Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann dere! :-)

Jeg kjøpte meg en epilator fra Braun for 3-4 måneder siden, og først for 4 uker siden hadde jeg fått nok "guts" til å prøve den.. I mellomtida hadde jeg kasta bort bruksanvisninga.. :-(

Det gikk rimelig bra: jeg tok peeling dagen før, hadde med kjølehansken som følger med og satte igang. Vart kjempeoverraska over at det ikke var så vondt som jeg hadde trodd...

MEN hårene kom jo igjen i løpet av 2-3 dager!!! Sikkert ikke de jeg fjerna, nødvendigvis, men jeg tror nok der var mange som var for korte da jeg epilerte. Ergo lurer jeg: hvor ofte bør man epilere? Eller, rettere sagt, når er alle hårene lange nok til å "tas"? Kan jeg ha gjort noe feil?

Blir så misunnelig når jeg ser den reklamen med Heidi Klum, der man blir lovet glatte legger leeeenge... Det fikk nemlig ikke JEG!! :-(

Muligens litt klønete forklart, dette, men jeg håper likevel dere forstår hva jeg mener... :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd epilator, men når jeg vokser kommer hårene tilbake lenge før det har gått 4 uker (i løpet av første uka tror jeg). Selvom de lover det i reklamen.

Skrevet

Det kan være en fordel å gjenta det noen dager på rad så du får med alle hårene. Og så gjentar du det etterhvert som det er nødvendig. Det varierer nok fra person til person hvor fort hårene vokser ut igjen.

Har forresten den samme epilatoren som du har. Tror jeg har bruksanvisningen enda.

Skrevet

Tror det er sånn at hårene vokser ut litt saktere for hver gang, fordi du påvirker hårsekkene. Eller noe sånn. Mitt problem med epilering er at 90% av benet blir pent og superglatt, men det er ALLTID en stripe på hvert ben jeg ikke har fått med meg. Og det ser utrolig stusslig ut. Det gjelder samme hvor nøye jeg er. Veksler mellom vanlig barbering og epilering. Med skumbarbering er jeg garantert å få med alt, men det vokser saktere ut med epilering.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...