Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #41 Skrevet 5. mai 2014 ?? Skulle bare overdrive og fortelle hvor lite jeg likte den lukten, etter en som bodde i lag med meg røkte hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #42 Skrevet 6. mai 2014 Godt, og særegent.. Anonymous poster hash: 91303...e20
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #43 Skrevet 6. mai 2014 Av mine egne erfaringer. Det lukter DRITT. Har neste lyst til å spy. Ikke at jeg bruker det, men var på en fest hvor folk brukte det.. Anonymous poster hash: c2369...0ea
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #44 Skrevet 10. mai 2014 Men. Det lille jeg vet er... - Flaske er involvert i prosessen, hvordan, hvorfor, vet ikke. - Det luktet juletre (de to gangene de røykte før jeg dro fra stedet) - Det blir blandet med tobakk. Noen ganger eller alltid eller... (venner fikk blandet, sa de og ble sur en gang. mer enn det vet jeg ikke) - Det finnes forskjellige slang og ord, også forskjellige "typer" eller whatever.. De ordene jeg har hørt er: cannabis, marihuana, rev, pot, skit +++ - Det er ulovlig og skadelig. Anonymous poster hash: fb137...218 Flaskene blir nok brukt som bong eller til bøtta. (Vaskebøtte, vann + flaske) - Er veldig vanlig å blande hasj og pot med tobakk, derfor det kan være vanskelig å skille de, men pot har en mye mer markant lukt. Litt sursøtt, lukter kattepiss, eller bare grønt. Hva med å prøve å snakke med broren din, enn å slenge fordømmende dritt om han på nett? Anonymous poster hash: fb90a...c16
Gjest KrissyHart Skrevet 10. mai 2014 #45 Skrevet 10. mai 2014 lukter himmelsk med pot, lukter ikke like godt av hasj.. kan ikke forklare hasjlukta.. litt sånn sursøt kanskje.. pot derimot, mmmmmm. (nå røyker ikke jeg dette da jeg ikke tåler det, men gud å godt det lukter når jeg kjenner naboen røyker) lukter brent gress som en sier lenger opp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå