kamel Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Når jeg var liten spurte jeg alltid far om å få godteri eller ekstra lommepenger, for han sa nesten alltid ja.
Gjest Kvinneline Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Omvendt hos meg Faren min var veldig streng, mens min mor var den som ofte sa ja.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Hos oss er/var det motsatt. Men mye fordi fattern er en gnier Jeg har hatt venner der moren sa "bare vent til pappa kommer hjem!" -Synes det er helt tragisk. Anonymous poster hash: 6e0d8...ec3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Det var sånn hos med frem til mor og far skiltes. Da ble hun veldig snill, mens han ble et monster. Anonymous poster hash: f122d...951
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Sikkert stor variasjon fra familie til familie. Begge mine foreldre var strenge, men på hver sin måte. Med min mor så gikk det an å snakke med og forhandle litt med (som en halv time lengre ute på kvelden etc). Med min far så vanket det juling om man gjorde en liten filleting feil. Anonymous poster hash: 49061...9d9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Mulig jeg stereotyper, men jeg tror fedre er litt mer avslappet til alt som har med unger å gjøre, for better or for worse, mens mødre gjør det samme bare motsatt:P Jeg husker fremdeles sommerene hos min far, fikk herje VILLMANN ute til langt på kveld(fikk ikke gjøre noe galt altså, men bare sånn generell leking), og han fikk knapt klint litt solkrem og stappa i meg litt mat. Så jeg kom alltid tilbake til min mor og var skrapmager, solbrent og med hullete klær. Hun ble like sint hvert år Må egentlig innrømme min far sjeldent sa nei til noe som helst, hverken penger eller annet(vannkrig, sove over borte osv.), men jeg var allerede fra 6års alderen da mine foreldre skilte seg, oppmerksom på min fars dårlige økonomi så var sjeldent jeg spure om noe. Husker han ble fornærma og rødma en gang jeg spurte om en tier til en jojo Anonymous poster hash: 04aed...e75
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Foreldrene mine løste problemet med at den ene er strengere enn den andre ved at pappa alltid sa "spør mamma" hvis jeg spurte om å få lov til noe. Derfor ble det etterhvert mamma jeg spurte. Jeg vet ikke om det var planlagt eller bare var fordi pappa jobbet hjemmefra og derfor ble forstyrret av at jeg spurte. Hvis jeg trengte hjelp til noe praktisk var det ofte motsatt, fordi pappa var mye mer praktisk anlagt, og fordi han ikke hadde bekkenløsning, ryggproblemer, hofteproblemer eller senebetennelse. Hvis jeg trengte kos gikk jeg til mamma Anonymous poster hash: 8c5ab...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå