Lady Skrevet 7. mai 2014 #61 Skrevet 7. mai 2014 så du vil heller holde deg og få vondt i magen? Ja, faktisk så vil jeg heller det, enn å bæsje første gang jeg på besøk hos daten.. Føler ikke man er helt der anda så tidlig i datingfasen.. Men det er meg da. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mai 2014 #62 Skrevet 7. mai 2014 Ja, faktisk så vil jeg heller det, enn å bæsje første gang jeg på besøk hos daten.. Føler ikke man er helt der anda så tidlig i datingfasen.. Men det er meg da.det er sikkert kos å være på date med noen som er helt stiff pga magesmerter...
Lady Skrevet 7. mai 2014 #63 Skrevet 7. mai 2014 det er sikkert kos å være på date med noen som er helt stiff pga magesmerter... Jess 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #64 Skrevet 7. mai 2014 Jeg er enig i at det er litt rart å gjøre det hos en date, men hun måtte vel og regnet med å ikke bli oppdaget. Og det er ikke SÅ jævla merkelig og ekkelt at hun fortjener kallenavnet "Bæsjejente". Tror ikke dette var noe hun ønsket å "tvinge på deg" som noen har skrevet. Dette er jo overhodet ikke en grunn til å dumpe noen. Ville latt tvilen komme henne til gode og regner med at dette er noe hun ikke pleier å gjøre. Tenk hvis hun hadde mensen og var dårlig pga det, eller at alternativet rett og slett hadde vært å sitte og prompe på daten? Anonymous poster hash: 890d4...63f 1
Gjest Sabrina Skrevet 7. mai 2014 #65 Skrevet 7. mai 2014 Enig med ts faktisk. Syns det er vemmelig om nye bekjentskaper bruker toalettet for slikt ærend første gangen de er hos meg. Sikkert nevrotisk, men nei, det er uhøflig mener jeg. Heng meg liksom.Anonymous poster hash: 35cc2...f87 Er du full? Sender du folk på dør om de plutselig må en tur på toalettet? Nevrotisk? Jeg tenker at det er noe dypere enn som så. Det er jo nesten psykotiske tilstander blant dere som ikke har fått med dere at alle på denne planeten driter på dassen, når de må. Til og med paven! 1
Hulderen Skrevet 7. mai 2014 #66 Skrevet 7. mai 2014 Ja, faktisk så vil jeg heller det, enn å bæsje første gang jeg på besøk hos daten.. Føler ikke man er helt der anda så tidlig i datingfasen.. Men det er meg da. Ikke helt der enda? Er det å ha avføring en kjæresteting? Hadde du sagt at "man ikke er helt der enda" til kyssing, klining, overnatting, sex, hilse på datens foreldre, så ja. Enig. Men om det å gjøre en kropslig ting som å ha avføring? Nei, jeg fatter virkelig ikke hvordan dere tenker. 3
Lady Skrevet 7. mai 2014 #67 Skrevet 7. mai 2014 Ikke helt der enda? Er det å ha avføring en kjæresteting? Hadde du sagt at "man ikke er helt der enda" til kyssing, klining, overnatting, sex, hilse på datens foreldre, så ja. Enig. Men om det å gjøre en kropslig ting som å ha avføring? Nei, jeg fatter virkelig ikke hvordan dere tenker. Det er helt greit at du ikke fatter det, og jeg sier ikke at det er slik. Jeg sier at det er sånn for meg.. Jeg hadde ikke vært komfortabel med å bæsje første gangen jeg var på besøk hos daten.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #68 Skrevet 7. mai 2014 Alle er forskjellige, alle har sine grenser og meninger når det kommer til dette temaet. TS burde vært sammen med meg, jeg har vært sammen med kjæresten min i et halvt år, bæsjer ikke om han er i samme hus engang. Var sammen med en gutt i flere år før dette, og jeg holdt på på samme måte. Så ja, jeg syns absolutt det er drøyt at hun bæsjet hos deg første gangen, MEN ikke grunn til å dumpe hun vel? Anonymous poster hash: e744a...d8a
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mai 2014 #69 Skrevet 7. mai 2014 Alle er forskjellige, alle har sine grenser og meninger når det kommer til dette temaet. TS burde vært sammen med meg, jeg har vært sammen med kjæresten min i et halvt år, bæsjer ikke om han er i samme hus engang. Var sammen med en gutt i flere år før dette, og jeg holdt på på samme måte. Så ja, jeg syns absolutt det er drøyt at hun bæsjet hos deg første gangen, MEN ikke grunn til å dumpe hun vel?Anonymous poster hash: e744a...d8a lurer på hvordan det skal gå den dagen du skal føde. Han må holde seg unna han da om han er så skjør 4
