjøpt en vanlig skohylle og satt inn. Funker veldig fint. Må det være Elfa for at det skal passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg satte bare det skobrettet jeg hadde inn i skyvedørsgarderoben. Tilfeldigvis så er det fra Elfa. Jeg har et stativ med løse plasthyller og ikke rist. (Håper du skjønte den :wink: ) Det synes jeg er veldig greit for da kan det stå våte sko der uten å tenke på at det drypper på hylla under eller på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes skohyller til å sette inn i kurvhyllene.

Det finnes også løse skohyller i samme serie som kan stables i høyden (de hanger sammen). Vurderer å skaffe meg et par sånne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det var mange kjekke løsninger der; håper vi kan få utnyttet plassen bedre på en eller annen måte. Sånn som det er nå, har vi masse "luft" som kunne utnyttes bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar alltid med skoeskene til skoene mine, og skriver utenpå hvilket par de er.

Så står de beskyttet og stablet når jeg ikke bruker de, og det er enkelt å plukke dem frem når jeg skal bruke de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...