Gå til innhold

Bæsjejente vil ha kontakt med meg.

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi
Skrevet

Bra du tok det tidlig iallefall.

Jeg har vært sammen med en fyr i et par måneder før jeg oppdaget til min forferdelse at han bæsjet :/

Oh no. Skuffende at han bæsjet.

En jeg datet både bæsjet og måtte snyte seg da han var tett i trompeten.

Sjokkerende rett og slett.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg synes du skal ta deg en tur på Madame Tussauds. Der vil du treffe slike damer du er ute etter.

Anonymous poster hash: 6500b...26d
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå skal jeg på do. Må bæsje.

Anonymous poster hash: 71c7e...f57
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker en gang når trollene faktisk var flinke til å trolle.. Tidene forandres (melankolsk sukk)

Når var det?

Anonymous poster hash: 6c46d...800

Gjest Sille4
Skrevet

Er vel bedre at hun dreit i do, enn på seg selv under besøket? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kunne hun???

Stakkars deg TS!

Jeg bruker å grave et lite hull i hagen, bæsje oppi der og grave over.

Kunne ikke falle meg inn å bæsje inne! Så ekkelt! Alle vet at lukt er partikler av produktet. Du sier det luktet kloakk, så det betyr at nå har du snust inn et hav av hennes bæsjepartikler! Hun eier jo ikke respekt!

Anonymous poster hash: 78519...f82

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er selvfølgelig klar over at alle levende organismer har avføring?

Du vet alle supermodeller Og alle porstjerner driter?

Må være den merkeligste grunnen til å dumpe noen. Hva skal du finne deg? Fortalte mammaen din at jenter slipper ut rosa velduftende bomullsdotter når de er på do, så ble du nå møtt av realitetene?

Anonymous poster hash: d9c1c...928

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Merket du ikke hvor lang tid hun brukte på do da?

Anonymous poster hash: f27ff...044

Tror du jeg sitter og tar de når folk går på do?, jeg er ikke en creep!

Anonymous poster hash: aa6db...4af

Skrevet

Trodde du jenters bæsj lukter jordbær?

AnonymBruker
Skrevet

Serriøst?? Lukter avføring dårlig?? Trodde det luktet roser jeg...

Anonymous poster hash: dee61...d79

Gjest BettyBoop
Skrevet

Enig med ts faktisk. Syns det er vemmelig om nye bekjentskaper bruker toalettet for slikt ærend første gangen de er hos meg.

Sikkert nevrotisk, men nei, det er uhøflig mener jeg.

Heng meg liksom.

Anonymous poster hash: 35cc2...f87

seriøst hva skal man gjøre da? Hva om hun bodde langt vekke skulle hun seriøst bare dratt hjem hvis hun måtte bæsje??? Det er naturlig å bæsje. Men hun kunne gjerne lufta etter seg da. Men uansett.
Skrevet

Er faktisk enig i at det er litt drøyt å bæsje første gangen man er på besøk hos daten:p Føler ikke at man er "helt der" enda så tidlig.. Men på en annen side kan det jo hende at hun måtte akutt på do..

• Liker 1
Skrevet

Og der mistet jeg litt troen på menneskeheten idag også.

Dette må jo være troll...

Skrevet

:fise: åååå, unnskyld. Tror du kan slette meg fra kontaktlisten din nå. :Nikke: Kan love deg at den ikke luktet roser .

• Liker 1
Gjest extra
Skrevet (endret)

Jeg møtte for noen uker siden en jente igjennom felles venner og vi har hatt et veldig morsomt sammen. En dag skulle jeg lage middag for henne etter at vi hadde gått oss en tur. Hun spurte hvor toalettet mitt var og gikk på do, jeg regnet med at hun bare måtte disse, jeg bæsjer selv aldri når jeg er over hos gjester. Senere måtte jeg på do, og jeg ble møtt av den stanken! Det stinket direkte kloakk! Jeg var hyggelig resten av kvelden, men sa at jeg var sliten og at jeg måtte få meg søvn. Senere har hun drevet og sendt meg smser, jeg har sagt at jeg er opptatt, men hun tar ikke hintet. Hvordan bør jeg avbryte det med henne? Bør jeg si at det er pga. oppførselen hennes når hun besøkte meg?

Jeg synes at du TS, virker som en umoden og rett og slett en drittperson selv. Å omtale henne som "Bæsjejente" viser klart hvilken respekt du har for henne. Lukter bæsjen din roser? Er du så rigid og lite fleksibel i tenkemåte og væremåte at du måtte attpåtil opprette en tråd på KG for å dele dine tanker? Og er du så en viktig person at du er hevet over alle regler?

Beklager å si det, men dine ord assosierer jeg med en mobber. Og slike mennesker kan dra pokker i vold! Det føles kanskje "awkward", men er intet annet enn en konstruksjon i ditt sinn.

Endret av extra
  • Liker 4
Skrevet

Så nå er det plutselig blitt normalt og bæsje første gang man er på besøk hos noen!?

Tissing og bæsjing er normale kroppsfunksjoner, man må når man må samme hvor man er.

• Liker 1
Gjest Genic
Skrevet

Er faktisk enig i at det er litt drøyt å bæsje første gangen man er på besøk hos daten:p Føler ikke at man er "helt der" enda så tidlig.. Men på en annen side kan det jo hende at hun måtte akutt på do..

Man bæsjer vel ikke hvis man ikke må?

Skrevet

Man bæsjer vel ikke hvis man ikke må?

Nei, men hvis man kan holde seg, så hadde hvertfall jeg gjort det første gangen jeg var på besøk hos daten.. Er enig med TS om at det var drøyt å bæsje første gangen man er på besøk.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei, men hvis man kan holde seg, så hadde hvertfall jeg gjort det første gangen jeg var på besøk hos daten.. Er enig med TS om at det var drøyt å bæsje første gangen man er på besøk.

så du vil heller holde deg og få vondt i magen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...