AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Jeg møtte for noen uker siden en jente igjennom felles venner og vi har hatt et veldig morsomt sammen. En dag skulle jeg lage middag for henne etter at vi hadde gått oss en tur. Hun spurte hvor toalettet mitt var og gikk på do, jeg regnet med at hun bare måtte disse, jeg bæsjer selv aldri når jeg er over hos gjester. Senere måtte jeg på do, og jeg ble møtt av den stanken! Det stinket direkte kloakk! Jeg var hyggelig resten av kvelden, men sa at jeg var sliten og at jeg måtte få meg søvn. Senere har hun drevet og sendt meg smser, jeg har sagt at jeg er opptatt, men hun tar ikke hintet. Hvordan bør jeg avbryte det med henne? Bør jeg si at det er pga. oppførselen hennes når hun besøkte meg? Anonymous poster hash: aa6db...4af
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 tisse ikke disse, sorry Anonymous poster hash: aa6db...4af 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 tisse ikke disse, sorry Anonymous poster hash: aa6db...4af Det var mer morsomt når det stod disse Anonymous poster hash: 71c7e...f57 4
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Sikker på at det var henne og at det bare ikke var noe med kloakken i det huset? 5
Hulderen Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Stakkas, vil en jente med normale kroppsfunksjoner ha kontakt med deg? Du må tulle. Du kan da ikke vurdere å droppe en jente fordi hun hadda avføring? 49
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Merket du ikke hvor lang tid hun brukte på do da? Anonymous poster hash: f27ff...044 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Herregud! Har dere ikke et liv på en lørdagskveld??? For et stupid forsøk på en trolletråd! Bare overskriften liksom. Anonymous poster hash: 025b2...37a 10
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Stakkas, vil en jente med normale kroppsfunksjoner ha kontakt med deg? Du må tulle. Du kan da ikke vurdere å droppe en jente fordi hun hadda avføring? Så nå er det plutselig blitt normalt og bæsje første gang man er på besøk hos noen!? Anonymous poster hash: aa6db...4af 8
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Så nå er det plutselig blitt normalt og bæsje første gang man er på besøk hos noen!? Anonymous poster hash: aa6db...4af Må man, så må man. 29
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Bra du tok det tidlig iallefall. Jeg har vært sammen med en fyr i et par måneder før jeg oppdaget til min forferdelse at han bæsjet :/ 43
Gjest Achlys Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Bra du tok det tidlig iallefall. Jeg har vært sammen med en fyr i et par måneder før jeg oppdaget til min forferdelse at han bæsjet :/ 4
Hulderen Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Så nå er det plutselig blitt normalt og bæsje første gang man er på besøk hos noen!? Anonymous poster hash: aa6db...4af Eh, ja? Man bæsjer etter behov, ikke etter hvor man er. Hva skal man gjøre da, mener du? Holde seg til man får forstoppelse? 10
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Hahaha Men helt seriøst ts, hvis du ikke tåler å kjenne lukten fra andre menneskers avføring så er alt håp ute for deg.. Stakkar. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Eh, ja? Man bæsjer etter behov, ikke etter hvor man er. Hva skal man gjøre da, mener du? Holde seg til man får forstoppelse? Man kan vel gjøre slik før man skal besøke dem, eventuelt dra hjem om man virkelig må. Vi er tross alt mennesker ikke dyr! Jeg håper den neste jenta jeg dater i det minste har litt klasse! Anonymous poster hash: aa6db...4af 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Vet ikke om dette er et troll, men jeg har faktisk blitt dumpet av en date fordi jeg prompa i søvne en gang jeg overnattet hos han.. han taklet det ikke sa han, selv om han visste at det barnslig. Han mente det ødela mystikken. Dette er faktisk sant. Anonymous poster hash: f8b3f...076 14
Gjest crazycatlady Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Mener du virkelig at hun skal holde seg og få vondt i magen? Alle driter! Kanskje det var noe gæli med maten du lagde som ga henne magasjau? 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Hva skulle hun gjort da? Bæsja i en busk på utsiden? Anonymous poster hash: 78519...f82 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #20 Skrevet 3. mai 2014 Jeg møtte for noen uker siden en jente igjennom felles venner og vi har hatt et veldig morsomt sammen. En dag skulle jeg lage middag for henne etter at vi hadde gått oss en tur. Hun spurte hvor toalettet mitt var og gikk på do, jeg regnet med at hun bare måtte disse, jeg bæsjer selv aldri når jeg er over hos gjester. Senere måtte jeg på do, og jeg ble møtt av den stanken! Det stinket direkte kloakk! Jeg var hyggelig resten av kvelden, men sa at jeg var sliten og at jeg måtte få meg søvn. Senere har hun drevet og sendt meg smser, jeg har sagt at jeg er opptatt, men hun tar ikke hintet. Hvordan bør jeg avbryte det med henne? Bør jeg si at det er pga. oppførselen hennes når hun besøkte meg? Anonymous poster hash: aa6db...4af Men analsex går greit? Anonymous poster hash: d5df5...c49 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå