Shinigami Skrevet 3. mai 2014 #21 Skrevet 3. mai 2014 Så leit at du fant ut at myten om at jenter bæsjer blomster ikke var sann da. 5
Gjest extra Skrevet 3. mai 2014 #22 Skrevet 3. mai 2014 Man kan vel gjøre slik før man skal besøke dem, eventuelt dra hjem om man virkelig må. Vi er tross alt mennesker ikke dyr! Jeg håper den neste jenta jeg dater i det minste har litt klasse! Anonymous poster hash: aa6db...4af Hva feiler det dagens unge/unge voksne? Du får finne deg en kvinne fra mars som ikke gjør slikt. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #23 Skrevet 3. mai 2014 Man kan vel gjøre slik før man skal besøke dem, eventuelt dra hjem om man virkelig må. Vi er tross alt mennesker ikke dyr! Jeg håper den neste jenta jeg dater i det minste har litt klasse! Anonymous poster hash: aa6db...4af hun er jammen heldig den jenta som får deg! http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_ironi.gif' alt=':ironi:'>Anonymous poster hash: f08aa...642 4
Pottepalme Skrevet 3. mai 2014 #24 Skrevet 3. mai 2014 "Bæsjejente"? Fordi hun går på do som et normalt menneske? Hvilken verden lever du i? 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #25 Skrevet 3. mai 2014 troll..... om ikke, TS voks opp å se hvordan verden egentlig er. mennesker driter, get over it. Anonymous poster hash: 44ce3...21d 1
sophh Skrevet 3. mai 2014 #26 Skrevet 3. mai 2014 Du får det til å virke som at å bæsje er det mest unaturlige og ekleste som finnes. Kan du ikke bo med en annen da, i tilfelle hun føler for å bæsje i doen deres? 3
cupids dead Skrevet 3. mai 2014 #27 Skrevet 3. mai 2014 Jeg møtte for noen uker siden en jente igjennom felles venner og vi har hatt et veldig morsomt sammen. En dag skulle jeg lage middag for henne etter at vi hadde gått oss en tur. Hun spurte hvor toalettet mitt var og gikk på do, jeg regnet med at hun bare måtte disse, jeg bæsjer selv aldri når jeg er over hos gjester. Senere måtte jeg på do, og jeg ble møtt av den stanken! Det stinket direkte kloakk! Jeg var hyggelig resten av kvelden, men sa at jeg var sliten og at jeg måtte få meg søvn. Senere har hun drevet og sendt meg smser, jeg har sagt at jeg er opptatt, men hun tar ikke hintet. Hvordan bør jeg avbryte det med henne? Bør jeg si at det er pga. oppførselen hennes når hun besøkte meg? Anonymous poster hash: aa6db...4af I feel for you bro...
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #28 Skrevet 3. mai 2014 Vet ikke hva som er verst: en jente som må på do, går på do og skyller ned etter seg, eller en gutt som går på do, lager kjempebæsjespor i doen, dropper å vaske det bort med dobørsten og når du går inn for å tisse møtes du av en doskål med spor av bæsj. Det er ikke så veldig turn on det heller! Det er mange gutter som dropper å bruke dobørsten etter dobesøk :/ Anonymous poster hash: f8b3f...076 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #29 Skrevet 3. mai 2014 Hvorfor går du inn på toalettet etter at hun har vært der. For å sjekke hva hun har gjort? Godt hun drita i deg egentlig Det fortjente du! Anonymous poster hash: f665e...ad7 1
Ruby_Tuesday Skrevet 3. mai 2014 #30 Skrevet 3. mai 2014 Ting som dette gjør meg glad for at jeg ikke er singel.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #31 Skrevet 4. mai 2014 Skjønner deg litt, jeg ville aldri gått på do hos en jeg datet, men det er meg da.. Men det å kalle henne for bæsjejente og at det er den eneste grunnen til at du ikke vil ha kontakt med henne synes jeg er barnslig Anonymous poster hash: 7e6c4...5f5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #32 Skrevet 4. mai 2014 Enig med ts faktisk. Syns det er vemmelig om nye bekjentskaper bruker toalettet for slikt ærend første gangen de er hos meg. Sikkert nevrotisk, men nei, det er uhøflig mener jeg. Heng meg liksom.Anonymous poster hash: 35cc2...f87 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #34 Skrevet 4. mai 2014 Bæsjejente søker drittsekk? Høres da ut som en perfekt match. Anonymous poster hash: 96585...094 11
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #35 Skrevet 4. mai 2014 Enig med ts faktisk. Syns det er vemmelig om nye bekjentskaper bruker toalettet for slikt ærend første gangen de er hos meg. Sikkert nevrotisk, men nei, det er uhøflig mener jeg. Heng meg liksom.Anonymous poster hash: 35cc2...f87 Takk, endelig en fornuftig person. Jeg vet ikke hvordan de fleste som har svart i denne tråden er oppdratt, men jeg ble lært at dette er noe man gjør privat, og ikke tvinger over på andre. Anonymous poster hash: aa6db...4af 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #36 Skrevet 4. mai 2014 Bak lukket dør på badet = privat. Anonymous poster hash: 96585...094 9
smilo Skrevet 4. mai 2014 #38 Skrevet 4. mai 2014 Jeg blir litt skremt over alle her inne som ser på do-turer som noe som skal skjules. Vi har alle samme fordøylesesystem, og er man gammel nok til å date så bør man også være gammel nok til å tåle andres lyd/ lukt også. Det kan virkelig ikke være noen overraskelse at alle går på do.
Gjest Freakingawesome Skrevet 4. mai 2014 #39 Skrevet 4. mai 2014 Jeg husker en gang når trollene faktisk var flinke til å trolle.. Tidene forandres (melankolsk sukk)
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #40 Skrevet 4. mai 2014 Næha... Bæsjet hun? Hvordan kunne hun? Hvem har du dratt i hus? Alle vet jo at jenter bare har ett hull der nede. Tror du har datet en transe, jeg fatter ikke hva ellers som kan ha skjedd :DAnonymous poster hash: 78519...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå