AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har alltid trudd at det lukter juletrær. en i familien røyker inne i rommet ved siden av mitt. Idiot. Og jeg synes det lukter sur, gammel sigarett røyk. Lukten fyller romme mitt, igjen, idiot.... Så... er det hasj. Eller blander han det eventuelt ut med vanlig sigaretter? Noen som vet litt mer om lukten enn meg som kan fortelle meg det? Her lukter det.. ja sur, gammel røyk lukt. (sigarett lukt). Lukter helt likt som det gjør hjemme hos de som røyker inne. Aner ikke hvordan han tar dopet. bryr meg ikke. Men har funnet en flaske som tydeligvis ble brukt i prosessen. Vil bare legge til at jeg vet lite om bruken av narkotika. Annet en effekten på kroppen og slikt. Jeg er imot bruk av dop, så det å kom å si at jeg er dum for å kalle han idiot, får bare hold de tankene for seg selv. Får ingenting du/dere sier vil endre på det, han er så godt som død får meg, ikke lenger i mitt liv, han er som en huleboer som bor ved siden av meg, punktum finale. Anonymous poster hash: fb137...218
gulfrosk Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Hmm.. Har du noengang satt en engangsgrill rett på gresset så det har blitt brent? Det er sånn det lukter.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Hasj lukter definitivt ikke som grantre/juletre. Det er viktig å vite forskjellen på hasj og marihuana. Det er veldig vanskelig å beskrive lukten av det, men marihuana lukter derimot veldig sterkt, mens hasj som alltid blandes med tobakk kan være vanskelig å skille fra tobakk av en utrent nese.Anonymous poster hash: d5cff...989 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Det lukter litt "søt" og godt.Det synes i hvert fall jeg.Og det er en lukt som ikke kan misforstås. Anonymous poster hash: 532f6...2a2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 jeg syntes lukten kan sammenlignes med coronna, når man heller ut ølen liksom. Vet ikke hvorfor Anonymous poster hash: 08c3f...848
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Hasj lukter definitivt ikke som grantre/juletre. Det er viktig å vite forskjellen på hasj og marihuana. Det er veldig vanskelig å beskrive lukten av det, men marihuana lukter derimot veldig sterkt, mens hasj som alltid blandes med tobakk kan være vanskelig å skille fra tobakk av en utrent nese.Anonymous poster hash: d5cff...989 Jeg har tenker sur sigarett røyk når jeg skjenner lukten. Sitter å lukter det nå (kronidioten har røyket tre ganger på to timer. han har herved oppgradert fra idiot til kronidiot) Jeg aner ikke hva han røyker. hasj, marihuana, chihuahua, whateva. Men det jeg har had erfaring med luktet juletre (luktet godt) men den stanken jeg sitter i nå... æsj. lukter sur, gammel røyk i en innestengt bil midt på sommeren. yuk. Anonymous poster hash: fb137...218
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Lukter litt som granbar. Innestengt juletre. ehm.. hvordan lukter et juletre som er ute?... mange år siden vi hadde ekte tre, men husker lukten godt, så jeg vet bare om lukten av innestengt juletre. Men ikke utestengt juletre. Nå ble jeg faktisk litt nysgjerrig på hvordan et utestengt juletre lukter... - TS Anonymous poster hash: fb137...218 1
Gjest Hyssingen Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Hasj lukter gymsokker, marihuana lukter søtt og tungt. Syns ikke noen av delene lukter juletre.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Jeg er også uenig i juletre, veldig vanskelig å beskrive lukten. Lukter litt sursøtt. Hvis du vil vite hva det er ville jeg enten sørget for å se han røyke eller sjekke askebeger osv (se etter lange trekk, evt. rester etter rullet joint i askebeger. For meg høres det i utgangspunktet ut som at det er vanlige sigaretter han røyker. Anonymous poster hash: 46531...a86
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Hvorfor spør du om hvordan hasj lukter? Du sitter jo der å sniffer inn lukten. Passiv røyker.Anonymous poster hash: c9954...3e7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Jeg er også uenig i juletre, veldig vanskelig å beskrive lukten. Lukter litt sursøtt. Hvis du vil vite hva det er ville jeg enten sørget for å se han røyke eller sjekke askebeger osv (se etter lange trekk, evt. rester etter rullet joint i askebeger. For meg høres det i utgangspunktet ut som at det er vanlige sigaretter han røyker. Anonymous poster hash: 46531...a86 Mamma hadde nettopp en høylytt diskusjon med han for ca 1 time siden. Hvordan han selv innrømmet at det var hasj (hasj er alt dere huahauha tingern i ett.. for min del ihvertfall) Men jeg mistenker han kanskje blander det ut med tobakk... Anonymous poster hash: fb137...218
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Hvorfor spør du om hvordan hasj lukter? Du sitter jo der å sniffer inn lukten. Passiv røyker.Anonymous poster hash: c9954...3e7 Irriterende å ikke vite hva det er som fyller romme mitt. Jeg trudde først det var vanlige sigaretter, før mamma stormet opp og begynte å rope og smelle med dører....... passiv røyker.. det heter det! takk. prøvde å komme på det ordet i sta. Anonymous poster hash: fb137...218
Gjest Sabrina Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Var det du som også lurte på om man ble ruset av at en annen røykte i rommet ved siden av? 3
Pottepalme Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Hasj lukter definitivt ikke som grantre/juletre. Det er viktig å vite forskjellen på hasj og marihuana. Det er veldig vanskelig å beskrive lukten av det, men marihuana lukter derimot veldig sterkt, mens hasj som alltid blandes med tobakk kan være vanskelig å skille fra tobakk av en utrent nese.Anonymous poster hash: d5cff...989 JEG synes det lukter det. En blanding av klamt og søtt. Hva du mener får være opptil deg.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Var det du som også lurte på om man ble ruset av at en annen røykte i rommet ved siden av? guilty. Tenkte det ble litt mye å stille det spørsmålet her også. Også fant jeg en annen plass det kanskje passer bedre inn enn der hvor denne er. tenkte å slette den andre tråden, men ups går ikke siden jeg satt det på anonym. Men greien er at jeg nettopp laget en ny konto til anonyme spørsmål, så trenger egentlig ikke å trykke anonym. Enten så er jeg overtrøtt..... eller så blir man påvirket av passiv hasj/something røyking -_- - TS broren til kronidioten som har blitt litt idiot selv av passiv røyking. Anonymous poster hash: fb137...218
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Irriterende å ikke vite hva det er som fyller romme mitt. Jeg trudde først det var vanlige sigaretter, før mamma stormet opp og begynte å rope og smelle med dører....... passiv røyker.. det heter det! takk. prøvde å komme på det ordet i sta. Anonymous poster hash: fb137...218 Det blandes visst ofte med tobakk, så du kjenner nok begge luktene. Passiv røyking i større mengder kan nok påvirke deg, sykt. Er det din far som sitter og røyker? Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: c9954...3e7
Haribo24 Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Det er nok ikke hasj han røyker, men cigar/cigarillo
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #20 Skrevet 3. mai 2014 Det er nok ikke hasj han røyker, men cigar/cigarillo Nei TS har sett brukerutstyr for hasj. Ser det er din bror TS, prøv å skaff hjelp, det kan utvikle seg til tyngre misbruk.Anonymous poster hash: c9954...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå