Gå til innhold

hasj i rommet ved siden av

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du får anmelde faren din til politiet for å røyke hasj.

Anonymous poster hash: 63390...0b5

Det er ikke pappa som røyker, men broren min.

Det eneste jeg kan anmelde pappa for er å ikke sette opp de listene rundt dørkarmen. Han pusset nemlig opp romme mitt for 4år siden! Han trenger minst 10år på å pusse opp et lite rom. (male 4 vegger, bytte ut alle lister og skifte dør. Jeg har fått 4 nymalte vegger, for 4 år siden, og ei dør som er 1 år gammel :ler:

Det er ikke en tull en gang, han har brukt 23 år på å sette opp en planke på vært trinn i trappen.... han har fortsatt 4 trinn igjen. Det skulle være en liten sikkerhet slik at vi ungene ikke hang i trappen på under siden, noe vi ofte gjorde. Enda ikke ferdig og alle ungene er voksne nå. Kanskje han får det ferdig til barnebarna kommer :skratte:

- TS i røykskyen.

For de som lurer, sigg nummer 4, eller 5, ble nettopp tent. Sitter her i en fersk røyksky. :murvegg:

Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og "han" er ikke faren din?

Har du bedt han som røyker ta hensyn til deg?

Selvsagt har jeg bedt han aka storebroren min, om å gå ut å brenne hjerneceller. Det er ikke bare hasjrøyking han røyker inne, men også vanlige sigaretter. Marlboro for de som lurer.

Mamma var jo nettopp oppe å brølte til han, å ba han om å pell seg ut, for røyking inne får vi ikke lov til.

Det var jeg som startet trenden med å røyke inne.. ups. Men snuser bare nå da. Må nok starte en ny tråd for å få tips om å slutte å snuse også. (hmm.. for mange å'er der... eller?) Neida tulla, vet at det allerede er en tråd for det.

- TS

Det er vist ikke normalt å nevne pappa her på formuet... Alle trur jo det er pappa som er røykeren :murvegg:

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg nevnt at jeg har lungeproblemer? Og at mamma og pappa sluttet å røyke fordi jeg ikke tåler det? Måtte selv slutte å røyke fordi jeg fikk lungebetennelse hele tiden.
Passivrøyking er også farlig for meg. Savner røyken, jeg synes røyk lukter godt. (når jeg røyker selv) :(

Igjen, le eller gråte. :murvegg::vetikke:

- TS i røykskyen

AnonymBruker
Skrevet

Du kan faktisk bli ruset når du sitter i en røyksky som du beskriver. Men ikke nok til at det vil gjøre utslag ved fks blodprøver.

Det skal ihvertfall litt til. Syns synd på deg som sitter i den lukta, og broren din er hensynsløs. Be ham pelle seg ut å røyke.

Eller så får faren din ta ham i nakken og stille ham på utsiden. Hadde ikke orket lukta, for det lukter ikke mye godt. Det verste er jo at han ikke tar hensyn til helsa di!

Anonymous poster hash: 5caa1...1ce

AnonymBruker
Skrevet

Du kan faktisk bli ruset når du sitter i en røyksky som du beskriver. Men ikke nok til at det vil gjøre utslag ved fks blodprøver.

Det skal ihvertfall litt til. Syns synd på deg som sitter i den lukta, og broren din er hensynsløs. Be ham pelle seg ut å røyke.

Eller så får faren din ta ham i nakken og stille ham på utsiden. Hadde ikke orket lukta, for det lukter ikke mye godt. Det verste er jo at han ikke tar hensyn til helsa di!

Anonymous poster hash: 5caa1...1ce

Thank you! Det har sagt hele tiden, at han er hensynsløs. og at han bør gå ut å røyke.

Mamma er ikke så tøff som pappa. hun kommer opp, kjefter, så griner hun å løper sin vei.

Pappa er borte i helgen. Men når han kommer hjem, da får han enten kaste han ut for å røyke. Eller sette ut et telt i hagen, hvor han får sitte i røykskyen sin.

Jeg tørr ikke å gå konfrontere han. Sist gang så ble jeg slått i ansiktet og han spyttet på gulvet mitt!!! og i ansiktet mitt, Det var ekkelt og komisk. En "voksen" mann på 27 som spytter på gulvet, innrøm det. Det er komisk. :fnise:

Han tente nettopp en røyk til!!! Er det mulig!

Burde lage en tråd hvor jeg skrive ned vær gang han tenner seg en røyk. :fnise:

Begynner å skjenne det i lungene nå, tungt å puste og presset i brystet har kommet. Dette blir en fin kveld.

- TS i en annen røyksky enn den som var i sta

AnonymBruker
Skrevet

Så sykt trolletråd.

Og folk går på...

Anonymous poster hash: 3ebc2...5bd
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare legge til, grunnen til at jeg er litt bekymret for utslag på urinprøver eller blodprøver, er fordi jeg holder på å tar lappen. Har måttet ta urinprøve på skolen en gang før, fordi lærerne veit hvordan broren min er. Og de trudde jeg hadde blitt påvirket av han og måtte ta en prøve for å bevise at jeg ikke gikk på stoff. En kompis av broren min fikk ikke lappen, fordi han hadde blitt tatt for stoff og nektet og ta regelmessige prøver.
Så er redd for at om jeg nå blir overrasket med en slik prøve igjen, og den er positiv på grunn av røykskyen... da blir jeg sinna! Fordi da kan jo skolen melde i fra til politiet. og jeg kan bli nektet å få førekortet!

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Så sykt trolletråd.

Og folk går på...

Anonymous poster hash: 3ebc2...5bd

Det er ikke trolletråd. Om det bare hadde vært det. Tenkte å si at jeg kan filme rommet mitt nå... men du får ikke med lukten på video. Gud, nå følte jeg meg litt dum. Men får skylde på røykskyen.

Selv om at jeg er sint over situasjonen jeg bokstavelig talt sitter i nå. Så klarer jeg å se humoren i ting.

- TS i røykskyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...