Gå til innhold

Bæsjejente vil ha kontakt med meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte for noen uker siden en jente igjennom felles venner og vi har hatt et veldig morsomt sammen. En dag skulle jeg lage middag for henne etter at vi hadde gått oss en tur. Hun spurte hvor toalettet mitt var og gikk på do, jeg regnet med at hun bare måtte disse, jeg bæsjer selv aldri når jeg er over hos gjester. Senere måtte jeg på do, og jeg ble møtt av den stanken! Det stinket direkte kloakk! Jeg var hyggelig resten av kvelden, men sa at jeg var sliten og at jeg måtte få meg søvn. Senere har hun drevet og sendt meg smser, jeg har sagt at jeg er opptatt, men hun tar ikke hintet. Hvordan bør jeg avbryte det med henne? Bør jeg si at det er pga. oppførselen hennes når hun besøkte meg?

Anonymous poster hash: aa6db...4af
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tisse ikke disse, sorry

• Liker 3
Skrevet

troll

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

tisse ikke disse, sorry

Det var mer morsomt når det stod disse :)

Anonymous poster hash: 71c7e...f57

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Sikker på at det var henne og at det bare ikke var noe med kloakken i det huset?

• Liker 5
Skrevet

Stakkas, vil en jente med normale kroppsfunksjoner ha kontakt med deg?

Du må tulle. Du kan da ikke vurdere å droppe en jente fordi hun hadda avføring?

• Liker 49
AnonymBruker
Skrevet

Merket du ikke hvor lang tid hun brukte på do da?

Anonymous poster hash: f27ff...044
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Har dere ikke et liv på en lørdagskveld??? For et stupid forsøk på en trolletråd! Bare overskriften liksom.

Anonymous poster hash: 025b2...37a
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Stakkas, vil en jente med normale kroppsfunksjoner ha kontakt med deg?

Du må tulle. Du kan da ikke vurdere å droppe en jente fordi hun hadda avføring?

Så nå er det plutselig blitt normalt og bæsje første gang man er på besøk hos noen!?

• Liker 8
Gjest Gjest
Skrevet

Så nå er det plutselig blitt normalt og bæsje første gang man er på besøk hos noen!?

Må man, så må man.

• Liker 29
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Bra du tok det tidlig iallefall.

Jeg har vært sammen med en fyr i et par måneder før jeg oppdaget til min forferdelse at han bæsjet :/

• Liker 43
Gjest Achlys
Skrevet

Bra du tok det tidlig iallefall.

Jeg har vært sammen med en fyr i et par måneder før jeg oppdaget til min forferdelse at han bæsjet :/

:fnise:

• Liker 4
Skrevet

Så nå er det plutselig blitt normalt og bæsje første gang man er på besøk hos noen!? Anonymous poster hash: aa6db...4af

Eh, ja?

Man bæsjer etter behov, ikke etter hvor man er. Hva skal man gjøre da, mener du? Holde seg til man får forstoppelse?

• Liker 10
Gjest Tris
Skrevet

Hahaha :)

Men helt seriøst ts, hvis du ikke tåler å kjenne lukten fra andre menneskers avføring så er alt håp ute for deg.. Stakkar.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eh, ja?

Man bæsjer etter behov, ikke etter hvor man er. Hva skal man gjøre da, mener du? Holde seg til man får forstoppelse?

Man kan vel gjøre slik før man skal besøke dem, eventuelt dra hjem om man virkelig må. Vi er tross alt mennesker ikke dyr! Jeg håper den neste jenta jeg dater i det minste har litt klasse! :spy:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette er et troll, men jeg har faktisk blitt dumpet av en date fordi jeg prompa i søvne en gang jeg overnattet hos han.. han taklet det ikke sa han, selv om han visste at det barnslig. Han mente det ødela mystikken. Dette er faktisk sant.

Anonymous poster hash: f8b3f...076
  • Liker 14
Gjest crazycatlady
Skrevet
:hoho: Mener du virkelig at hun skal holde seg og få vondt i magen? Alle driter! Kanskje det var noe gæli med maten du lagde som ga henne magasjau?
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva skulle hun gjort da? Bæsja i en busk på utsiden?

Anonymous poster hash: 78519...f82

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte for noen uker siden en jente igjennom felles venner og vi har hatt et veldig morsomt sammen. En dag skulle jeg lage middag for henne etter at vi hadde gått oss en tur. Hun spurte hvor toalettet mitt var og gikk på do, jeg regnet med at hun bare måtte disse, jeg bæsjer selv aldri når jeg er over hos gjester. Senere måtte jeg på do, og jeg ble møtt av den stanken! Det stinket direkte kloakk! Jeg var hyggelig resten av kvelden, men sa at jeg var sliten og at jeg måtte få meg søvn. Senere har hun drevet og sendt meg smser, jeg har sagt at jeg er opptatt, men hun tar ikke hintet. Hvordan bør jeg avbryte det med henne? Bør jeg si at det er pga. oppførselen hennes når hun besøkte meg?

Men analsex går greit?

Anonymous poster hash: d5df5...c49

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...