Lady Skrevet 7. mai 2014 #70 Skrevet 7. mai 2014 Alle er forskjellige, alle har sine grenser og meninger når det kommer til dette temaet. TS burde vært sammen med meg, jeg har vært sammen med kjæresten min i et halvt år, bæsjer ikke om han er i samme hus engang. Var sammen med en gutt i flere år før dette, og jeg holdt på på samme måte. Så ja, jeg syns absolutt det er drøyt at hun bæsjet hos deg første gangen, MEN ikke grunn til å dumpe hun vel? Anonymous poster hash: e744a...d8a Enig !! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #71 Skrevet 7. mai 2014 Drit i hu ( ) da vel Anonymous poster hash: 71c7e...f57 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #72 Skrevet 7. mai 2014 lurer på hvordan det skal gå den dagen du skal føde. Han må holde seg unna han da om han er så skjør For det første så ønsker jeg meg ikke barn. Ikke kjæresten heller :-) Men har tenkt mye på det, og jeg tror faktisk at hvis jeg hadde vært gutt og hatt mine samme synspunkter, hadde jeg spydd av å se på en kvinne føde. Hadde heller ikke tent noe spesielt på hun etter fødselen, rett etter så klart. Hadde gått fint etterhvert. OM jeg noengang skal føde, får jeg rett og slett bare leve med det :-) Det er der mine grenser går, det er slik jeg er og jeg skal ikke beklage meg for det :-) Anonymous poster hash: e744a...d8a
Meline37 Skrevet 7. mai 2014 #73 Skrevet 7. mai 2014 Jeg møtte for noen uker siden en jente igjennom felles venner og vi har hatt et veldig morsomt sammen. En dag skulle jeg lage middag for henne etter at vi hadde gått oss en tur. Hun spurte hvor toalettet mitt var og gikk på do, jeg regnet med at hun bare måtte disse, jeg bæsjer selv aldri når jeg er over hos gjester. Senere måtte jeg på do, og jeg ble møtt av den stanken! Det stinket direkte kloakk! Jeg var hyggelig resten av kvelden, men sa at jeg var sliten og at jeg måtte få meg søvn. Senere har hun drevet og sendt meg smser, jeg har sagt at jeg er opptatt, men hun tar ikke hintet. Hvordan bør jeg avbryte det med henne? Bør jeg si at det er pga. oppførselen hennes når hun besøkte meg? Anonymous poster hash: aa6db...4af Stakkar jenten . Det er jo helt naturlig å bæsje da Hvis du liker henne godt nok, så dumper du henne ikke for det vel?
Gjest lipgloss Skrevet 8. mai 2014 #74 Skrevet 8. mai 2014 Personlig så driter jeg i hvor jeg bæsjer Jeg bæsjer hvor som helst og når som helst,til og med på flytoalett har jeg bæsja,det var enten det eller bæsje i buksa:))Ser ikke hva som er så gale med dette,høres litt sprøtt ut og som en tulletråd for min del
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #75 Skrevet 8. mai 2014 Haha, dør av denne tråden! (og tittelen) Anonymous poster hash: 1fcec...ffd
Timza Skrevet 8. mai 2014 #76 Skrevet 8. mai 2014 Ja, faktisk så vil jeg heller det, enn å bæsje første gang jeg på besøk hos daten.. Føler ikke man er helt der anda så tidlig i datingfasen.. Men det er meg da. Møter man på en mann som ikke takler at jenta må drite, så har han andre problemer også.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #78 Skrevet 8. mai 2014 Det er veldig mange usaklige personer i denne tråden. Jeg ønsker ikke mer hjelp, det er veldig få gode råd her, bare dømming. Anonymous poster hash: aa6db...4af
Lady Skrevet 8. mai 2014 #79 Skrevet 8. mai 2014 Møter man på en mann som ikke takler at jenta må drite, så har han andre problemer også. Ja.. men når det er sagt, synes jeg fremdeles det er drøyt å bæsje hos daten første gangen man er på besøk..
Timza Skrevet 8. mai 2014 #80 Skrevet 8. mai 2014 Ja.. men når det er sagt, synes jeg fremdeles det er drøyt å bæsje hos daten første gangen man er på besøk.. Man går jo ikke bestemt ut på første date og skal drite på dassen hans/hennes. Men det er jo også noe som en ofte ikke kan bestemme. Må man drite der og da så må en jo det. Da er det passe barnslig av typen/dama å nekte personen å drite hos seg, eller bli ubekvem av det. Det tyder da bare på at man er litt spesiell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå