Gå til innhold

Er norske jenter veldig interessert i utenlandske gutter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ofte par der norske jenter og utenlandske gutter, da fra mange forskjellige steder i verden. Er norske jenter ofte veldig interessert i utenlandske gutter eller er det kanskje omvendt?

Anonymous poster hash: 6fe33...016
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er norsk, og er ikke interessert i utenlandske menn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker menn fra flere verdensdeler, så lenge personligheten og verdiene er sunne.

Anonymous poster hash: 1f6f2...f84
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du? Jeg ser det nesten aldri. Kanskje du ser etter det og derfor legger merke til det? Tror de aller fleste norske kvinner foretrekker nordmenn, eller i det minstre europeere generelt. Menn er derimot mindre "kresen", om man kan si det slik. Gjelder ikke bare norske menn, det er universalt.

Anonymous poster hash: 177d5...348

Skrevet

Ofte er det ikke nasjonalitet folk går etter når de forelsker seg så det kan være tilfeldig tror jeg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker utenlandske menn, men kun fra Vest-Europa og USA.

Har tre venninner med ikke-norske partnere, to av dem har dansk mann og en amerikaner. Resten er med norske.

Kjenner ingen jenter med ikke-vestlige menn.

Anonymous poster hash: 40912...836
Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
AnonymBruker
Skrevet

Det er ett fåtall av de jeg kjenner som liker utenlandske menn. En bekjent av meg er gal etter tyrkere, av en eller annen grunn og ferierer i Tyrkia flere ganger i året.

Hun har to barn med to forskjellig tyrkere og har vært gift med en av de. Noen av de er helt sikkert snille, men ingen av de hun har barn med er det.

Selv foretrekker jeg norske menn.

Anonymous poster hash: ee1f6...6fe
Skrevet (endret)

Nei, jeg foretrekker skandinaviske menn (ser ikke på dansker og svensker som "utlendinger"). Føler ikke jeg får like romantisk kjemi eller den like "gode samtalen" når jeg må snakke engelsk (har datet en amerikaner og en australier). Aldri hørt venninnene mine har noe stor interesse for de heller, annet enn en flørt.

Endret av embla1807
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne falt for en nordmann, en svenske, en brite, en franskmann, en italiener, en afrikaner, en asiater, en amerikaner.

Alt avhenger av kjemi og tiltrekning.

Jeg tiltrekkes jo av norske siden jeg er mest lik de, men jeg kan forstå at man tiltrekkes av det mer eksotiske (ikke-norske).

Jeg kan godt synes at de mer eksotiske er tiltrekkende, men det viktigste er at kjemien stemmer, så da faller jeg for den som kjemien stemmer med - om det er en normann eller ei.

Å si at alle norske jenter bare liker utenlendinger blir vel å ta alle over en kam..?

Anonymous poster hash: 6d977...7d3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ofte par der norske jenter og utenlandske gutter, da fra mange forskjellige steder i verden. Er norske jenter ofte veldig interessert i utenlandske gutter eller er det kanskje omvendt?

Anonymous poster hash: 6fe33...016

Nei, verken jeg eller mine venner er interessert i utenlandske gutter. Vet om ei som er sammen med en fra Skottland, men det var fordi de klaffet så godt sammen personlighetsmessig, ikke fordi han var utenlandsk. Men jeg tror utenlandske gutter er flinke til å ta kontakt med norske jenter.

Anonymous poster hash: 3c1e0...ccb

Gjest KrissyHart
Skrevet

nei. enkelte individer kanskje men foretrekker nordmenn

Skrevet

Jeg liker amerikanere :)

Gjest Ingaborga
Skrevet (endret)

Foretrekker generelt skandinaviske gutter, men kunne nok vært sammen med gutter fra resten av Europa, evt gutter med spansk eller italiensk bakgrunn(er ikke sikker på om disse landene er i Europa, forhåpentligvis dummer jeg meg ikke skikkelig ut nå) :)

Tror ikke det å måtte snakke engelsk ville vært noe stort hinder, og det hadde sikkert vært morsomt å lære et nytt språk, men er glad i tradisjonene jeg har vokst opp med. Kunne sikkert slengt på noen nye tradisjoner, men ville f.eks. ikke feiret amerikansk jul, så det ville nok blitt et problem.

Redigert;

Asiatiske og afrikanske gutter tenner meg ikke, dermed ville nok ikke det skjedd.

Endret av Ingaborga
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med en mann som tilfeldigvis er tyrker. Falt for personen, ikke nasjonaliteten.

Anonymous poster hash: eec40...3b8

AnonymBruker
Skrevet

Ikke Afrikanere, har dårlig erfaring.

Anonymous poster hash: fe182...3bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...