AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Hadde du trykket like hvis du fikk opp noen av paradisedeltakerne på Tinder? Hvem i så fall? Anonymous poster hash: cea3c...9a3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Jeg vet ikke, ser ikke på søppel.Anonymous poster hash: f4f6b...9e8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Har fått opp et par av de, klikker demostrativt nei. Vil ikke bidra til at de blir enda mer høye på seg selv Anonymous poster hash: 2804c...e00
Nuttery Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Jeg gjorde det med han Labinot, og når han hintet litt til hvem han var spilte jeg bare totalt blank og bare "... Nei... Ser ikke på sånt dritt. Skjønner ikke hvem som melder seg på sånne programmer." Matchet med Miguel også. Han er kjekk. Men slettet Tinder
Gjest heihade Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Det kommer helt an på hva jeg hadde syntes om bildet, siden jeg ikke vet hvordan noen i Paradise Hotel ser ut. Hadde jeg derimot funnet ut etterpå at han var PH-deltaker hadde jeg nok ikke holdt kontakten for å si det sånn, haha. Ønsker ikke noe med de idiotene der å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Har matchet med Miguel, og han er den eneste som har dukket opp hos meg :-) Takler ikke fyren, men gjorde det kun for å sjekke om vi fikk match. Har ikke snakket med han. Dersom Lord Audun har Tinder og dukker opp, trykker jeg like. Både på grunn av at jeg digger fyren, og for å sjekke om han "godtar" utseende mitt, ettersom han virket så kresen inne på hotellet(forståelig nok med tanke på deltagerene der) Anonymous poster hash: b517e...f28 1
Tibbie Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Har ikke sett noe på det. Er det noen kjekke med, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå