AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 hvis noen røyker i rommet ved siden av mitt, og lukten kommer inn til meg. Kan jeg da bli påvirket av dopet? altså ikke ruset, men kan det få utslag på urinprøver eller noe slikt? Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6
Tibbie Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Du blir i hvert fall ikke ruset. Jeg vet ikke, men jeg tviiiiiiler sterkt på at du blir påvirket på noen som helst måte. Men jeg kan ikke svare med sikkerhet. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Nei, kroppen din vil ikke ta opp noe rus av hasjduft fra naborommet. Anonymous poster hash: 1813b...595
Gjest Hyssingen Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Nei, ikke fra naborommet, men sitter du i samme rom hvor det blir røyket så får det utslag. Men politiet straffer deg ikke for det om du nå ut av det blå helt uten grunn skulle bli tatt for det. De ser forskjell på utslaget i urinen til noen som har røyket og noen som har passivt røket. Har de alltid sagt til meg.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Du KAN bli ruset av det. Du puster det jo inn, på samme måte som folk kan være passiverøykere. Anonymous poster hash: dffc8...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Nei, kroppen din vil ikke ta opp noe rus av hasjduft fra naborommet. Anonymous poster hash: 1813b...595 hasjduft på mitt rom og takk. Her kommer det sivende inn igjennom dørkarmen. Pappa har ikke fått opp listene på dørene, så det er svære sprekker på mitt og hans sin dør. (smart). TS Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Er det faren din som røyker hasj nå? Anonymous poster hash: dffc8...a9d
minister-mio Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Ja du kan teste positivt ved passiv hasjrøyking
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Du KAN bli ruset av det. Du puster det jo inn, på samme måte som folk kan være passiverøykere. Anonymous poster hash: dffc8...a9d håper du kødder med meg. såfall så camper jeg ute i hagen. For lukten er ille nok, men om jeg skal bli ruset av det..... Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Er det faren din som røyker hasj nå? Anonymous poster hash: dffc8...a9d hahah nei. han har ikke fikset listene på dørene. Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 håper du kødder med meg. såfall så camper jeg ute i hagen. For lukten er ille nok, men om jeg skal bli ruset av det..... Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6 Det er faktisk sant! Kan du ikke kaste ut de isteden for? Anonymous poster hash: dffc8...a9d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 håper du kødder med meg. såfall så camper jeg ute i hagen. For lukten er ille nok, men om jeg skal bli ruset av det..... Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6 Det er fakta.Anonymous poster hash: cef9b...be2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Det er fakta.Anonymous poster hash: cef9b...be2 Kanskje det er derfor jeg er så surrete i kveld -_- hmm Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Kanskje det er derfor jeg er så surrete i kveld -_- hmm Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6 kan du ikke la vinduet ditt stå oppe i hvert fall Anonymous poster hash: dffc8...a9d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 kan du ikke la vinduet ditt stå oppe i hvert fall Anonymous poster hash: dffc8...a9d Det er oppe!!!! Og han røyker ut fra vinduet sitt, så røyken kommer jo inn igjennom vindu og dørkarmen. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine, får det er så latterlig. Her sitter jeg da.. i røykskyen. - TS Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Det er oppe!!!! Og han røyker ut fra vinduet sitt, så røyken kommer jo inn igjennom vindu og dørkarmen. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine, får det er så latterlig. Her sitter jeg da.. i røykskyen. - TS Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6 Unnskyld meg, men jeg holder på å le meg ihjel her Anonymous poster hash: dffc8...a9d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Det er oppe!!!! Og han røyker ut fra vinduet sitt, så røyken kommer jo inn igjennom vindu og dørkarmen. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine, får det er så latterlig. Her sitter jeg da.. i røykskyen. - TS Anonymous poster hash: 0a3ff...1b6 ok da lukker du vinduet, så tar du et teppe og tetter igjen dørkarmen med det. Er bare litt redd for at du ikke vil få nok luft inn på rommet ditt Anonymous poster hash: dffc8...a9d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Du får anmelde faren din til politiet for å røyke hasj. Anonymous poster hash: 63390...0b5
Ellevill Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Det er oppe!!!! Og han røyker ut fra vinduet sitt, så røyken kommer jo inn igjennom vindu og dørkarmen. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine, får det er så latterlig. Her sitter jeg da.. i røykskyen. - TSAnonymous poster hash: 0a3ff...1b6 Og "han" er ikke faren din? Har du bedt han som røyker ta hensyn til deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå