Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel dater enn mann så får meg til å tenke hvordan fungerer egentlig dette...

Når prater mann egentlig om å bare date hverandre, med tanke på nå dagens tid så er det vanlig å date mangen.

Selv dater jeg kun han, håpe jo han dater kun meg også men et tema som ikke er like lett å ta opp.

Samtidig hvor lenge ca dater mann før kjæreste tema kommer opp...

Vet jo det kommer ann hver enkelt meen er vel etter en tidsperiode enn bør prate om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det føles mest riktig for deg å holde deg kun til han ene så gjør du det. Men ikke forvent deg at han skal kun date deg, for det har du jo ingen rett til å bestemme. Ikke så lenge dere bare dater. Du kan vel spørre om han dater andre, men ikke la verden gå under om han fortsatt dater andre. Så lenge han faktisk vil møte deg enda, er han faktisk interessert!

Mitt råd til deg er å prøve å slappe litt mere av i forhold til det med å sette det i et "dating"-scenario. Kanskje heller prøve å møtes for å "henge" sammens? Møtes for å skravle litt over en kaffe? Og ikke skru forventningene så høyt..

Hvor lenge man dater før man er kjærester? Har ikke peiling, og jeg tror ikke det er noen fasit på det.. Om følelsene er riktige for dere så vil det komme av seg selv.

Samtidig kan jeg anbefale deg å holde døren litt på gløtt for ev. andre å møte, over en kaffekopp eller noe. Bare se hvordan det faktisk er i forhold til den du holder på med. Å legge alt håp på én fyr er ganske uklokt..

Håper dette hjelper deg litt, klem.

Skrevet

Er nok lurt å ikke skru opp forventningene ja :)

Tviler på han dater andre i og med vi treffes hver dag og har kommet i den fasen der vi samkjører planene våres sammen, den kjente kabalen med barn.

Første seriøse datingen jeg har hatt på 2 år så tenker nok litt for mye over ting.

Skrevet

Da vil jeg nok si at dere allerede er godt på vei inn i et forhold altså ;) Men er du usikker, spør rett ut. Men på en klar måte, og lett måte. Om du ikke allerede har gjort det klart enda for han, kanskje er det lurt å si det nå, hvor mye du faktisk liker han:)

AnonymBruker
Skrevet

For min del hadde jeg følt at det var gått et steg videre fra bare dating hvis vi møttes hver eneste dag og planlegger hverdagen sammen.

Anonymous poster hash: b5384...495

Skrevet

Eneste vi har pratet om når det gjelder oss er at vi må være forsiktige og sikre siden våre barn kjenner hverandre og oss, slik at barna ikke ska bli forvirret at vi voksne er med hverandre uten de :P

Vi har ikke datet mangen ukene men kjent hverandre en stund.

Jammen meg ikke lett, får vel tørre å ta opp tema snart :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...