Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å florere med 17.mai tråder her :fnise: Må bidra med en jeg og:P

Har ikke så mye erfaring med å kle meg i kjole men nå som jeg har en vil jeg gjerne ha den på om været tillater det. Den jeg har ser veldig lik ut denne;

http://ak2.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/l/tid/103488776.jpg

Eneste pen-skoa jeg har er et par nette, blå wedges med litt hel, kan jeg bruke dem? Jeg har størrelse 34-35 så sko er litt vanskelig, heh.

Hva annet kan jeg ha til? Hvordan kan jeg sette opp håret? Bør det være sånn løst og tilfeldig eller litt mer stramt som en french twist?

Anonymous poster hash: a1b46...c02
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne kjolen er innafor :) Bruk dine blå wedgies du. Går helt fint. Har du en blå veske, eller smykke med noe blått i, så vil det matche fint til kjolen også.

Anonymous poster hash: dd1d0...32d
AnonymBruker
Skrevet

Denne kjolen er innafor :) Bruk dine blå wedgies du. Går helt fint. Har du en blå veske, eller smykke med noe blått i, så vil det matche fint til kjolen også.

Så bra!:) Har ikke en blå veske, men kan jo alltids se etter en. Men kunne det gått med en enkel, liten sort en? Bruker ikke så mye vesker så skal jeg først kjøpe er det greit å kjøpe en som kan brukes til litt forskjellig:P Blått smykke, armbånd og hårpynt har jeg derimot :fnise: Men er litt redd for å "overmatche," lest om det her inne, og tenker blå sko, blått smykke, blått armbånd og blå hårpynt kanskje blir litt... ja:P

AnonymBruker
Skrevet

Ikke overdriv accesories nei. Men blått i håret og blå sko blir bra. Du trenger ingen ting i halsen med denne kjolen.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør ha en jakke el i fall det blir litt kjølig.

Håret avhenger veldig av alder og utseende. Jeg ville hatt en romantisk flettebasert oppstats med noen blomster i, men det er ikke sikkert det er det som passer best på deg. Hvis du har litt kortere hår, ca skuldrene, kan det være veldig fint å ha det løst, helst med litt bølger.

Uansett, ungå rødt, hvit og blått. Du er ikke et flagg. Men husk 17.mai-sløyfe.

Anonymous poster hash: d7cec...9f7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke overdriv accesories nei. Men blått i håret og blå sko blir bra. Du trenger ingen ting i halsen med denne kjolen.

Ja, der sier du jo faktisk noe! Hadde jeg ikke tenkt på.

Du bør ha en jakke el i fall det blir litt kjølig.

Håret avhenger veldig av alder og utseende. Jeg ville hatt en romantisk flettebasert oppstats med noen blomster i, men det er ikke sikkert det er det som passer best på deg. Hvis du har litt kortere hår, ca skuldrene, kan det være veldig fint å ha det løst, helst med litt bølger.

Uansett, ungå rødt, hvit og blått. Du er ikke et flagg. Men husk 17.mai-sløyfe.

Anonymous poster hash: d7cec...9f7

Jeg er 26, men får hele tiden høre jeg ser ut som om jeg er 22-23... Har tykt skulderlangt hår med litt bølger. Er normalt slank i pluss enden av skalaen:P

Flagg er jo også noe jeg ikke vil se ut som :fnise: Best å holde seg unna rødt tilbehør kanskje, siden hvitt og blått alt er i bildet. Men 17.mai sløyfe skal jeg ha!;)

Så, ok til blå sko, og kanskje noe oppsatt hår med blå blomster. Lurer fremdeles på om en sort, enkel veske kunne gått greit? Og jakke ja... Tenker som så at om det blir for kaldt til å kun gå i kjole blir det noe annet for jeg har bare sportsjakker omtrent... :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...