Gå til innhold

Vondt etter operasjon av visdomstann. (Nede)

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg opererte ut en visdomstann i nedre tanngard på Onsdag. Etter dette oppstår det naturligvis litt smerter. Jeg lurer på hvor lenge dette kan vare? Per nå tar jeg max dose med ibux og paracett i løpet av dagen, og våknet ilø av natten og må fylle på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varer nok vertfall en uke.. Mange nerver som er splittet :) Jeg fikk betennelse i det etterpå og måtte få pencilin.. DET var tortur det

Gjest Solstråla88
Skrevet

Det varer nok vertfall en uke.. Mange nerver som er splittet :) Jeg fikk betennelse i det etterpå og måtte få pencilin.. DET var tortur det

Au! Hørtes ikke godt ut! Tenkte og ringe tannlegen på mandag for fjerning av en antibiotika veke som jeg ikke klarer og se selv, så da ser han vel om alt gror riktig.

AnonymBruker
Skrevet

Vil være vondt i 1-2 uker dessverre :(

Anonymous poster hash: 343c3...7a5
Skrevet

Ja det kan være lurt:) lykke til håper det kommer seg fort! :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Tusen takk for svar dere! Håper ihvertfall og kunne trappe ned på smrtestillende snart. Har gått på maks kvoten siden påsken, begynner og bli redd for magesår og diverse..

Gjest Snow
Skrevet

Hvordan går det med deg nå Solstråla88? Har du vondt enda?

Jeg opererte ut to visdomstenner nede i dag, og nå har jeg vondt :( Fikk ibux 600 mg, og tok en for snart en time siden, men føles ikke som den virker enda. :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Ibuxen bør kombineres med paracetamol. Hos min tannlege fikk jeg beskjed om det, og kombinerte det med 600mg Ibux, samt 500mg paracetamol. Det tok det meste av smertene.

Anonymous poster hash: b24be...778
Gjest Snow
Skrevet (endret)

Ibuxen bør kombineres med paracetamol. Hos min tannlege fikk jeg beskjed om det, og kombinerte det med 600mg Ibux, samt 500mg paracetamol. Det tok det meste av smertene.

Anonymous poster hash: b24be...778

Takk for tipset. :) Skal ta paracet også hvis det blir verre, men ibuxen fungerer for meg nå :)

Endret av Snow
Skrevet

Det er nå 16 dager siden jeg opererte ut to av mine visdomstenner, og jeg har fortsatt vondt og er noe hoven.. :/ Håper stingene går ut snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...